Kategorie

Czas pracowników

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Organizacja czasu to jedna z bardziej cenionych przez pracodawców umiejętności. Raczej nie umieszcza się jej w życiorysie, ponieważ wydaje się być kompetencją oczywistą. A jednak wielu, jeżeli nie większość, pracowników ma poważne problemy z zarządzaniem swoim czasem służbowym. W efekcie zaległości się piętrzą, a ludzie żyją w coraz większym stresie. Przyswojenie kilku prostych zasad pozwoli jednak lepiej zaplanować swój dzień i wywiązać się ze wszystkich powierzonych obowiązków.
Wykonywanie pracy w porze nocnej podlega szczególnemu uregulowaniu, gdyż ten czas pracownik powinien przeznaczyć na odpoczynek. Z tego tytułu pracownikom przysługuje dodatek do wynagrodzenia. Jak obliczyć wysokość dodatku?
Przepisywanie tekstów jest nie tylko uciążliwe ale w sposób zatrważający kradnie pracownikom czas, który poświęcić mogliby na pożyteczniejsze zajęcia. Komputery są w tej kwestii o wiele szybsze – poznajmy oprogramowanie do rozpoznawania tekstu.