reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama

Small-talk

Jest to tak zwana rozmowa o niczym, rozmowa wstępna, która ma na celu zaznajomienie się oraz ew. wprowadzenie do dalszej, już właściwej, konwersacji. Small-talk służy równie często jako rozmowa zawiązana na chwilę z osobą będącą obok, np. przed podaniem aperitifu; ponieważ small-talk jest rozmową lekką nie powinno się w nim podejmować żadnych tematów poważnych, w związku z tym omija się tematy związane z polityką, religią czy też z nauką. Zwykle konwersacja ta ogranicza się do przeskakiwania z tematu na temat. Głęboki sens rozmowy small-talk nie tkwi więc w poruszanych tematach, ale w samym zawiązaniu rozmowy, a tym samym w nawiązaniu nowej znajomości, która może przerodzić się w przyszłości w koleżeństwo.

   

reklama

Czytaj także

Źródło:

INFOR
Zatrudnianie i zwalnianie pracowników. Obowiązki pracodawców51.75 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

EY

Firma EY jest światowym liderem rynku usług profesjonalnych obejmujących usługi audytorskie, doradztwo podatkowe, doradztwo biznesowe i doradztwo transakcyjne.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama