REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

XI Spotkanie Eksperckie w Instytucie Rozwoju Biznesu

Subskrybuj nas na Youtube
Szkolenie./ Fot. Fotolia
Szkolenie./ Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Temat: Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC

REKLAMA

Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza praktyków HR – specjalistów, menedżerów i szefów działów – do wypełnienia internetowej ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment i Development Centre”. To już drugie badanie poświęcone tej problematyce. W 2009 roku pytania dotyczyły praktyki AC/DC w Polsce i przestrzegania międzynarodowych standardów i wytycznych w wykorzystywaniu metod oceny i rozwoju. Raport z tego badania był punktem wyjścia do dyskusji podczas II Spotkania Eksperckiego.

REKLAMA

12 grudnia br. w naszym Centrum Szkoleniowym Sienna odbędzie się XI Spotkanie Eksperckie, którego tematem przewodnim będzie analiza wniosków z obecnego badania. Ponadto, uczestnicy poznają case study  z obszaru praktyki AC/DC oraz będą mieli możliwość uczestniczenia w części warsztatowej, którą poprowadzą eksperci Instytutu. Osobom zainteresowanym udziałem proponujemy dwie możliwości do wyboru: opłatę za jedno spotkanie lub opłatę z rabatem za cztery najbliższe spotkania.

Ważna informacja dla wszystkich respondentów badania i chętnych do uczestniczenia w naszych dyskusjach: każde Spotkanie Eksperckie zawsze jest poprzedzone badaniem internetowym z zakresu HR. To oznacza, że ich uczestnicy jako pierwsi poznają wyniki, „na gorąco” mogą odnosić się do wniosków, opinii autorów ankiety czy innych współuczestników spotkań.

Plan Spotkań Eksperckich do grudnia 2013 roku

  1. Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC, 12.12.2012
  2. Narzędzia HR a efektywność sił sprzedaży. Od intuicji i ogólnej wiedzy do specjalistycznych rozwiązań, 8.03.2013
  3. Talent Management – wartość dla organizacji. Czynniki powodzenia programu, 7.06.2013
  4. Badania organizacyjne – od pomysłu do wdrożenia. Czynniki sukcesu, 27.09.2013
  5. Co z tym przywództwem? Rola przywództwa w kreowaniu współpracy i innowacyjności, 6.12.2013

Centrum Szkoleniowe Sienna Instytutu Rozwoju Biznesu, 12 grudnia 2012, ul. Sienna 73, Warszawa.

PROGRAM

XI Spotkanie Eksperckie. Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC 12.12.2012

10.00-10.10

Powitanie uczestników. Wprowadzenie do problematyki Assessment/Development Centre
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu oraz Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem

10.10-10.40

Międzynarodowe wytyczne AC/DC
dr Anna Baczyńska, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

10.40-11.10

Prezentacja wyników ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment Centre
i Development Centre"

dr Victor Wekselberg, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu
Katarzyna Sobieraj, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

11.10-11.30

Dyskusja o wynikach badania

11.30-11.45

Przerwa na kawę

11.45-12.30

Case study: Metoda AC – narzędziem skutecznej selekcji
dr Anna Bugalska, Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych oraz Dyrektor Centrum Kompetencyjnego – Zarządzanie Kapitałem Ludzkim w Instytucie Rozwoju Biznesu
Tadeusz Żaczkowski, Sony Centre Channel Manager

12.30-12.50

Dyskusja

12.50-13.05

Przerwa na kawę

13.05-14.05

Jak uniknąć błędów w procesie AC/DC – praca warsztatowa
dr Diana Malinowska, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

14.05-14.50

Lunch

14.50-15.35

Informacja zwrotna w procesie AC/DC – praca warsztatowa
Agnieszka Jóźwik, Dyrektor Programowy Centrum Kompetencyjnego – Sprzedaż, Negocjacje i Obsługa Klienta w Instytucie Rozwoju Biznesu

15.35-16.00

Podsumowanie spotkania. Zaproszenie do udziału w XII Spotkaniu Eksperckim
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu

więcej: www.irb.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

Jak ustanowić zarząd sukcesyjny za życia przedsiębiorcy? Procedura krok po kroku

Najlepszym scenariuszem jest zaplanowanie sukcesji zawczasu, za życia właściciela firmy. Ustanowienie zarządu sukcesyjnego sprowadza się do formalnego powołania zarządcy sukcesyjnego i zgłoszenia tego faktu do CEIDG.

