REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

XI Spotkanie Eksperckie w Instytucie Rozwoju Biznesu

Subskrybuj nas na Youtube
Szkolenie./ Fot. Fotolia
Szkolenie./ Fot. Fotolia

REKLAMA

REKLAMA

Temat: Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC

Instytut Rozwoju Biznesu zaprasza praktyków HR – specjalistów, menedżerów i szefów działów – do wypełnienia internetowej ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment i Development Centre”. To już drugie badanie poświęcone tej problematyce. W 2009 roku pytania dotyczyły praktyki AC/DC w Polsce i przestrzegania międzynarodowych standardów i wytycznych w wykorzystywaniu metod oceny i rozwoju. Raport z tego badania był punktem wyjścia do dyskusji podczas II Spotkania Eksperckiego.

REKLAMA

REKLAMA

12 grudnia br. w naszym Centrum Szkoleniowym Sienna odbędzie się XI Spotkanie Eksperckie, którego tematem przewodnim będzie analiza wniosków z obecnego badania. Ponadto, uczestnicy poznają case study  z obszaru praktyki AC/DC oraz będą mieli możliwość uczestniczenia w części warsztatowej, którą poprowadzą eksperci Instytutu. Osobom zainteresowanym udziałem proponujemy dwie możliwości do wyboru: opłatę za jedno spotkanie lub opłatę z rabatem za cztery najbliższe spotkania.

Ważna informacja dla wszystkich respondentów badania i chętnych do uczestniczenia w naszych dyskusjach: każde Spotkanie Eksperckie zawsze jest poprzedzone badaniem internetowym z zakresu HR. To oznacza, że ich uczestnicy jako pierwsi poznają wyniki, „na gorąco” mogą odnosić się do wniosków, opinii autorów ankiety czy innych współuczestników spotkań.

Plan Spotkań Eksperckich do grudnia 2013 roku

  1. Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC, 12.12.2012
  2. Narzędzia HR a efektywność sił sprzedaży. Od intuicji i ogólnej wiedzy do specjalistycznych rozwiązań, 8.03.2013
  3. Talent Management – wartość dla organizacji. Czynniki powodzenia programu, 7.06.2013
  4. Badania organizacyjne – od pomysłu do wdrożenia. Czynniki sukcesu, 27.09.2013
  5. Co z tym przywództwem? Rola przywództwa w kreowaniu współpracy i innowacyjności, 6.12.2013

Centrum Szkoleniowe Sienna Instytutu Rozwoju Biznesu, 12 grudnia 2012, ul. Sienna 73, Warszawa.

REKLAMA

PROGRAM

XI Spotkanie Eksperckie. Kryteria sukcesu w stosowaniu AC/DC 12.12.2012

10.00-10.10

Powitanie uczestników. Wprowadzenie do problematyki Assessment/Development Centre
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu oraz Polskiej Fundacji Badań nad Zarządzaniem

10.10-10.40

Międzynarodowe wytyczne AC/DC
dr Anna Baczyńska, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

10.40-11.10

Prezentacja wyników ankiety „Kryteria sukcesu w stosowaniu Assessment Centre
i Development Centre"

dr Victor Wekselberg, Senior Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu
Katarzyna Sobieraj, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

11.10-11.30

Dyskusja o wynikach badania

11.30-11.45

Przerwa na kawę

11.45-12.30

Case study: Metoda AC – narzędziem skutecznej selekcji
dr Anna Bugalska, Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Organizacyjnych oraz Dyrektor Centrum Kompetencyjnego – Zarządzanie Kapitałem Ludzkim w Instytucie Rozwoju Biznesu
Tadeusz Żaczkowski, Sony Centre Channel Manager

12.30-12.50

Dyskusja

12.50-13.05

Przerwa na kawę

13.05-14.05

Jak uniknąć błędów w procesie AC/DC – praca warsztatowa
dr Diana Malinowska, Konsultant w Instytucie Rozwoju Biznesu

14.05-14.50

Lunch

14.50-15.35

Informacja zwrotna w procesie AC/DC – praca warsztatowa
Agnieszka Jóźwik, Dyrektor Programowy Centrum Kompetencyjnego – Sprzedaż, Negocjacje i Obsługa Klienta w Instytucie Rozwoju Biznesu

15.35-16.00

Podsumowanie spotkania. Zaproszenie do udziału w XII Spotkaniu Eksperckim
Włodzimierz K. Buśkiewicz, Prezes Zarządu Instytutu Rozwoju Biznesu

więcej: www.irb.pl

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Stażysta w firmie na zupełnie nowych zasadach. 7 najważniejszych założeń planowanych zmian

Stażyści będą otrzymywali określone wynagrodzenie, a pracodawcy będą musieli podpisywać z nimi umowy. Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło założenia projektu nowej ustawy.

Polska jednym z najbardziej atrakcyjnych kierunków inwestycyjnych w Europie

Globalna relokacja kosztów zmienia mapę biznesu, ale w Europie Środkowej Polska nadal pozostaje jednym z najpewniejszych punktów odniesienia dla firm szukających balansu między ceną a bezpieczeństwem.

Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

REKLAMA

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

REKLAMA

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA