Dostawcy płatności elektronicznych walczą o klientów
REKLAMA
REKLAMA
Platforma internetowa Płatności, która jest jednym z dostawców płatności elektronicznych kusi swoich klientów kolejnymi promocjami. Z okazji piątych urodzin do dyspozycji odbiorców usług zostały oddane m.in. nowe, bardziej funkcjonalne strony www.Platnosci.pl, www.PayU.pl oraz www.PayU.com.pl.
REKLAMA
W ramach serwisów zaimplementowane zostały nowe ujednolicone logotypy według wspólnej zasady identyfikacji wizualnej. Wszystko celem wzmocnienia rozpoznawalności marki systemów PayU. Uroczystości będą celebrowane online, a już dziś w domenie www.internetoweplatnosci.pl uruchomiona została strona urodzinowa, zawierająca informacje o specjalnie przygotowanych promocjach dla klientów.
Ponadto 1 czerwca br. uruchomiona zostanie nowa oferta SMS Premium, dająca klientom wynagrodzenie w postaci 50 proc. z tytułu obrotu na koncie SMS.
Polecamy: Tanie zakupy Wieszjak.pl
REKLAMA
- Z myślą o kupujących – pod koniec czerwca przeprowadzimy akcję, w ramach której, wszyscy którzy płacą w Internecie korzystając z usług Platnosci, będą mogli na stronie urodzinowej www.internetoweplatnosci.pl zarejestrować swoje transakcje i wygrać nagrody w cotygodniowym losowaniu. Będą to niezwykle atrakcyjne konkursy – suma wartości ich nagród to kilkadziesiąt tysięcy złotych - zapowiada Maciej Szmigiel, Manager Platnosci.
- Mam nadzieję, że tego typu działania zachęcą jak najwięcej osób do dokonywania transakcji w Internecie i oswajania się z ciągle powiększającym się rynkiem e-commerce, w którym płatności on-line stają się standardem – dodaje.
System Platnosci, którego operatorem jest PayU S.A. należące do grupy Allegro, adresowany jest do wszystkich serwisów o charakterze eCommerce, które dla swojej aktywności wymagają profesjonalnych rozwiązań płatniczych. Swoją działalność rozpoczął w maju 2005 roku. Pierwszy rok obecności na rynku przyniósł firmie ponad 350 tys. transakcji i zakończył się obrotami w wysokości 23,5 mln zł.
Serwis generuje obroty rzędu ponad miliarda złotych rocznie (dane za rok 2009 ) obsługując nawet do 50 tys. transakcji dziennie. Z jego usług korzysta obecnie ponad 2 mln Klientów i blisko 5 tys. podmiotów internetowych, co daje Płatności ponad 42 proc. udział w obsłudze badanych sklepów internetowych (Raport Internet Standard, e-commerce 2009).
Polecamy: E-mojafirma.infor.pl/mala-firma
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA