REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Startupy podbijają rynki, czyli Made in Wrocław 2020

Wrocław nie zwalnia tempa, czyli Made in Wrocław 2020
Wrocław nie zwalnia tempa, czyli Made in Wrocław 2020
jkrzeszowski

REKLAMA

REKLAMA

2020 rok przyniósł ze sobą wyzwania, które zaskoczyły nas wszystkich. Mimo to, Wrocław nie zwalnia tempa! Działający tu przedsiębiorcy, naukowcy i innowatorzy stale rozwijają technologie, produkty i usługi, które podbijają światowe rynki. Okazją do ich poznania będą wirtualne targi oraz konferencja Made in Wrocław 2020. Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Made in Wrocław 2020

REKLAMA

W ramach bezpłatnych, wirtualnych targów Made in Wrocław, które odbędą się 22 października, nie wychodząc z domu czy biura, będzie można poznać firmy, wynalazki
i innowacje, które napędzają rozwój miasta. – Siłą Wrocławia są nasi mieszkańcy, nic więc dziwnego, że Wrocław to także miasto o gigantycznym potencjale kreatywnym - wrocławskie startupy podbijają międzynarodowe rynki, naukowcy realizują projekty, o których głośno jest na całym świecie. Z drugiej strony międzynarodowe korporacje widzą potencjał intelektualny naszego miasta i inwestują we Wrocławiu. Jestem dumny z tych osiągnięć i cieszę się, że w trakcie Made in Wrocław 2020 zobaczymy, nad czym właśnie teraz pracują młodzi kreatywni. Przecież to oni zmieniają świat na lepsze dla nas wszystkich
– komentuje Jacek Sutryk, Prezydent Wrocławia.

REKLAMA

W ramach targów online będziemy mogli zajrzeć w niedostępne na co dzień miejsca. Za pomocą jednego kliknięcia przeniesiemy się do salonów, showroomów i pracowni firm specjalizujących się w dziedzinach, takich jak np. przemysł 4.0, IT, czy medtech. Bezpośrednie połączenia ze stoiskami targowymi firm i instytucji obecnych na Made in Wrocław, moderowany networking online oraz wirtualne spotkania 1:1 umożliwią uczestnikom targów bezpośrednie rozmowy z przedstawicielami wrocławskiego biznesu oraz lokalnymi startupami. Będzie to świetna okazja nie tylko do zainspirowania się ich działalnością, ale też rozmów o możliwościach współpracy, które oferują. Na odwiedzających targi czekają również konkursy z nagrodami.

Polecamy: Nowe technologie w pracy księgowych

Made in Wrocław 2020 - wyzwania dla firm

Wyzwaniom, przed którymi stoi dziś biznes poświęcona będzie 3-dniowa konferencja Made in Wrocław 2020. Będziemy rozmawiać o tym, jak radzić sobie z nimi tak, by nie tylko nie zwalniać tempa, ale i stale się rozwijać. Wśród zaproszonych gości są cenieni liderzy biznesu i naukowcy. Co ważne, w tym roku każdy z nas będzie mógł uczestniczyć w konferencji bezpłatnie. - Każdy dzień konferencji będzie poświęcony na merytoryczne dyskusje dotyczące jednego, kluczowego z punktu widzenia biznesu, tematu. Pierwszego dnia spróbujemy odpowiedzieć na pytanie, czy pandemia koronawirusa może być postrzegana jako szansa, a nie tylko zagrożenie dla gospodarki. Drugi dzień poświęcimy potencjałowi przemysłu 4.0 i jego wpływie na lokalną gospodarkę. Ostatniego dnia Made in Wrocław 2020 będziemy z kolei rozmawiać o tym, czy ekologia i biznes mogą tworzyć synergiczne połączenie – opowiada Magdalena Okulowska, prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej.

Spotkania on - line

REKLAMA

Choć konferencja odbędzie się online, nie zabraknie na niej możliwości porozmawiania z panelistami i prelegentami, wśród których będą m.in. reprezentanci firm i organizacji takich jak 3M, Nokia, GlobalLogic, Whirlpool, JP Weber, Fanuc, ITCorner czy SoDA. – Możliwość wymiany spostrzeżeń i zadania pytań pogłębiających konferencyjną dyskusję sprawia, że każdy z uczestników wynosi z niej nie tylko inspirację, ale i konkretną, potrzebną mu wiedzę. Mimo tego, że Made in Wrocław 2020 odbędzie się w formule online, zadbaliśmy o to, by uczestnicy mogli wziąć aktywny udział w wydarzeniu! Każdy dzień konferencji zakończy się moderowanym networkingiem biznesowym – dodaje prezes ARAW.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Made in Wrocław odbędzie się między 20 a 22 października 2020 r. Konferencja potrwa trzy dni, a targi odbędą się ostatniego dnia - 22 października 2020 r. Udział w obu wydarzeniach jest bezpłatny,
a rejestracja jest możliwa na www.made-in-wroclaw.pl.

Wydarzenie organizowane jest przez Agencję Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i Miasto Wrocław. Partnerami Merytorycznymi Made in Wrocław 2020 są 3M, FANUC Polska, Whirlpool Company Polska Sp. z o.o., GlobalLogic, ITCorner, SoDA oraz MPWiK Wrocław, a patronat strategiczny nad wydarzeniem objęło Hays Poland, CBRE, mBank private banking oraz firma doradcza JP Weber. Partnerami Made in Wrocław 2020 są Hala Stulecia, ZOO Wrocław, Aquapark Wrocław, SmartCity, Stadion Wrocław, Wrocławski Park Technologiczny, Port Lotniczy Wrocław. Patronaty honorowe: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Politechnika Wrocławska, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, American Chamber of Commerce i Uniwersytet Wrocławski.

Portal Infor.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA  

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA