reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Temat: e-firma

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu e-firma. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące e-firma.

Nadchodzi kolejna fala niechcianych wiadomości – przygotujmy się na SPAM

Aktualizacja: 26.01.2011

W ostatnich tygodniach zanotowano znaczące spadki wysyłanego spamu. Zazwyczaj okres świąteczny jest pod tym względem bardzo aktywny, a nasze skrzynki pękają w szwach pod naporem kolejnych niechcianych wiadomości. Ty razem jednak okres świąteczny okazał się czasem odpoczynku spamerów. Niestety nie na długo, gdyż już na początku stycznia niechciane wiadomości znów zapełniły skrzynki pocztowe komputerów na całym świecie. »

Problemy z gwarancją – gdzie udać się po pomoc?

Aktualizacja: 26.01.2011

Dla wielu konsumentów gwarancja jest dokumentem, który potwierdza odpowiedzialność producenta za swój produkt. Dzięki niej mamy pewność, że producent naprawi sprzęt, gdy ten ulegnie awarii. Niestety nie zawsze jest tak, jakbyśmy tego chcieli. Wiemy już, że gwarancja jest zobowiązaniem, które każdy z producentów przyjmuje na siebie dobrowolnie. Stąd wiele pułapek i niejasności. Oczywiście nie oznacza to, że producent lub sprzedawca może umowę gwarancyjną lekceważyć. Jak więc zmusić opornego gwaranta do ustępstw i wywalczyć swoje prawa? »

Gwarancja dożywotnia – jak to wygląda w rzeczywistości?

Aktualizacja: 26.01.2011

Wybierając sprzęt elektroniczny lub użytkowy do firmy, bardzo często zwracamy uwagę na długość gwarancji. Dostawcy sprzętu bardzo różnie określają czas obowiązywania gwarancji na oferowane przez siebie produkty. Może to być rok (co jest absolutnym minimum), dwa, trzy, a nawet pięć lat. Bardzo często jednak producenci w opisach reklamujących konkretne urządzenia kuszą nas następującym zdaniem: „Produkt objęty jest dożywotnią gwarancją producenta.” Czy w rzeczywistości wygląda to tak różowo? »

Jak chronić firmowe komputery przed atakami na portalach społecznościowych?

Aktualizacja: 31.01.2011

Pracownicy, którzy odwiedzają portale społecznościowe w godzinach pracy, narażają firmę na znaczne straty. Portale te mogą być bowiem wykorzystane do różnego rodzaju ataków mających na celu zbieranie informacji, przechwytywania loginów i haseł, a także do reklamowania i spamowania. »

Czy popularność firmy w Internecie może być niebezpieczna?

Aktualizacja: 31.01.2011

Coraz częściej firmy dzielą się niemal każdą informacją na blogach, w polach informacyjnych i profilach wpisują numery komunikatorów i telefonów kontaktowych. Nie zdają sobie jednak wtedy sprawy z tego, że te wszystkie drobne czynności mogą w przyszłości być dużym problemem. Jednym z największych jak brak kontroli nad opublikowanymi treściami. »

Czy pracownik może być anonimowy w Internecie?

Aktualizacja: 31.01.2011

W Internecie nie nikt nie jest anonimowy. Nawet przy wielu staraniach, korzystaniu z serwerów pośredniczących, unikania wysyłania maili z przypadkowych miejsc. Zawsze jest mozliwość, że gdzieś popełniliśmy błąd. Dotyczy to również pracowników Twojej firmy. »

Jakie są tradycyjne rodzaje oszustw internetowych?

Aktualizacja: 27.01.2011

Powiedzenie "wiedza to potęga" jest również prawdziwe w odniesieniu do ochrony przed oszustwami internetowymi. Czasami, aby zorientować się, że ktoś próbuje nas oszukać, wystarczy tylko znać różne taktyki stosowane przez cyberprzestępców. Poniżej przedstawiamy najpowszechniejsze rodzaje oszustw. »

Gwarancja door-to-door – na czym polega?

Aktualizacja: 28.02.2018

Dla wielu klientów bardzo silnym magnesem jest gwarancja door-to-door. Pod tą nazwą kryje się określenie „od drzwi do drzwi”, czyli mówiąc wprost, gwarancja realizowana w domu klienta. Czasami tego typu gwarancja skłania konsumenta do kupna określonego sprzętu, nawet, jeśli konkurencja oferuje lepszy sprzęt, ale tradycyjną gwarancję. Wróćmy jednak do gwarancji. O co w niej chodzi? »

Jak się bronić przed oszustwami internetowymi?

Aktualizacja: 26.01.2011

Oszustwa internetowe istniały niemal od początku Internetu. Każdego roku cyberprzestępcy wymyślają nowe techniki i taktyki mające na celu oszukanie użytkowników. W artykule wyjaśniamy, na czym polegają różne rodzaje oszustw, oraz podpowiadamy, jak się przed nimi chronić. »

Haczyki i kruczki związane z gwarancją – na co uważać?

Aktualizacja: 26.01.2011

Z reguły gwarancja powinna dawać nam poczucie bezpieczeństwa i pewności. Kupując sprzęt elektroniczny do firmy chcemy być pewni, że będzie on niezawodny, a w razie awarii, nie będzie problemu z naprawą lub wymianą sprzętu na nowy. W każdej firmie niezbędny jest niezawodny i pewny sprzęt, a każdy zastój spowodowany awarią to strata czasu i pieniędzy. Dlatego też kupując sprzęt do firmy, warto zainteresować się warunkami gwarancji producenta. Na co zwrócić uwagę? »

Bezpieczeństwo w Internecie - poradnik dla przedsiębiorcy

Aktualizacja: 26.01.2011

Warto pamiętać, że oprócz oszustw istnieje również wiele innych rodzajów zagrożeń - tj. szereg różnych szkodliwych programów, które potrafią kraść hasła, loginy, informacje dot. karty kredytowej oraz inne informacje osobiste - bez wyraźnego udziału oszusta. »

Operator VoIP – jak wybrać?

Aktualizacja: 26.01.2011

Jeśli zdecydowaliśmy się na korzystanie z usług technologii VoIP i zakupiliśmy już niezbędny sprzęt, jesteśmy na najlepszej drodze do ograniczenia wydatków na rozmowy telefoniczne w firmie. Musimy jeszcze wybrać operatora VoIP i założyć u niego konto. W Internecie znajdziemy setki usługodawców, którzy zachęcają nas do skorzystania ze swojej oferty. Na którego w takim razie powinniśmy się zdecydować? Na co powinniśmy zwracać uwagę? »

Wybieramy telefon do VoIP – co warto mieć na uwadze?

Aktualizacja: 25.01.2011

Jak wiemy, rozmowy VoIP możemy prowadzić, używając komputera i specjalnej aplikacji. Jest to świetne rozwiązanie, gdy usługi VoIP używamy bardzo sporadycznie lub gdy chcemy sprawdzić działanie tej technologii. Jeśli jednak mamy zamiar korzystać z tego rozwiązania na dłuższą metę, słuchawki i komputer nie są najwygodniejszą alternatywą. Jeśli telefonia internetowa ma nam zastąpić stacjonarną linię domową bądź firmową najlepszym rozwiązaniem będzie zakup telefonu IP. »

Zastępujemy tradycyjny telefon technologią VoIP – co jest niezbędne?

Aktualizacja: 25.01.2011

Telefon tradycyjny w firmie może być generatorem ogromnych kosztów. Można je co prawda zredukować korzystając z różnych konfiguracji pakietów lub po prostu redukując ilość rozmów do niezbędnego minimum. Jeśli jednak to nie przynosi pożądanego rezultatu, warto zainteresować się technologią telefonii internetowej VoIP. Co jest niezbędne do uruchomienia tej technologii w firmie? »

Samsung Galaxy S2 – nieoficjalna specyfikacja

Aktualizacja: 25.01.2011

Do sieci trafiły kolejne przecieki dotyczące następcy Samsunga Galaxy S. W tym przypadku nowe plotki i cząstkowe dane techniczne skutecznie wzmagają apetyt na nowy model Galaxy S2. Jeśli te plotki się sprawdzą, szykuje się mała rewolucja na rynku. Miejmy tylko nadzieję, że po oficjalnej prezentacji modelu nie zrzedną nam miny. »

reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Sponsorowany

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Joanna Pluta

analityk w Departamencie Analiz TMS Brokers

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama