Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu focus. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące focus.
Test: Ford Focus Active 2.0 EcoBlue 150 KM A8
Aktualizacja: 14.02.2020
Oto łabędzi śpiew bardzo udanego modelu obecnego na rynku od 1998 roku (przynajmniej w USA, gdzie wariant active stanowi jedyny dostępny model Focusa). Czy nowy Focus żegna się z klasą, a wersja active warta jest waszej uwagi? »
Silnik 1.6 Duratec Ti-VCT Ford - awarie, problemy, opinie
Aktualizacja: 08.10.2019
Ma rozsądną pojemność, przyzwoitą ilość mocy i był komentowany w modelach popularnych. Jak w praktyce sprawdza się silnik 1.6 Duratec Ti-VCT Forda? »
Używane: Ford Focus III (2011 - 2018) - co się psuje?
Aktualizacja: 22.05.2020
Złośliwi twierdzą, że nie kupuje się używanych samochodów na F. Focus III generacji jest najlepszym dowodem na to, że to błędne twierdzenie. Co się psuje w używanych Focusach III? »
Test Ford Focus RS 2.3 EcoBoost 350 KM AWD
Aktualizacja: 22.12.2016
Choć od premiery najnowszej wersji 350 konnego Forda Focusa RS minęło już trochę czasu, auto wciąż wzbudza gorące emocje. Nic dziwnego, bo taki jest jego cel. Budzić emocje! »
Ford Focus III 2015 po liftingu – nowe silniki
Aktualizacja: 04.03.2014
Zmodernizowany Ford Focus dostępny będzie z nowymi silnikami. Oprócz jednostek stosowanych do tej pory, pojawią się nowe konstrukcje o pojemności 1,5 litra. »
Ford Focus III 2015 po liftingu – zmiany we wnętrzu
Aktualizacja: 05.03.2014
W październiku 2014 roku w polskich salonach zadebiutuje Ford Focus III po liftingu. Postanowiliśmy sprawdzić jak szeroki będzie zakres poczynionych zmian w jego wnętrzu. »
Test Ford Focus 1.6 EcoBoost 150 KM kombi
Aktualizacja: 06.12.2013
Czy turbodoładowana jednostka napędowa o pojemności 1,6 l, rozwijająca moc maksymalną 150 KM stanowi sprawne źródło napędu dla Forda Focusa kombi? »
Przekładnia Powershift - jak działa?
Aktualizacja: 21.11.2013
Ford dołączył w 2008 roku do producentów stosujących dwusprzęgłowe skrzynie biegów tworząc przekładnię PowerShift. »
Używany Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 KM - koszty eksploatacji
Aktualizacja: 17.06.2013
Ford Focus 1.0 EcoBoost 125KM wykonany w duchu downsizingu zaskakuje stosunkowo niskimi cenami części zamiennych. Zobacz ile kosztuje do niego nowa turbosprężarka, tylne zawieszenie czy koło dwumasowe. »
Zawór EGR - koszt wymiany na nowy
Aktualizacja: 11.06.2013
Zawór recyrkulacji spalin EGR to podzespół szczycący się niechlubną sławą wśród mechaników samochodowych. Ile kosztuje jego wymiana? Czemu się psuje? »
Test Ford Focus ST kombi: Gdy rozwiązaniem jest kompromis
Aktualizacja: 12.02.2013
Ford Focus ST w wersji kombi to propozycja kompromisowa. Jego możliwości przewozowe wynikające z nadwozia kombi są ograniczone przez sportowe geny. I vice versa. »
Sportowe kombi za rozsądne pieniądze. Poradnik kupującego.
Aktualizacja: 04.12.2012
Od samochodów z nadwoziem typu kombi oczekuje się przede wszystkim wysokiej funkcjonalności i jak największych możliwości transportowych. Są jednak kierowcy, którzy kupując tego typu samochód, nie chcą rezygnować ze sportowych emocji jakie dawało im ich poprzednie auto. Dla nich przygotowaliśmy zestawienie rodzinnych aut z mocnymi silnikami. »
Test Ford Focus EcoBoost 1,0 125 KM: zaskakująco dynamiczny
Aktualizacja: 24.01.2013
Ford Focus trzeciej generacji został zaprojektowany tak, aby był aerodynamiczny, lżejszy i bardziej ekologiczny. Najciekawszym rozwiązaniem wpisującym się w modę na walkę ze zużyciem paliwa jest silnik zamontowany pod maską testowanego auta. Postanowiliśmy sprawdzić, czy Ford Focus z litrowym EcoBoost'em o mocy 125 KM rzeczywiście potrafi być oszczędny. »
Test Skoda Octavia 1,8 TSI 150 KM Family: Pogromczyni mitów
Aktualizacja: 10.10.2012
Powodów, dla których ludzie kupują Skody Octavie jest million. Najważniejsze z nich to cena, przestronność wnętrza i ekonomiczność jednostek napędowych. Testowany egzemplarz ma turbodoładowany benzynowy silnik i kosztuje prawie 80 tysięcy złotych. Czy ma szansę odebrać klientów konkurencji? »
Używany Ford Focus II - wciąż atrakcyjny mimo upływu lat
Aktualizacja: 30.05.2012
Ford Focus II należy do klasy kompaktowej, która jest jedną z najpopularniejszych wśród wszystkich segmentów aut. Z tego powodu pomiędzy producentami trwa największa rywalizacja o prym na tym rynku. Używany Ford Focus II-generacji jest jednym z najbardziej poszukiwanych przedstawicieli tego typu aut. »
RSM Poland – Audit, Tax, Consulting
Dzięki nam z odwagą spojrzysz w biznesową przyszłość
Zostań ekspertem portalu Infor.pl »