Kampania społeczna przeciw nadmiernej prędkości na drogach
REKLAMA
REKLAMA
Kampania jest prowadzona w stacjach telewizyjnych, na portalach internetowych oraz prezentowana na tyłach autobusów w siedmiu największych miastach Polski. Priorytetem kampanii jest zbudowanie społecznego ruchu nieakceptacji nadmiernej prędkości, a także wywołanie publicznej dyskusji, co robić, aby spadek liczby wypadków drogowych był tendencją stałą. Kampania potrwa do 6 maja br.
REKLAMA
W stacjach telewizyjnych będzie emitowany 10-sekundowy spot o nazwie „GPS”. Na podstawie analizy przeprowadzonej przez dom mediowy wybrano stacje telewizyjne o najwyższych udziałach w oglądalności w grupie docelowej 18-49 lat, czyli m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TVP Info, Polsat News, TVN24, TVN Warszawa oraz kanały tematyczne. Termin emisji jest związany z przedświątecznym okresem zwiększonego ruchu na polskich drogach, a także wyjazdów i powrotów z długiego weekendu majowego.
REKLAMA
Niestandardowa reklama zewnętrzna na tyłach autobusów w największych miastach w Polsce będzie prezentowana przez miesiąc: od 1 do 30 kwietnia br. Na 52 autobusach w Warszawie, Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Katowicach, Krakowie i Wrocławiu, będzie można zobaczyć plakat nawiązujący do hasła kampanii.
Kampania „Prędkość zabija. Włącz myślenie” będzie także silnie zaakcentowana w Internecie. Ekspozycja kampanii w kanale internetowym odbędzie się w dniach 1 kwietnia – 6 maja br.
Zasięg to 600 serwisów www skierowanych do grupy docelowej, tj., kierowców w wieku 18-49 lat, w tym serwisy motoryzacyjne i społecznościowe (np. Facebook). Została uruchomiona specjalna strona dedykowana kampanii www.predkosczabija.pl, na której będzie można znaleźć wszelkie informacje o bieżących działaniach w zakresie kampanii.
MI/IN
Polecamy: Prawo na drodze Wieszjak.pl
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.
REKLAMA