Kategorie

Testy samochodowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nissan X-Trail to spore auto. Czy zatem silnik 1.3 DIG-T gwarantuje mu wystarczające osiągi? To właśnie postanowiliśmy sprawdzić w czasie testu.
Peugeot 3008 po liftingu trafił w nasze ręce. Jak duże są zmiany i ile pożytku przyniosą kierowcy? To postanowiliśmy sprawdzić.
Audi RS Q8 stanowi dość nietuzinkowe połączenie elementów. Jest zdecydowanie zbyt duży, zdecydowanie za ciężki i... idealnie za mocny!
Audi Q5 przeszło właśnie facelifting. Co zmieniło się w niemieckim SUV-ie? Modernizacja choć dyskretna, jest znacząca dla tego auta!
Peugeot 5008 w wersji po liftingu jest lwem, który ma na nowo zaostrzone kły. Co to oznacza? Sprawdźcie w raporcie z naszej pierwszej jazdy tym autem.
Opel Vivaro-e może pokonać blisko 340 kilometrów na jednym ładowaniu i jest... naprawdę szybki! Tylko czy e-van tak właściwie ma sens?
Krwista czerwień, czarne dodatki, wściekłe spojrzenie, 190 koni pod maską i… 5-letnia gwarancja! W skrócie dziś test Seata Ateca FR Black.
Jesteśmy po krótkim spotkaniu z Opel Insignią 2020. Jakie są nasze wrażenia po jeździe? Sprawdźcie jak spisał się Opel po liftingu.
Przestrzeń to jego drugie imię. A jakie ma wady Volvo XC90 B5? Test rodzinnego SUV-a z dieslem typu mild hybrid opowie o naszych wrażeniach.
Renault Captur Hybryda Plug-in to dowód na to, że e-technologie zaglądają do coraz mniejszych aut. A ten model jest dodatkowo rynkowym... pionierem!
Duster jest nawet dwukrotnie tańszy od konkurentów, a do tego w wersji LPG ma symboliczne koszty eksploatacji. Tylko czy cena kasuje wady tego auta?
Silnik ma tylko 3 cylindry, przy tylnej osi pracuje prosta belka skrętna, a sama Astra ma już 5 lat. Na ile znaczące to wady? Sports Tourer w wersji testowej zamienił część z nich w… zalety!
Przed naszą redakcją pojawił się nowy Yaris. Kolejne, miejskie wozidełko z Japonii pomyślicie? Nie, nie tym razem. Czwarta odsłona to nie wynik ewolucji, a… rewolucji! Ten samochód w niczym nie przypomina poprzednika.
Jest niebieska i ma czarne felgi, może zaimponować poziomem wyposażenia, a do tego pod jej maską pracuje oszczędny, doładowany silnik. Czy Fabia to lider segmentu B? Skoda bez wątpienia ma dość poważnego asa w rękawie. Sprawdźcie jakiego.
Ma malowanie inspirowane umaszczeniem borsuka, patrzy się na innych użytkowników dróg groźnym spojrzeniem, a do tego… okazuje się wyjątkowo szybki. Czy tak właśnie powinien wyglądać opis hybrydy plug-in? Zdaniem Opla tak.
Jest typowo miejski, a do tego żółty i niczym auta sportowe ma karbonowe wstawki. Czy zatem Mitsubishi Space Star Insport to auto z agresywnym zacięciem? To postanowiliśmy sprawdzić w czasie naszego testu.
Biały perłowy lakier, czarne felgi z logo AMG i fotele z czerwonymi przeszyciami. Czy tak brzmi opis idealnego samochodu rodzinnego? Zdaniem Mercedesa tak. My postanowiliśmy to sprawdzić. Właśnie dlatego przed naszą redakcją stanął model GLB 250 AMG Line.
Być może Citroen C5 Aircross nie jest motoryzacyjnym odpowiednikiem Jamesa Deana. W oryginalnej stylizacji jest jednak pewna metoda. Metoda, która wsparta pozostałymi zaletami sprawia, że francuski SUV może naprawdę pozytywnie zaskoczyć!
Rudy lakier, srebrne dodatki i 18-calowe, piękne felgi. Seat Arona Xcellence z pakietem Outdoor Edition bez wątpienia rzuca się w oczy. Tylko na czy na tym kończą się zalety małego crossovera? To postanowiliśmy sprawdzić.
Nowy Golf stanowi zestawienie sprzeczności. Choć to rodzinny kompakt, ma limonkowy, krzykliwy lakier, choć funkcjonuje w segmencie C, technologicznie oferuje wynalazki znane z limuzyn. Jaki zatem jest nowy Golf? Sprawdziliśmy to.
Testowy ASX był nie tylko idealnie niebieski i nie tylko miał sportowe dodatki. To też wersja niezwykle limitowana. Zostanie bowiem sprzedana na polskim rynku zaledwie w ilości 100 sztuk. Czy warto kupić japońskiego rodzynka?
Nowy Ford Puma wygląda obłędnie - szczególnie z dużymi felgami i niebieskim lakierem. A do tego prowadzi się jak gorący hatchback i jest wystarczająco dynamiczny. Z tym modelem wszystko byłoby dobrze, gdyby nie kolor pomarańczowy…
Choć auto pochodzi z Rumunii, tak naprawdę jest zestawem elementów znanych ze starszych modeli Renault. Czy to uwłacza Dacii Lodgy Stepway? W żadnym razie. Szczególnie że minivan ma asa w rękawie. Jest wybitnie tani!
Ekologiczny znaczy mało pociągający? No właśnie nie. Mitsubishi Outlander PHEV udowadnia, że napęd spalinowo-elektryczny jest wyłącznie dodatkiem do całkiem przystojnego, rodzinnego krążownika. Zobaczcie relację z naszej jazdy.
Mieliśmy w zeszłym roku okazję jeździć nową Toyotą RAV4. Czemu zatem auto powróciło na plac przed naszą reakcją? Bo ta wersja jest mocniejsza i… czteropędowa. Czy to oznacza, że stała się lepsza? To właśnie sprawdzaliśmy.
Jest potężny, luksusowy i przestronny. A czy da się oczekiwać czegoś więcej od SUV-a? To postanowiliśmy sprawdzić podczas testu Renault Koleosa dCi 190 X-Tronic 4x4 Initiale Paris.
Testowy Volkswagen T-Roc to nic innego jak… sportowy Golf na szczudłach w żółtym kolorze. Brzmi to dość dziwnie? Bez wątpienia tak. Jak takie połączenie sprawdza się na drodze? To wyjaśni nasz raport.
Tak, Astra ma już 5 lat. I tak, to tylko hatchback segmentu C. Czy wiecie jednak, że ten niemiecki kompakt produkowany pod szyldem francuskiego koncernu tak naprawdę jest… polskim samochodem? Zobaczcie raport z naszej jazdy, a wszystko się wyjaśni.
Zbliża się sezon wakacyjnych wyjazdów. A to oznacza, że auto które stanęło przed naszą redakcją, pojawiło się w porę. Oto Seat Tarraco - czyli SUV, który tak właściwie jest wygodnym krążownikiem dla rodziny.
Na karoserię Mazdy CX-30 można patrzeć godzinami. A czystość jej formy przenosi się do… wnętrza. Tylko czy japoński SUV może zostać określony mianem auta idealnego? To postanowiliśmy sprawdzić w czasie testu.
Ma szyby bez ramek, czarne wykończenia nadwozia, 20-calowe felgi i emblemat S na przednim błotniku. Nie ma się zatem co dziwić, że Audi A5 Coupe 40 TDI quattro S tronic rzuca się w oczy na polskich drogach. Tylko czy prowadzi się równie dobrze jak wygląda? To właśnie sprawdziliśmy.
Ma nieco zdenerwowane spojrzenie i jest… czerwona! Corsa 1.2 Turbo GS Line choć nawiązuje do sportowych tradycji marki, oferuje tylko 100 koni mocy. Tylko czy to właściwie za mało w hatchbacku segmentu B? Niemcy udowodnili, że nie. I nie tylko to udowodnili.
Jest pomarańczowa, uśmiechnięta i hybrydowa. Nadwozie C-HR-a było inspirowane kształtem diamentu. Czy jednak samo auto jest diamentem rynku motoryzacyjnego? To mieliśmy ostatnio okazję sprawdzić. Oto test 184-konnej wersji 2.0 Hybrid Dynamic Force.
Choć testowa Dacia Sandero była modelem prawie topowym, kosztuje nieco ponad 55 tysięcy złotych. A to w segmencie B prawdziwe grosze! Tylko czy tanio w tym przypadku nie oznacza trochę za drogo?
Samochody miejskie już dawno przestały skupiać się głównie na praktyczności. Przykład? Idealnym jest nowy Nissan Micra Tekna DIG-T 117. Japoński model jest ładny, dynamiczny i nieźle się prowadzi. Lista zalet stanowi jednak dopiero połowę historii tego auta…
Na ulicach miast Audi Q3 Sportback S Line rzuca się w oczy jak gwiazda kina! A na tym nie kończą się zalety auta. SUV świetnie się prowadzi i jest piekielnie szybki. Tylko czy kierowca przełknie jego cenę? To akurat da się sprytnie obejść… Z tekstu dowiecie się jak.
Ma ostrą stylizację, oszczędny i dynamiczny silnik, a do tego oferuje rodzinną przestrzeń. Poza tym Skoda Kamiq Style 1.0 TSI 115 KM to po prostu samochód do jazdy na co dzień.
Amerykanie chyba nie mogli wymyślić już dłuższej nazwy dla tego modelu. Te 52 znaki oznaczają jednak ciekawego SUV-a do miasta, który nie tylko chce udawać terenówkę, ale też może terenówką naprawdę być!
Ma pomarańczowe nadwozie i wnętrze wykończone w topowym stylu Highline. A to jeszcze nie koniec, bo w małym aucie Niemcy zastosowali… równie mały silnik. Czy to wszystko sprawdza się w praktyce?
Ma 117 koni mechanicznych, dwusprzęgłową skrzynię, świetne wyposażenia i naprawdę efektowną stylizację. Nowy Juke to ostatni krzyk motoryzacyjnej mody ze stajni Nissana. Czy ten trend jest jednak en vogue?
Choć Czesi funkcjonowali w segmencie C, nie mieli w ofercie klasycznego hatchbacka. To zmieniło się teraz, a wszystko za sprawą Skody Scali. Jak model sprawdza się w topowej wersji Style napędzanej 115-konnym silnikiem 1.0 TSI DSG?
Przed naszą redakcją tym razem pojawił się francuski przystojniak z segmentu B. Nowe Renault Clio zostało skonfigurowane w wersji dla Kowalskiego. To oznacza 100-konny silnik, dobre wyposażenie i… naprawdę rozsądną cenę!
Niemcy chcieli żeby poliftingowy Volkswagen Passat Variant stał się nowocześniejszy, bardziej zaawansowany i… sympatyczniejszy. Na szczęście zmiany nie dotknęły jednej kwestii - dojrzałej koncepcji rodzinnego kombi.
Rok 2019 upłynął naszej redakcji pod znakiem serii testów samochodowych. Które auta były najciekawsze? Listę naszych marzeń zapisanych na kartkach kalendarza z roku 2019 przedstawiamy poniżej.
Nowa twarz, nowa technologia i nowe podejście produkcyjne. Renault Captur drugiej generacji stanowi ważny krok naprzód w historii marki. Czemu? To wyjaśni się w naszym teście.
Jest krwiście czerwony, ma 177 koni mechanicznych i… prawdziwie rodzinną przestrzeń w kabinie. W skrócie dziś testujemy nowego Hyundaia Tucsona w wersji N Line i z silnikiem 1.6 T-GDI.
Oferta SUV-ów Audi została uzupełniona. Q3 założyło dres i co ciekawe, w sportowym ubraniu jest mu naprawdę do twarzy! A miałem się o tym okazję przekonać podczas polskich jazd modelem.
Skoda Karoq Sportline ma wszystko, co tego typu autu jest potrzebne do sukcesu. No może prawie wszystko… Bo ma niestety zastosowane dość dyskusyjnie wyglądające podzielone światła.
Ma dość prostą stylizację, ale i w miarę przestronne wnętrze. A do tego został uzupełniony pomarańczowym lakierem i pomarańczowymi wstawkami na felgach. Czy Volkswagen T-Cross Life jest dobrym crossoverem?
Ma 286-konnego diesla, 21-calowe felgi aluminiowe i trzy ekrany na konsoli centralnej. To bardziej SUV czy może luksusowe kombi? Postanowiliśmy przetestować Audi A6 Allroad 50 TDI.