Kartę Keep it Simple testuje już 1000 klientów
REKLAMA
REKLAMA
Pomysł na nowy produkt zrodził się w oddziałach Open Finance, gdzie klienci podczas rozmów z doradcami, dzielili się swoimi doświadczeniami oraz opiniami na temat użytkowania kart kredytowych. Wskazali wiele aspektów tego produktu, które w ich przekonaniu nie były satysfakcjonujące. Korzystając z zebranych uwag i spostrzeżeń stworzyliśmy produkt odpowiadający preferencjom i oczekiwaniom klientów.
REKLAMA
Klienci Open Finance zaproszeni do projektu przez kilka miesięcy będą testować nowy produkt firmy. To nowatorskie podejście na polskim rynku produktów finansowych.
Obecna, pilotażowa oferta ma na celu zebranie dodatkowych opinii klientów na temat przyjętych przez nas rozwiązań, tak aby karta którą zaoferujemy do sprzedaży masowej, spełniała wszystkie oczekiwania klientów – mówi Łukasz Domański, Dyrektor Biura Alternatywnych Kanałów Sprzedaży.
REKLAMA
REKLAMA