REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

XI Spotkanie Eksperckie w Instytucie Rozwoju Biznesu

Subskrybuj nas na Youtube
Szkolenie./ Fot. Fotolia
Szkolenie./ Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Temat: Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC

Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza praktyków HR – specjalistów, menedżerów i szefów działów – do wypełnienia internetowej ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment i Development Centre”. To już drugie badanie poświęcone tej problematyce. W 2009 roku pytania dotyczyły praktyki AC/DC w Polsce i przestrzegania międzynarodowych standardów i wytycznych w wykorzystywaniu metod oceny i rozwoju. Raport z tego badania był punktem wyjścia do dyskusji podczas II Spotkania Eksperckiego.

REKLAMA

REKLAMA

12 grudnia br. w naszym Centrum Szkoleniowym Sienna odbędzie się XI Spotkanie Eksperckie, którego tematem przewodnim będzie analiza wniosków z obecnego badania. Ponadto, uczestnicy poznają case study  z obszaru praktyki AC/DC oraz będą mieli możliwość uczestniczenia w części warsztatowej, którą poprowadzą eksperci Instytutu. Osobom zainteresowanym udziałem proponujemy dwie możliwości do wyboru: opłatę za jedno spotkanie lub opłatę z rabatem za cztery najbliższe spotkania.

Ważna informacja dla wszystkich respondentów badania i chętnych do uczestniczenia w naszych dyskusjach: każde Spotkanie Eksperckie zawsze jest poprzedzone badaniem internetowym z zakresu HR. To oznacza, że ich uczestnicy jako pierwsi poznają wyniki, „na gorąco” mogą odnosić się do wniosków, opinii autorów ankiety czy innych współuczestników spotkań.

Plan Spotkań Eksperckich do grudnia 2013 roku

  1. Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC, 12.12.2012
  2. Narzędzia HR a efektywność sił sprzedaży. Od intuicji i ogólnej wiedzy do specjalistycznych rozwiązań, 8.03.2013
  3. Talent Management – wartość dla organizacji. Czynniki powodzenia programu, 7.06.2013
  4. Badania organizacyjne – od pomysłu do wdrożenia. Czynniki sukcesu, 27.09.2013
  5. Co z tym przywództwem? Rola przywództwa w kreowaniu współpracy i innowacyjności, 6.12.2013

Centrum Szkoleniowe Sienna Instytutu Rozwoju Biznesu, 12 grudnia 2012, ul. Sienna 73, Warszawa.

PROGRAM

XI Spotkanie Eksperckie. Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC 12.12.2012

10.00-10.10

Powitanie uczestników. Wprowadzenie do problematyki Assessment/Development Centre
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu oraz Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem

10.10-10.40

Międzynarodowe wytyczne AC/DC
dr Anna Baczyńska, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

10.40-11.10

Prezentacja wyników ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment Centre
i Development Centre"

dr Victor Wekselberg, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu
Katarzyna Sobieraj, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

11.10-11.30

Dyskusja o wynikach badania

11.30-11.45

Przerwa na kawę

11.45-12.30

Case study: Metoda AC – narzędziem skutecznej selekcji
dr Anna Bugalska, Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych oraz Dyrektor Centrum Kompetencyjnego – Zarządzanie Kapitałem Ludzkim w Instytucie Rozwoju Biznesu
Tadeusz Żaczkowski, Sony Centre Channel Manager

12.30-12.50

Dyskusja

12.50-13.05

Przerwa na kawę

13.05-14.05

Jak uniknąć błędów w procesie AC/DC – praca warsztatowa
dr Diana Malinowska, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

14.05-14.50

Lunch

14.50-15.35

Informacja zwrotna w procesie AC/DC – praca warsztatowa
Agnieszka Jóźwik, Dyrektor Programowy Centrum Kompetencyjnego – Sprzedaż, Negocjacje i Obsługa Klienta w Instytucie Rozwoju Biznesu

15.35-16.00

Podsumowanie spotkania. Zaproszenie do udziału w XII Spotkaniu Eksperckim
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu

więcej: www.irb.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Prezydent zawetował. Przedsiębiorcy będą dalej płacić wysoką składkę zdrowotną a może rząd podejmie drugą próbę zmiany

Prezydent zawetował ustawę obniżającą składki zdrowotne dla przedsiębiorców. Rząd jednak nie ustępuje i podejmie kolejną próbę, powtarzając rozwiązania przyjęte w ustawie dokładnie w takiej samej treści. Jaka więc ma być składka zdrowotna gdy uda się przeprowadzić zmiany.

Rolnicy wierzą w dobrą koniunkturę - po dłuższej przerwie znów inwestują w maszyny rolnicze

W I kwartale 2025 roku rolnictwo było branżą z największym udziałem w finansowaniu maszyn i urządzeń przez firmy leasingowe – 28%, wynika z danych Związku Polskiego Leasingu. Rolnicy wracają do inwestowania wierząc w poprawę koniunktury w branży.

Mała firma, duże ryzyko. Dlaczego system ochrony to dziś inwestycja, nie koszt [WYWIAD]

Choć wielu właścicieli małych firm wciąż traktuje ochronę jako zbędny wydatek, rosnąca liczba incydentów – zarówno fizycznych, jak i cyfrowych – pokazuje, że to podejście bywa kosztowne. Dziś zagrożeniem może być nie tylko włamanie, ale też wyciek danych czy przestój operacyjny. W rozmowie z Adamem Śliwińskim, wiceprezesem Seris Konsalnet Security, sprawdzamy, jak MŚP mogą skutecznie zadbać o swoje bezpieczeństwo – bez milionowych budżetów, za to z myśleniem przyszłościowym.

Polskie firmy chcą eksportować do USA, co z cłami

Polska gospodarka łapie drugi oddech czy walczy o utrzymanie na powierzchni? Jaka będzie przyszłość eksportu do USA? Eksperci podsumowali pierwszy kwartał 2025. Analizie poddany został nie tylko eksport polskich firm, ale i ogólny bilans handlu zagranicznego.

REKLAMA

Teraz płatności odroczone także przy zakupach dla firmy

Polskie firmy uzyskują dostęp do płatności odroczonych oraz ratalnych w standardzie zbliżonym do tego oferowanego konsumentom. To duże ułatwienie, z którego skorzystają w pierwszej kolejności małe i średnie firmy.

Termin składania wniosków o dopłaty bezpośrednie 2025

Jaki jest termin składania wniosków do ARIMR o dopłaty bezpośrednie w 2025 roku? Czy można złożyć dokumenty po terminie? Co z załącznikami?

Co każdy prezes (CEO) powinien dziś wiedzieć o technologii?

Każda szkoła zarządzania mówi: deleguj odpowiedzialność. Niezależnie czy mówimy o MŚP czy dużej organizacji, zarządzanie technologią powinno więc być oddane w ręce tych, którzy się na niej znają. Z drugiej strony – jeśli mamy wyprzedzić konkurencję, trzeba inwestować i lewarować biznes przez technologię. Żeby robić to efektywnie, kadra zarządzająca musi rozumieć przynajmniej część świata IT. Problem w tym, że świat technologii jest tak przeładowany informacjami, że często nawet eksperci od IT się w nim gubią. Co warto rozumieć? Jak głęboko wchodzić w poszczególne zagadnienia? Jak rozmawiać z zespołem, który zasypuje wieloma szczegółami? Oto krótki, praktyczny przewodnik.

Działania marketingowe jako kompatybilny element Public Relations

Współczesna komunikacja biznesowa coraz częściej wymaga synergicznego podejścia do działań promocyjnych i wizerunkowych. Marketing i Public Relations (PR), choć wywodzą się z różnych tradycji i pełnią odmienne funkcje, dziś coraz częściej przenikają się i wspólnie pracują na sukces marki. W dobie mediów społecznościowych, globalizacji i błyskawicznego obiegu informacji działania marketingowe stają się kompatybilnym, a nierzadko wręcz niezbędnym elementem strategii PR.

REKLAMA

Branża wydawnicza. Czy na wydawaniu i sprzedaży książek da się wciąż zarobić

Tylko czterech na dziesięciu Polaków przeczytało w ubiegłym roku przynajmniej jedną książkę. Choć wynik ten jest nieco niższy niż rok wcześniej, wciąż należy do najlepszych w ostatniej dekadzie. Co to oznacza dla branży wydawniczej, czy na wydawaniu i sprzedaży książek daje się wciąż zarobić?

Pijemy mniej piwa, przez co browary nie płacą na czas swoim dostawcom

Na kondycję branży piwowarskiej, poza spadającym w wyniku zmian kulturowych popytem, najmocniej wpływają dziś rosnące koszty operacyjne oraz zmiany w podatku akcyzowym. Polacy piją mniej piwa, browary mają coraz większe kłopoty.

REKLAMA