REKLAMA

Obowiązek sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju w Polsce: wyzwania i możliwości dla firm

Obowiązek sporządzania sprawozdawczości zrównoważonego rozwoju dotyczy dużych podmiotów oraz notowanych małych i średnich przedsiębiorstw. Firmy muszą działać w duchu zrównoważonego rozwoju. Jakie zmiany w pakiecie Omnibus mogą wejść w życie?

Nowa funkcja Google: AI Overviews. Czy zagrozi polskim firmom i wywoła spadki ruchu na stronach internetowych?

Po latach dominacji na rynku wyszukiwarek Google odczuwa coraz większą presję ze strony takich rozwiązań, jak ChatGPT czy Perplexity. Dzięki SI internauci zyskali nowe możliwości pozyskiwania informacji, lecz gigant z Mountain View nie odda pola bez walki. AI Overviews – funkcja, która właśnie trafiła do Polski – to jego kolejna próba utrzymania cyfrowego monopolu. Dla firm pozyskujących klientów dzięki widoczności w internecie, jest ona powodem do niepokoju. Czy AI zacznie przejmować ruch, który dotąd trafiał na ich strony? Ekspert uspokaja – na razie rewolucji nie będzie.

Coraz więcej postępowań restrukturyzacyjnych. Ostatnia szansa przed upadłością

Branża handlowa nie ma się najlepiej. Ale przed falą upadłości ratuje ją restrukturyzacja. Przez dwa pierwsze miesiące 2025 r. w porównaniu do roku ubiegłego, odnotowano już 40% wzrost postępowań restrukturyzacyjnych w sektorze spożywczym i 50% wzrost upadłości w handlu odzieżą i obuwiem.

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji, ale nie hurtowo

Ostatnie lata to legislacyjny rollercoaster. Przedsiębiorcy oczekują deregulacji i pozytywnie oceniają większość zmian zaprezentowanych przez Rafała Brzoskę. Deregulacja to tlen dla polskiej gospodarki, ale nie można jej przeprowadzić hurtowo.

REKLAMA

Ekspansja zagraniczna w handlu detalicznym, a zmieniające się przepisy. Jak przygotować systemy IT, by uniknąć kosztownych błędów?

Według danych Polskiego Instytutu Ekonomicznego (Tygodnik Gospodarczy PIE nr 34/2024) co trzecia firma działająca w branży handlowej prowadzi swoją działalność poza granicami naszego kraju. Większość organizacji docenia możliwości, które dają międzynarodowe rynki. Potwierdzają to badania EY (Wyzwania polskich firm w ekspansji zagranicznej), zgodnie z którymi aż 86% polskich podmiotów planuje dalszą ekspansję zagraniczną. Przygotowanie do wejścia na nowe rynki obejmuje przede wszystkim kwestie związane ze szkoleniami (47% odpowiedzi), zakupem sprzętu (45%) oraz infrastrukturą IT (43%). W przypadku branży retail dużą rolę odgrywa integracja systemów fiskalnych z lokalnymi regulacjami prawnymi. O tym, jak firmy mogą rozwijać międzynarodowy handel detaliczny bez obaw oraz o kompatybilności rozwiązań informatycznych, opowiadają eksperci INEOGroup.

Leasing w podatkach i optymalizacja wykupu - praktyczne informacje

Leasing od lat jest jedną z najpopularniejszych form finansowania środków trwałych w biznesie. Przedsiębiorcy chętnie korzystają z tej opcji, ponieważ pozwala ona na rozłożenie kosztów w czasie, a także oferuje korzyści podatkowe. Warto jednak pamiętać, że zarówno leasing operacyjny, jak i finansowy podlegają różnym regulacjom podatkowym, które mogą mieć istotne znaczenie dla rozliczeń firmy. Dodatkowo, wykup przedmiotu leasingu niesie ze sobą określone skutki podatkowe, które warto dobrze zaplanować.

REKLAMA