Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu czas pracowników. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące czas pracowników.
Aktualizacja: 07.11.2018
Organizacja czasu to jedna z bardziej cenionych przez pracodawców umiejętności. Raczej nie umieszcza się jej w życiorysie, ponieważ wydaje się być kompetencją oczywistą. A jednak wielu, jeżeli nie większość, pracowników ma poważne problemy z zarządzaniem swoim czasem służbowym. W efekcie zaległości się piętrzą, a ludzie żyją w coraz większym stresie. Przyswojenie kilku prostych zasad pozwoli jednak lepiej zaplanować swój dzień i wywiązać się ze wszystkich powierzonych obowiązków. »
Wykonywanie pracy w porze nocnej
Aktualizacja: 27.08.2014
Wykonywanie pracy w porze nocnej podlega szczególnemu uregulowaniu, gdyż ten czas pracownik powinien przeznaczyć na odpoczynek. Z tego tytułu pracownikom przysługuje dodatek do wynagrodzenia. Jak obliczyć wysokość dodatku? »
Rozpoznawanie tekstu oszczędza czas pracowników
Aktualizacja: 16.03.2010
Przepisywanie tekstów jest nie tylko uciążliwe ale w sposób zatrważający kradnie pracownikom czas, który poświęcić mogliby na pożyteczniejsze zajęcia. Komputery są w tej kwestii o wiele szybsze – poznajmy oprogramowanie do rozpoznawania tekstu. »