REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

HTC Primo – nowy smartfon na horyzoncie

Kamil Rogala
HTC Primo
HTC Primo

REKLAMA

REKLAMA

Już wkrótce na rynku pojawi się nowy telefon firmy HTC wyposażony w system operacyjny Android. Co prawda producent nie zdradził zbyt wielu informacji na temat nowego urządzenia, niemniej jednak znamy kilka pozycji ze specyfikacji. Czy HTC Primo jest wart uwagi?

Nowy HTC Primo jeszcze nie ujrzał światła dziennego i z pewnością kilka pozycji z jego specyfikacji ulegnie zmianie, jednak już teraz warto zerknąć na ten dość ciekawy telefon. Być może nowy smartfon zostanie zaprezentowany po konferencji Mobile World Congress, która odbędzie się w przyszłym miesiącu. Tymczasem zerknijmy na nowe dzieło firmy HTC zaznaczając, że nie jest to telefon dla miłośników mocnych sprzętów, wielkich ekranów i mnogości funkcji.

REKLAMA

Polecamy: Format i przekątna ekranu – na co zwracać uwagę kupując TV do firmy?

Telefon przypadnie do gustu tym wszystkim, którzy cenią sobie małe i poręczne urządzenia. HTC Primo to smukła słuchawka o grubości 9 mm wyposażona w 3,7-calowy wyświetlacz Super AMOLED pokryty znaną już powłoką Gorilla Glass, dzięki której ryski i przetarcia będą trzymały się z daleka od powierzchni ekranu. Niestety, jak na razie nie dysponujemy informacjami na temat rozdzielczości ekranu.

Warto przeczytać: Kredyt technologiczny – czym jest i komu się przyda?

Jeśli chodzi o serce urządzenia, to będzie nim dwurdzeniowy procesor Qualcomm taktowany zegarem 1 GHz, wspomagany 512 MB RAM. Nie jest to zły wynik i z pewnością telefon może konkurować z modelami innych producentów ze średniej półki. Kontrolę nad urządzeniem przejął system operacyjny Android w wersji 4.0 Ice Cream Sandwich współpracujący z nakładką HTC Sence 4. Choć dziś ta specyfikacja prezentuje się całkiem nieźle, za kilka miesięcy może być już typowym standardem.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Sprawdź również: Jak mylna reklama wpływa na postrzeganie serwisu przez internautę?

Również nienajgorzej prezentuje się aparat fotograficzny, który dysponuje matrycą 5 megapikseli. Dodatkowo aparat umożliwia nagrywanie wideo w rozdzielczości 720p. Audiomaniacy również będą zadowoleni, gdyż za dźwięki odpowiada Beats Audio. Co prawda nowy HTC Primo nie będzie walczył z Samsungiem Galaxy S II ani iPhonem 4S, to zupełnie inna klasa. Celem urządzenia będzie szersza i mniej zamożna grupa rynku.

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dzień Matki. Jak wygląda rynek pracy kobiet?

W ciągu ostatnich kilku lat sytuacja kobiet na rynku pracy mocno ewoluowała. Pomimo podejmowania przez firmy działań na rzecz równouprawnienia płci panie bywają niejednokrotnie w nieco gorszej sytuacji zawodowej niż panowie. Jak wygląda rynek pracy kobiet? Czy pracodawcy oferują dodatkowe benefity dla rodziców? Co jest dla nich ważne u pracodawcy?

Pablo Escobar jako znak towarowy? Sąd odmawia

Sąd UE odmówił rejestracji oznaczenia słownego „Pablo Escobar” pod unijnym znakiem towarowym. Sąd uznał je za sprzeczne z porządkiem publicznym i dobrymi obyczajami. Za bardzo kojarzy się z handlem narkotykami i zbrodnią.

Ogromne grzywny za niewdrożenie dyrektywy NIS2. Do kiedy trzeba to zrobić?

Dyrektywa Unii Europejskiej w sprawie środków na rzecz wysokiego wspólnego poziomu cyberbezpieczeństwa na terytorium Unii (NIS2) ma duże znaczenie dla poprawy cyberbezpieczeństwa UE. Jej wejście w życie nastąpiło w styczniu 2023 r. - z terminem na dostosowanie niezbędnych do wykonania niniejszej dyrektywy przepisów krajowych do 18 października 2024 r. Kto powinien przygotować się do działania w zgodzie z NIS2-  analizuje Michał Borowiecki, dyrektor Netskope na Polskę i Europę Wschodnią.

Nowa usługa dla indywidualnych przedsiębiorców w aplikacji mObywatel 2.0

W aplikacji mObywatel 2.0 pojawiła się usługa "Firma" skierowana do osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Jak z niej skorzystać?

REKLAMA

Onboarding w hybrydowym modelu pracy

Czym jest onboarding? Jak wygląda w pracy hybrydowej? 

Efekt Marywilskiej i fali pożarów: przedsiębiorcy pytają o ubezpieczenia i podatki pod względem strat

Tragedia tysięcy kupców, którzy prowadzili swoje biznesy często poniżej poziomu ryzyka skłania wielu przedsiębiorców do refleksji nad warunkami w jakich oni sami prowadzą swoją działalność. Efekt Marywilskiej i fali pożarów w ogóle: dwie ważne kwestie, w których doradzają eksperci to rozliczanie strat i inne aspekty podatkowe nieszczęścia oraz skuteczność polis jako zabezpieczenia przed skutkami nieszczęść.

Jak zbudować dobre „candidate experience”

Czym jest candidate experience? Na co wpływa? Jak zmierzyć candidate experience i jak zbudować dobre?

31 maja 2024 r. upływa ważny termin dla rolników-przedsiębiorców

Do 31 maja 2024 r. należy złożyć zaświadczenie/oświadczenie o nieprzekroczeniu rocznej kwoty granicznej należnego podatku dochodowego za 2023 rok od przychodów z pozarolniczej działalności gospodarczej.

REKLAMA

Twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych dostaną tantiemy za udostępnianie ich dzieł w Internecie. Czy coś się zmieni dla osób korzystających z internetu?

Rada Ministrów 14 maja 2024 r. przyjęła projekt nowelizacji ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Na mocy tych przepisów twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów muzycznych (i słowno-muzycznych) będą mieli prawo do tantiem z tytułu eksploatacji ich dzieł w internecie.

Firma prosi klienta o dane by spersonalizować ofertę, jak reaguje polski konsument

Firmy chcą wiedzieć coraz więcej o swoich klientach po to by łatwiej konkurować z innymi, dostarczając na rynek produkty lepiej dostosowane do oczekiwań i potrzeb nabywców. Konsumenci z kolei są gotowi przekazać więcej danych o sobie, ale nie za darmo – wiedzą już, że takie dane to towar, który ma swoją cenę oczekują więc w zamian dla siebie korzyści. Jakich?

REKLAMA