REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

AV-School - szkoła antywirusowa Kaspersky Lab

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

REKLAMA

Kaspersky Lab, producent rozwiązań do ochrony danych, informuje o rozpoczęciu nowego projektu: AV-School - Szkoła Antywirusowa. Serwis powstał w celu dostarczania dzieciom i młodzieży informacji na temat bezpiecznego korzystania z komputera podczas nauki, pracy i zabawy. Patronem portalu jest Kaspersky Lab Polska.

Rozwój nowych technologii stanowi źródło zagrożeń, z którymi muszą borykać się młodzi Internauci. Każdy uczeń narażony jest na rozmaite niebezpieczeństwa czyhające w sieci, z których najbardziej znanym jest cyberprzemoc. Cyberprzestępcy są jednak autorami wielu innych zagrożeń, które dotykają nie tylko pełnoletnich Internautów. Dzięki serwisowi AV-School uczniowie mogą nabyć nową wiedzę z dziedziny informatyki i bezpieczeństwa, a także otrzymają możliwość wymiany informacji z kolegami, z którymi łączy ich wspólna idea bezpiecznego korzystania z Sieci.

REKLAMA

REKLAMA

Chcemy poprzez rozrywkę zachęcić dzieci i młodzież do poszerzania swojej wiedzy z zakresu informatyki ale także zwrócić uwagę na to, jak istotną sprawą jest problem bezpieczeństwa w Sieci, mówi Magdalena Szczęsna, koordynator serwisu AV-School, Kaspersky Lab Polska. Dołożymy wszelkich starań, aby prezentowane przez nas treści były ciekawe oraz łatwe w zrozumieniu i mamy nadzieję, że przyczyni się to do popularyzacji idei bezpiecznego korzystania z Internetu wśród dzieci i młodzieży.

Poza obszerną bazą artykułów i porad serwis udostępnia forum, na którym uczniowie mogą dzielić się z innymi uczestnikami projektu swoimi opiniami, uwagami oraz problemami, związanymi nie tylko z informatyką. Dzięki temu, że twórcami portalu są w dużej mierze sami jego użytkownicy, serwis stwarza możliwość zaprezentowania swojej wiedzy i umiejętności a także zapoznania się z pomysłami kolegów posiadających podobne zainteresowania.

Już od dawna bardzo poważnie traktujemy działalność edukacyjną w zakresie bezpieczeństwa IT, powiedział Piotr Kupczyk, dyrektor działu prasowego, Kaspersky Lab Polska. Dotychczas nasze wysiłki w tym zakresie skupiały się na Encyklopedii Wirusów VirusList.pl dostępnej bezpłatnie dla wszystkich Internautów. Teraz postanowiliśmy rozszerzyć grupę odbiorców naszych treści o dzieci oraz młodzież i jesteśmy przekonani, że serwis AV-School jest doskonałym narzędziem do tego celu.

REKLAMA

Nie tylko nauka - nagrody czekają

W ramach projektu przewidziane są konkursy z nagrodami dla najbardziej kreatywnych uczestników, jak również szkół mobilizujących młodzież do aktywnego udziału w serwisie AV-School. Pierwszy z takich konkursów, polegający na przygotowaniu artykułu na temat "Bezpieczeństwo w Sieci", został właśnie rozstrzygnięty. Do konkursu zgłosiło się 75 drużyn składających się łącznie ze 172 uczestników a do rywalizacji ostatecznie stanęły 63 drużyny. Spośród nadesłanych artykułów zespół AV-School wyłonił pięć najlepszych prac - jedną zwycięską i cztery wyróżnione. Autorzy tych prac otrzymają atrakcyjne nagrody, a szkoła reprezentowana przez zwycięską drużynę otrzyma oprogramowanie bezpieczeństwa dla całej pracowni komputerowej ufundowane przez firmę Kaspersky Lab Polska.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Kolejny konkurs AV-School rusza już wkrótce. Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji na stronie AV-School.

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

REKLAMA

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA