Budowa wizerunku kancelarii prawniczej
REKLAMA
REKLAMA
Kancelaria oprócz misji prawnej wykonywania zawodu zaufania publicznego jest także firmą, która ma osiągać dochody . Osiąganie dochodów jest to cel ekonomiczny każdej firmy. Aby osiągnąć cel ekonomiczny tj. konkretny zysk należy poczynić szereg czynności i starań z tzw. strategii marketingowej.
REKLAMA
Oczywiście nie można porównać kancelarii z Marketem, gdzie chce się sprzedać byle jaki produkt, aby dużo bo liczy się zysk.
Zobacz także: Firma.wieszjak.pl
REKLAMA
Usługi kancelarii to ,, produkt”” który musi być najwyższej jakości. A najwyższa jakość powinna być widoczna od przekroczenia progu kancelarii. I wcale nie chodzi wyłącznie o to - aby kancelaria wyposażona była w najnowsze i najdroższe skórzane meble. Klient który zazwyczaj przypadkowo trafia do kancelarii po raz pierwszy zwróci uwagę na wszystko począwszy od oceny wizerunku kancelarii z zewnątrz ( czyli w jakim miejscu się znajduje) poprzez ocenę wnętrza kancelarii.
Jeżeli poczekania dla klienta będzie ciasna, a ze ścian będzie odpadał tynk to najprawdopodobniej klient opuści taka kancelarię i przy okazji opowie kilku swoim znajomym o tym fakcie.
Jednym słowem uszczerbek na wizerunku murowany. Tak więc estetyka wnętrza jest bardzo ważna . I czasem lepiej jest zainwestować odrobinę w wystrój wnętrza, aby od progu kancelarii widać było że jest to kancelaria która oferuje pełen profesjonalizm.
Kolejną rzeczą na którą klient zwróci uwagę to wizerunek osób pracujących w kancelarii. Warto więc wprowadzić trochę rygoru co do stroju personelu - bo jak się czasami okazuje moda nie zawsze jest dobrym wyznacznikiem stroju do pracy. Stosowny wygląd pracowników kancelarii to dobra wizytówka dla firmy.
Więcej: Prawnik.pl
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.