REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

XI Spotkanie Eksperckie w Instytucie Rozwoju Biznesu

Szkolenie./ Fot. Fotolia
Szkolenie./ Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Temat: Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC

REKLAMA

Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza praktyków HR – specjalistów, menedżerów i szefów działów – do wypełnienia internetowej ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment i Development Centre”. To już drugie badanie poświęcone tej problematyce. W 2009 roku pytania dotyczyły praktyki AC/DC w Polsce i przestrzegania międzynarodowych standardów i wytycznych w wykorzystywaniu metod oceny i rozwoju. Raport z tego badania był punktem wyjścia do dyskusji podczas II Spotkania Eksperckiego.

REKLAMA

12 grudnia br. w naszym Centrum Szkoleniowym Sienna odbędzie się XI Spotkanie Eksperckie, którego tematem przewodnim będzie analiza wniosków z obecnego badania. Ponadto, uczestnicy poznają case study  z obszaru praktyki AC/DC oraz będą mieli możliwość uczestniczenia w części warsztatowej, którą poprowadzą eksperci Instytutu. Osobom zainteresowanym udziałem proponujemy dwie możliwości do wyboru: opłatę za jedno spotkanie lub opłatę z rabatem za cztery najbliższe spotkania.

Ważna informacja dla wszystkich respondentów badania i chętnych do uczestniczenia w naszych dyskusjach: każde Spotkanie Eksperckie zawsze jest poprzedzone badaniem internetowym z zakresu HR. To oznacza, że ich uczestnicy jako pierwsi poznają wyniki, „na gorąco” mogą odnosić się do wniosków, opinii autorów ankiety czy innych współuczestników spotkań.

Plan Spotkań Eksperckich do grudnia 2013 roku

  1. Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC, 12.12.2012
  2. Narzędzia HR a efektywność sił sprzedaży. Od intuicji i ogólnej wiedzy do specjalistycznych rozwiązań, 8.03.2013
  3. Talent Management – wartość dla organizacji. Czynniki powodzenia programu, 7.06.2013
  4. Badania organizacyjne – od pomysłu do wdrożenia. Czynniki sukcesu, 27.09.2013
  5. Co z tym przywództwem? Rola przywództwa w kreowaniu współpracy i innowacyjności, 6.12.2013

Centrum Szkoleniowe Sienna Instytutu Rozwoju Biznesu, 12 grudnia 2012, ul. Sienna 73, Warszawa.

PROGRAM

XI Spotkanie Eksperckie. Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC 12.12.2012

10.00-10.10

Powitanie uczestników. Wprowadzenie do problematyki Assessment/Development Centre
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu oraz Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem

10.10-10.40

Międzynarodowe wytyczne AC/DC
dr Anna Baczyńska, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

10.40-11.10

Prezentacja wyników ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment Centre
i Development Centre"

dr Victor Wekselberg, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu
Katarzyna Sobieraj, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

11.10-11.30

Dyskusja o wynikach badania

11.30-11.45

Przerwa na kawę

11.45-12.30

Case study: Metoda AC – narzędziem skutecznej selekcji
dr Anna Bugalska, Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych oraz Dyrektor Centrum Kompetencyjnego – Zarządzanie Kapitałem Ludzkim w Instytucie Rozwoju Biznesu
Tadeusz Żaczkowski, Sony Centre Channel Manager

12.30-12.50

Dyskusja

12.50-13.05

Przerwa na kawę

13.05-14.05

Jak uniknąć błędów w procesie AC/DC – praca warsztatowa
dr Diana Malinowska, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

14.05-14.50

Lunch

14.50-15.35

Informacja zwrotna w procesie AC/DC – praca warsztatowa
Agnieszka Jóźwik, Dyrektor Programowy Centrum Kompetencyjnego – Sprzedaż, Negocjacje i Obsługa Klienta w Instytucie Rozwoju Biznesu

15.35-16.00

Podsumowanie spotkania. Zaproszenie do udziału w XII Spotkaniu Eksperckim
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu

więcej: www.irb.pl

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR
Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code

    © Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Posiadanie własnej firmy to plan na przyszłość ponad 80 proc. młodych w wieku 8-14 lat

    Młode pokolenie już zarabia. Ma też sprecyzowane plany dotyczące tego, co chce robić w przyszłości. I tak, 81 proc. osób z Polski w wieku 8-14 lat chce posiadać przedsiębiorstwo, prowadzić małą firmę albo mieć poboczny biznes. Pracę dla kogoś innego wybrałoby natomiast 11 proc. badanych.

    Szef OPZZ: dodatkowe niedziele handlowe w grudniu zaskoczeniem dla pracowników

    Wprowadzenie dodatkowych niedziel handlowych jest zaskoczeniem dla pracowników, którzy niemal w ostatniej chwili dowiadują się, że muszą stawić się do pracy 10 i 17 grudnia - powiedział PAP przewodniczący Ogólnopolskiego Porozumienia Związków Zawodowych Piotr Ostrowski.

    Nawet 130 - z tylu różnych aplikacji SaaS korzystały firmy w 2022 r.

    Rosnący poziom cyfryzacji i powszechny model pracy rozproszonej niesie duże wyzwania związane z ochroną danych poufnych i wrażliwych. W 2022 r. firmy korzystały przeciętnie nawet ze 130 różnych aplikacji SaaS. Jak zapewnić ochronę danych poufnych w tak rozbudowanym środowisku?

    Jak karty podarunkowe mogą uchronić przed poświątecznym spadkiem sprzedaży

    Karta podarunkowa jako narzędzie generowania przychodów? Jak najbardziej. Specjaliści od marketingu nie mają wątpliwości, że nowoczesne technologie wykorzystywane w kartach mogą być kluczem do zwiększania lojalności klientów i zapewniania stałego źródła dochodów. 

    REKLAMA

    Zaskakujący rok na giełdzie. Czego spodziewać się na ostatniej prostej 2023 r.?

    To był zaskakujący rok dla rynków, wyjątkowo pomyślny. Zwłaszcza biorąc pod uwagę widmo recesji, które groziło nam jeszcze na jego początku. Czy ostatnie tygodnie roku znów są obiecujące dla giełdy?

    Branża gastronomiczna chętnie korzysta z nowych technologii. Kody QR zamiast tradycyjnego menu będą już standardem?

    Nowe technologie napędzają branżę gastronomiczną. Usprawniają pracę, zmniejszają marnowanie produktów, ułatwiają kontakt z klientem. Rozwój będzie postępował i digitalizacja to jeden z najważniejszych kierunków w rozwoju tego biznesu.

    Firmy nie są zainteresowane ulgą B+R? A może nie wiedzą, że mogą skorzystać

    Ulga B+R. Dane dotyczące wybranych ulg z rozliczenia PIT za 2022 rok są zaskakujące. W porównaniu z rokiem wcześniejszym, skorzystano z ponad 36% mniej odliczeń zmniejszających podstawę opodatkowania z tytułu kosztów uzyskania przychodów, poniesionych na działalność badawczo-rozwojową. Jak komentują to eksperci?

    Wzrost płacy minimalnej: pracodawcy będą ciąć koszty a pracownicy stracą zapał do pracy?

    Wzrost płacy minimalnej w 2024 r. będzie wyzwaniem dla przedsiębiorców. Niektórzy eksperci prognozują, że paradoksalnie może wpłynąć negatywnie na nastroje pracowników i spowodować kolejne podwyżki. 

    REKLAMA

    Akcje, obligacje, giełda, rynek kapitałowy – komentarz rynkowy - listopad 2023 r. Jak rynek zareagował na wynik wyborów?

    W listopadowym komentarzu rynkowym eksperciVIG/C-QUADRAT TFI sprawdzają jak zachowują się obligacje korporacyjne oraz skarbowe w aktualnym otoczeniu makroekonomicznym; zastanawiają się, czy rynki akcji mogą kontynuować wzrosty z początku listopada. A także analizują jak wynik wyborów przełożył się na krajowy rynek akcji. 

    Złota jesień dla branży reklamowej. Politycy dali zarobić. Nowe trendy w bilboardach

    Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej w 2023 roku owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

    REKLAMA