Kategorie

Sprzedaż nowych samochodów w Polsce

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Najtańszy elektryk z logo Dacii będzie jednym z ważniejszych modeli w roku 2021 w gamie Grupy Renault. Jak marce minął rok pod znakiem pandemii?
W roku 2019 trzeci rok z rzędu Mercedes był najchętniej kupowanym samochodem segmentu premium w Polsce. Marka dostarczyła nadwiślańskim kierowcom w sumie 21 763 pojazdy.
To kolejny rok znacznego wzrostu sprzedaży Mercedes-Benz na polskim rynku. W 2015 r. zarejestrowano u nas 9340 sztuk osobowych modeli Mercedes-Benz. Prym w zestawieniu sprzedaży marki wiedzie Klasa C.
Aż od 17% wzrosła w Polsce sprzedaż aut marki Seat. Polacy najwyraźniej dali się przekonać hiszpańskiej marce, dzięki czemu widmo jej zniknięcia z polskiego rynku odchodzi w zapomnienie.
Mazda osiągnęła rekordowy zysk operacyjny równy 1,46 mld euro! To dokładnie 11% wzrost w stosunku do poprzedniego roku podatkowego. Co zadecydowało o osiągnięciu tak świetnych wyników?
Multisalony, w których sprzedawane są samochody co najmniej kilku marek stają się coraz popularniejsze w Europie Zachodniej. Trend trafił również do Polski, czy na stałe?
Opel znacznie zwiększył sprzedaż na polskim rynku w pierwszym półroczu 2014 r. W porównaniu do pierwszego półrocza roku 2013, sprzedaż wzrosła o 42%.
Mocne i słabe strony polskiej motoryzacji przedstawione jako analiza SWOT nakreślają obraz obecnej sytuacji naszego kraju. Czy jest szansa na nowych inwestycje w Polsce motoryzacyjnych gigantów? Jakie są największe problemy, z którymi trzeba się uporać?
Według ekspertów, rok 2014 będzie dla branży motoryzacyjnej okresem intensywnego rozwoju. Audi planuje znaczne zwiększenie udziału w polskim rynku i wprowadzenie 12 nowych modeli.
W 2013 r. sprzedano 5 903 sztuki Skody Octavii w wersji Combi. Tym samym model czeskiego producenta był najchętniej kupowanym kombi na polskim rynku.
Sprzedaż samochodów BMW w 2013 roku ponownie wzrosła na tyle, że koncern nadal lideruje sprzedaży nowych aut klasy Premium w Polsce.
Wzrost sprzedaży nowych aut w Polsce, znacznie mniejsze spadki w Europie. Tak można w skrócie podsumować 2013 rok pod względem rynku samochodowego.
Ten wynik nie jest już zaskoczeniem. Skoda po raz 5-ty okazała się najchętniej wybieraną marką nowych aut w Polsce.
W porównaniu do ubiegłego roku sprzedaż samochodów w Europie zmalała. Jednak według najnowszych danych ACEA, Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów, wynika, że w październiku bieżącego roku europejski rynek motoryzacyjny kontynuował wrześniowy trend wzrostowy i zamknął sprzedaż na plus 4,7%.W Polsce zarejestrowano około 19,3% więcej aut osobowych niż rok temu.
Kryzys gospodarczy nie ustał, ale branża samochodowa powoli łapie drugi oddech. Sprzedaż nowych samochodów ponownie wzrasta.
Maj 2013 r. to kolejny miesiąc, w którym Unia Europejska odnotowuje spadek sprzedaży (o 5,9%) nowych samochodów w stosunku do analogicznego okresu w zeszłym roku.
Według najnowszej prognozy wolumen sprzedaży nowych samochodów w Polsce w 2013 r. będzie niższy niż w ubiegłym 2012 r.