| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Sprzedajesz na aukcjach internetowych? Nie używaj zdrobnień w nazwach produktów

Sprzedajesz na aukcjach internetowych? Nie używaj zdrobnień w nazwach produktów

Osoby kupujące na aukcjach internetowych gotowe są zapłacić za "buciki" mniej niż za "buty", mimo że w rzeczywistości to ten sam produkt, informuje "Gazeta Wyborcza".

 

Dowiódł tego młody absolwent sopockiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Wyniki jego badań to ważna wskazówka dla osób i firm handlujących na internetowych serwisach aukcyjnych. Ale nie tylko. Powinni wziąć je sobie do serca wszyscy spece od sprzedaży i marketingu w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach.

- Używanie zdrobnień w opisie dóbr konsumpcyjnych zmniejsza ich wielkość, wartość oraz satysfakcję, jaką można z nich czerpać, tłumaczy dr Michał Parzuchowski, psycholog społeczny i pomysłodawca badań.

 

Czytaj także

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Anna Kubicz

Doradca podatkowy, Partner Kancelarii LTCA odpowiedzialny za Dział Cen Transferowych i Compliance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »