REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Czas na event

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
Szczurek Katarzyna
inforCMS

REKLAMA

REKLAMA

Eventy to nie tylko świetny sposób na zintegrowanie, zmotywowanie i nagrodzenie pracowników. To także magnes na klientów i potencjalnych partnerów. Jak odpowiednio wykorzystać event marketing do realizacji celów firmy i skorzystać z naprawdę dobrych imprez?

REKLAMA

Wraz z nadejściem cieplejszych dni rozpoczął się sezon imprez eventowych. Coraz więcej firm wykorzystuje event marketing, czyli organizację różnorakich imprez do realizacji swoich celów. To zrozumiałe, gdyż to narzędzie marketingowe pozwala oddziaływać na wiele grup interesariuszy. Zarówno na pracowników, obecnych i potencjalnych klientów, jak i partnerów biznesowych. Event marketing łączy w sobie promocję, komunikację z odbiorcami, a także elementy motywacyjno-szkoleniowe. Ta kompleksowość sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie tego instrumentu marketingowego. Przekłada się to także na rozwój branży eventingu w Polsce, powstają coraz to nowe firmy specjalizujące się w organizacji imprez. Jednakże nadal polski event marketing pozostaje daleko w tyle za tym z krajów zachodnich. Większość proponowanych imprez jest do siebie bliźniaczo podobna, przeważają integracyjne ogniska, zawody paintball’owe, czy jazda na quadach. Organizatorzy proponują wciąż te same scenariusze eventów, zamiast przygotowywać je ściśle pod każdego klienta. Oczywiście są wyjątki i na rynku obecne są firmy, oferujące kompleksowe przygotowanie wyjątkowej imprezy.

REKLAMA

Najpopularniejsze w Polsce nadal są imprezy integracyjne dla pracowników. Pozwalają one nie tylko na zacieśnienie więzi miedzy współpracownikami, ale przede wszystkim na stworzenie zgranego zespołu osób, który będzie efektywnie działał. Wśród tego typu eventów na rynku polskim warto wyróżnić imprezy tematyczne, organizowane w określonym stylu. Doskonałym przykładem może być wieczór w stylu hawajskim. Pracownicy dostają hawajskie stroje. Hawajskie jest także menu, wystrój, muzyka i proponowane zabawy, takie jak nauka tańca hula czy pokazy masażu. Ważne jest aby ta tematyczność imprezy nie polegała tylko na powieszeniu girlandów na ścianach i podaniu egzotycznego drinka, ale obejmowała wszystkie aspekty eventu. Firmy oferujące takie kompleksowe imprezy są już na rynku i warto z ich usług skorzystać.

REKLAMA

Wyjazdy motywacyjne nastawione są na stymulowanie zaangażowania pracowników. Wśród imprez motywacyjno-szkoleniowych warto wyróżnić rejsy motywacyjne. Żeglarska wyprawa po Morzu Śródziemnym czy Adriatyku to świetny sposób na wyróżnienie najlepszych pracowników i zmotywowanie pozostałych. Wybrane statki posiadają także odpowiednio przygotowane centra konferencyjne, dzięki czemu możliwe jest przeprowadzanie na nich szkoleń. Tego typu eventy są coraz popularniejsze, wiążą się jednak ze sporym wydatkiem, co dla niektórych firm może być barierą nie do przejścia.

Coraz popularniejsze są także szkolenia outdoorowe, polegające na połączeniu przygody z doskonaleniem określonych umiejętności, takich jak rozwiązywanie sporów, negocjowanie czy doskonalenie komunikacji. Program imprezy i trudność zadań jest „szyta” na każdą firmę, a całość prowadzą wykwalifikowani trenerzy. Szkolenia outdoorowe bazują na nauce przez doświadczenie, która jest o wiele skuteczniejsza niż tradycyjne szkolenia i o wiele bardziej atrakcyjna dla pracowników. Wzorcowym przykładem imprezy outdoorowej może być „Olimpiada wg. Monthy Pytona”, oferowana przez jedną z czołowych firm eventowych na polskim rynku.

Event marketing to także eventy promocyjne, mające na celu bezpośredni kontakt z określoną grupą docelową. Taka impreza ma za zadanie przede wszystkim przyciągnięcie uwagi klientów i promocję marki. Obejmuje nie tylko samą imprezę przygotowaną dla klientów, ale również szereg działań około promocyjnych, takich jak promocja w gazetach i Internecie, fotoreportaż z imprezy. Doskonałym eventem tego typu jest m.in. wakacyjna akcja ESKA Summer City, która planuje imprezy w największych miastach Polski.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Niewątpliwie branża eventingu w Polsce stale się rozwija, niemniej jest jeszcze dużo do zrobienia, zwłaszcza jeśli chodzi o poziom imprez i ich dopasowanie do klienta. Dlatego warto doceniać firmy eventowe, które w tym zakresie odrobiły zadanie domowe i potrafią przygotować kompleksową imprezę.

 Katarzyna Szczurek

  

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: IPO.pl

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Odpady w salonie? Nowe prawo dla fryzjerów i kosmetyczek od 2025 roku [Gość Infor.pl]

Czy salony beauty produkują odpady niebezpieczne? Nowe prawo nie pozostawia wątpliwości. Od 1 stycznia 2025 roku branża beauty – od fryzjerów, przez stylistki paznokci, aż po kosmetologów – podlega nowym, ścisłym przepisom dotyczącym gospodarki odpadami. Choć dla wielu właścicieli salonów to temat dotąd marginalny, dziś brak wiedzy może oznaczać wysokie kary.

Wyższe składki dla przedsiębiorców od 2026 roku

Wyższe składki dla przedsiębiorców od 2026 roku - przewidywany wzrost obciążeń wynosi nawet kilkaset złotych. Część firm może tego nie udźwignąć. Przedsiębiorcy apelują o niższe składki zdrowotne i ubezpieczeniowe.

Profesjonalny marketing bez działu marketingu? To sposób na rozwój MŚP

Małe i średnie przedsiębiorstwa (MŚP) odgrywają kluczową rolę w gospodarce – generują znaczną część PKB, tworzą miejsca pracy i często są źródłem innowacyjnych rozwiązań. Jednak w realiach silnej konkurencji, ograniczonych zasobów i szybko zmieniającego się rynku, utrzymanie konkurencyjności i skuteczne dotarcie do klientów może być trudnym wyzwaniem. Właśnie dlatego coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na współpracę z ekspertami zewnętrznymi, specjalizującymi się w marketingu. Takie rozwiązanie niesie za sobą szereg konkretnych korzyści.

Czy firmy gotowe są na AI? Sztuczna inteligencja w polskich przedsiębiorstwach [Badanie]

Jakie firmy korzystają z AI? Do czego używana jest sztuczna inteligencja w polskich przedsiębiorstwach? Jakie korzyści przynosi? Odpowiedzi na te pytania płyną z badania przeprowadzonego w ramach projektu Bilans Kapitału Ludzkiego. Czy polskie firmy są gotowe na AI?

REKLAMA

Kary za niektóre przestępstwa skarbowe będą niższe. Start nowych przepisów zaplanowano na 1 stycznia 2026 r.

Trwają prace legislacyjne nad projektem obniżającym kary za przestępstwa skarbowe, które nie powodują bezpośrednich zmian w podatkach. Są to przestępstwa dotyczące dokumentów w postaci oświadczeń oraz informacji, do złożenia których obligują przepisy podatkowe.

Ukryte zagrożenia związane z zakupem oprogramowania – i jak ich uniknąć?

W miarę jak infrastruktura cyfrowa staje się kluczowym elementem niemal każdej działalności biznesowej, rośnie również znaczenie bezpiecznego i zgodnego z przepisami procesu zakupu oprogramowania. Niezależnie od tego, czy firma inwestuje w nowe licencje, czy sprawdza bardziej opłacalne rozwiązania z rynku wtórnego, jedna rzecz pozostaje niezmienna – ostrożność.

Premie na start i wsparcie zalesieniowe dla rolników. Wnioski do 31 lipca 2025 r.

Właściciele gruntów rolnych, którzy planują inwestycje leśne lub zadrzewieniowe mają czas do końca lipca na złożenie wymaganego wniosku. Podobnie jest w przypadku młodych rolników, którzy chcą otrzymać fundusze na rozpoczęcie i rozwój działalności.

Spółka partnerska w Wielkiej Brytanii jako alternatywa dla spółki limited

Wielka Brytania od lat przyciąga przedsiębiorców z całego świata nie tylko stabilnym systemem prawnym, ale również elastycznością form prowadzenia działalności gospodarczej. Choć najczęściej wybieraną strukturą jest spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Ltd), coraz więcej inwestorów interesuje się również mniej znaną, lecz bardzo atrakcyjną formą - spółką partnerską typu Limited Partnership (LP). Dla wielu może ona stanowić interesującą alternatywę - szczególnie w kontekście międzynarodowej optymalizacji podatkowej i działań inwestycyjnych.

REKLAMA

Przedsiębiorcy: wyższe koszty w 2026 r., wzrost składek ZUS o ok. 1836 zł rocznie

Od 2026 r. przedsiębiorcy będą płacili o kilkaset złotych więcej - alarmuje Północna Izba Gospodarcza. Wzrost składek ZUS najbardziej odczują małe firmy, ale to nie jedyne koszty prowadzenia działalności.

Czy w fundacji rodzinnej beneficjent (córka fundatora) może być zatrudniona na podstawie umowy o pracę jako osoba zarządzająca mieniem fundacji?

W naszej ocenie beneficjent fundacji rodzinnej może być zatrudniony na podstawie umowy o pracę. Obowiązujące przepisy prawa nie zakazują takiego rozwiązania, a nadto zawarcie umowy o pracę z beneficjentem nie mieści się w katalogu tzw. ukrytych zysków ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych.

REKLAMA