ZUS zwiększa aktywność w mediach elektronicznych
REKLAMA
Blip.pl to ponad 37 tys. blogerów i aż 500 tys. użytkowników miesięcznie. Profile mają na nim ludzie ze świata polityki, kultury i filmu oraz różnego rodzaju prywatne i publiczne instytucje.
REKLAMA
ZUS zaznacza, że zakład utworzył swój profil w październiku br. Już na starcie miał on 130 obserwatorów. Teraz jest już ich blisko 360 i liczba ta z dnia na dzień rośnie.
Osiągnięty wynik klasyfikuje ZUS na 40. miejscu wśród najczęściej obserwowanych miniblogów. Rzecznik ZUS codziennie prezentuje na Blip najświeższe informacje z zakresu działalności zakładu, zmian w prawie, przypomina też o zbliżających się terminach opłacania składek.
Użytkownicy serwisu mogą zadawać rzecznikowi pytania, a także obejrzeć najnowsze odcinki telewizyjnego programu "ZUS dla Ciebie".
REKLAMA
- Nasi klienci to nie tylko emeryci i renciści odwiedzający sale obsługi. Całą ich rzeszę można spotkać w świecie wirtualnym, m.in. na Blipie. Nie możemy pozostawić tych ludzi poza polem naszego zainteresowania. Z bieżącą informacja powinniśmy docierać do jak największej grupy osób - wyjaśnia powody wzmożonej aktywności na Blipie Przemysław Przybylski, rzecznik prasowy ZUS.
Swoją aktywność internetową Zakład nie ogranicza jedynie do Blipa. Poza nim z działalnością Zakładu Ubezpieczeń Społecznych można się zapoznać na blogach rzecznika ZUS na portalach: salon24.pl, bblog.pl, onet.pl, wp.pl, interia.pl. Ostatnio Zakład pojawił się także w internetowej telewizji lookr.tv.
ZUS/IN
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA