| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Konkurs dla młodych przedsiębiorców z branży muzycznej

Konkurs dla młodych przedsiębiorców z branży muzycznej

Do 30 marca br. młodzi polscy przedsiębiorcy działający w przemyśle muzycznym mogą przesyłać zgłoszenia do międzynarodowego konkursu Young Creative Entrepreneur - Music Award 2011 organizowanego przez British Council.

Polskie jury wyłoni w kwietniu najlepszego przedsiębiorcę, który wraz z finalistami z innych krajów odbędzie w maju podróż studyjną do Wielkiej Brytanii, obejmującą m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria oraz udział w festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton.

Młodzi przedsiębiorcy, menedżerzy i organizatorzy, którzy tworzą polską scenę muzyczną, mogą startować w międzynarodowym konkursie Young Creative Entrepreneur 2011. Konkurs jest wyjątkową inicjatywą w branży muzycznej, jako że nagradza nie talent artystyczny, ale przedsiębiorczość.

Tegoroczny zwycięzca polskiej edycji konkursu weźmie udział w tygodniowym pobycie studyjnym w Wielkiej Brytanii, na który złożą się, m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria czy udział festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton (http://www.escapegreat.com). Zwycięski przedsiębiorca będzie miał również okazję poznać i nawiązać współpracę z finalistami z innych krajów biorących udział w konkursie w tym roku, tj. z Brazylii, Danii, Indii, Indonezji, Kolumbii, Łotwy, Meksyku i Rosji.

Ponadto osoby, które zakwalifikują się do finału edycji polskiej, zostaną zaproszone przez British Council do Klubu Młodych Przedsiębiorców Kreatywnych (http://www.britishcouncil.org/pl/poland-iyce-18.htm).

Uczestnicy konkursu powinni działać w dowolnym z następujących obszarów przemysłu muzycznego:

- organizacja i zarządzanie festiwalami i/lub miejscami wydarzeń, dobór artystów i repertuaru,

- wytwórnie płytowe, A&R, produkcja, nagrania, inżynieria dźwięku, licencje muzyczne i dystrybucja,

- menedżerowie artystów oraz agenci,

- marketing muzyczny, public relations oraz kontakty z mediami,

- muzyczny handel detaliczny, on-line (włączając format cyfrowy) i duże punkty sprzedaży,

- zarządzanie nowymi mediami (media/ platformy społecznościowe) związanymi z muzyką.

Partnerami konkursu są Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Pompon Music i Agencja Joytown. Honorowy patronat objęła Ambasada Brytyjska w Warszawie. Patronami medialnymi są magazyn Purpose, Roxy FM, PopUp Music.

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Krzysztof Kosy

Ekspert, trener, konsultant, wykładowca uniwersytecki. Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów doktoranckich w Kolegium Zarządzania i Finansów Szkoły Głównej Handlowej. Doradztwem w zarządzaniu zasobami ludzkimi zajmuje się od ponad 15 lat, realizując różnorodne projekty z zakresu HR. Ma za sobą długoletnie doświadczenie zdobyte w międzynarodowych firmach doradczych: Capgemini Ernst & Young, SHL Ireland, Hudson Global Resources, PWC. Zrealizował różnorodne projekty dla wiodących organizacji działających w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii (m.in. Accenture, Aer Rianta, AIB, Bank of Ireland, Dairygold, Lafarge, Oriflame, Sulzer, Ulster Bank). Autor artykułów publikowanych w Serwis HR, Personel i Zarządzanie oraz Rzeczpospolitej, a także pozycji naukowych i książkowych.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK