Kategorie

Cee'd

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Koreańczycy zaprezentowali crossovera zbudowanego na bazie modelu Ceed. Kia XCeed trafia teraz do cennika marki w Polsce. Za auto napędzane 120-konnym silnikiem trzeba zapłacić 79 990 złotych.
W teorii to auto z Korei. W praktyce zostało opracowane i wyprodukowane w Europie. Czy rodowód made in UE stanowi dobrą informację? Dziś sprawdzimy używaną Kię Cee`d II.
Koreańczycy atakują kolejny segment pojazdów. Właśnie zaprezentowali kompaktowego crossovera z rodziny Ceed. Nowa Kia XCeed ma wszystkie atrybuty potrzebne do tego, aby stać się hitem sprzedaży w Europie.
Koreańczycy mocno rozbudowują gamę wersji nadwoziowych Kii Cee`d. Obok hatchbacka, kombi i shooting brake'a na rynku jeszcze w tym roku zadebiutuje crossover.
Najnowsza Kia Cee’d jest dostępna w nowej wersji GT Line, którą można skonfigurować z jedną z dwóch proponowanych jednostek napędowych. Który silnik wybrać?
Kia zaprezentowała zmodernizowaną gamę kompaktowego modelu Cee’d. Oprócz odświeżenia wyglądu producent zdecydował się wprowadzić do oferty nową jednostkę napędową – 1.0 T-GDI oraz nową zautomatyzowaną, dwusprzęgłową przekładnię DCT.
KIA Cee'd po faceliftingu zyskała nowy wygląd nadwozia i wnętrza. Zmiany objęły także podwozie auta oraz systemy odpowiedzialne za bezpieczeństwo. Najważniejsza modyfikacje poczyniono jednak w obrębie gamy silnikowej, do której dołączył nowy silnik z turbodoładowaniem.
Nowe silniki, dwusprzęgłowa skrzynia biegów i dynamiczny wygląd - oto cechy nowej KII Cee'd GT Line. Specjalna wersja Cee'da ma przyciągnąć klientów lubiących dynamiczne auta, które można jednak z powodzeniem i bez wyrzeczeń wykorzystywać na co dzień.
Cee'd zawsze chciał się stać godnym rywalem dla Golfa. Czy jego drugie wcielenie zmniejszyło dzielący oba auta dystans?
Kia Cee’d SW, czyli w wersji kombi prezentuje się jeszcze okazalej niż odmiana hatchback. A jak jeździ? W naszym teście Cee’d SW z silnikiem Diesla 1.6 CRDi o mocy 128 KM.
W piątek 15 lutego Kia Motors Slovakia uruchomiła seryjną produkcję trzydrzwiowego modelu pro_cee’d, który oficjalnie zadebiutował we wrześniu 2012 na Mondial de l’Automobile w Paryżu. To już druga generacja Kii pro_cee’d, która powstała na bazie pięciodrzwiowego modelu Cee’d.
Na międzynarodowym salonie samochodowym w Genewie, który rozpocznie się 5 marca 2013 roku Kia zaprezentuje dwa nowe modele z rodziny cee’d. Będzie to Kia pro_cee’d GT oraz cee’d GT.
Koncern Kia Motors opublikował wczoraj pierwszy szkic nowego samochodu o sportowym zacięciu. Auto ma być podrasowaną wersją trzydrzwiowego modelu pro_cee’d i ma dodatkowo być oznaczonym jako GT.
Najnowsza Kia Cee’d to dowód na postęp technologiczny, jakiego dokonał producent na przestrzeni kilku lat. To też dowód na to, że Koreańczycy lokując centrum projektowe w Niemczech nie mieli na myśli jedynie doskonałej infrastruktury, jaką dysponuje ten kraj. Najnowsza Kia Cee’d to wyraźny krok w stronę standardu jaki wyznaczają w tej klasie Niemcy.
Koreańskie kompakty przebojem weszły na europejski rynek motoryzacyjny. Przekonali się do nich także polscy kierowcy, którzy docenili je za rozsądnie skalkulowaną cenę, w stosunku do możliwości jakie oferują. Czy te zdroworozsądkowe auta potrafią równie delikatnie obchodzić się z portfelem swoich właścicieli w trakcie ich codziennej eksploatacji? Czy silniki Kia Cee’d i Hyndai i30 dobrze współpracują z gazem?
Znamy już ceny zmodernizowanej Kii cee’d. Nowa odsłona rynkowego hitu z Korei dostępna jako hatchback i kombi występuje w pięciu wersjach silnikowych i czterech wariantach wyposażenia – jest zatem w czym wybierać.
Najnowsza Kia Cee’d - model 2012, dojrzała pod każdym względem. Ma atrakcyjny design, zaawansowane zawieszenie i dobrej jakości wnętrze. Co więcej, można ją wyposażyć m.in. w biksenonowe reflektory, skórzana tapicerkę, czy nawigację z językiem polskim. Najnowszy Cee’d ma pełny oręż by bez kompleksów stanąć do walki z Golfem czy Focusem.
Na tegorocznych targach w Genewie KIA zaprezentowała drugą generację modelu Cee`d, elektryczny koncept o nazwie Rey EV i wyczynową wersję Soula nazwaną Track`er.
Pierwsza generacja Kii Cee’d zadebiutowała w 2006 roku i była bliźniaczą konstrukcją z Hyundai’em i30. Ponieważ następca tego drugiego został zaprezentowany już jakiś czas temu, najwyższy czas na nowego Cee’da. W internecie właśnie pojawiło się pierwsze zdjęcie nowej generacji koreańskiego auta.
Samochody kompaktowe w nadwoziu kombi są idealnymi samochodami dla osób które wiedzą, że co jakiś czas zdarzy im się przewieźć większą ilość ładunku, a na co dzień nie potrzebują większego auta.
Za cenę nie przekraczającą 40 000 zł można nabyć atrakcyjne samochody z popularnego segmentu Golfa czy Astry. Za taką kwotę bez problemu można kupić zarówno trzyletnie auto jak i starszą, ale usportowioną wersję popularnego kompaktu.
KIA Cee’d to koń trojański koreańskiego przemysłu motoryzacyjnej. Przed jego pojawieniem niewybredne żarty na temat jakości aut produkowanych w Korei były na porządku dziennym – w niektórych przypadkach nawet słusznie.
Kia Cee'd, koreański konkurent niemieckich kompaktów jest jednym z najpopularniejszych aut na polskich drogach.
Cee’d był pierwszym modelem marki Kia, który na dobre odmienił jej wizerunek i pokazał, że współczesne koreańskie auta nie tylko mogą konkurować z europejskimi rywalami, ale same w sobie są po prostu niezłe.
Trzydrzwiowa odmiana popularnej Kii Cee'd prezentuje się niezwykle dynamicznie. Pod maskę testowanej odmiany Kii Pro_cee'd trafił 140-konny diesel. Czy poza wyglądem KIA Pro_Cee'd ma w sobie sportowego ducha?
Najkrócej ujmując, KIA Cee’d to zgrabny hatchback z atrakcyjnie dobraną ceną. Czy Polakom spodoba się jednak ten sam KIA Cee’d w ekologicznej wersji ISG z systemem start/stop?