| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Konkurs dla młodych przedsiębiorców z branży muzycznej

Konkurs dla młodych przedsiębiorców z branży muzycznej

Do 30 marca br. młodzi polscy przedsiębiorcy działający w przemyśle muzycznym mogą przesyłać zgłoszenia do międzynarodowego konkursu Young Creative Entrepreneur - Music Award 2011 organizowanego przez British Council.

Polskie jury wyłoni w kwietniu najlepszego przedsiębiorcę, który wraz z finalistami z innych krajów odbędzie w maju podróż studyjną do Wielkiej Brytanii, obejmującą m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria oraz udział w festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton.

Młodzi przedsiębiorcy, menedżerzy i organizatorzy, którzy tworzą polską scenę muzyczną, mogą startować w międzynarodowym konkursie Young Creative Entrepreneur 2011. Konkurs jest wyjątkową inicjatywą w branży muzycznej, jako że nagradza nie talent artystyczny, ale przedsiębiorczość.

Tegoroczny zwycięzca polskiej edycji konkursu weźmie udział w tygodniowym pobycie studyjnym w Wielkiej Brytanii, na który złożą się, m.in. spotkania biznesowe, warsztaty, seminaria czy udział festiwalu i konferencji The Great Escape w Brighton (http://www.escapegreat.com). Zwycięski przedsiębiorca będzie miał również okazję poznać i nawiązać współpracę z finalistami z innych krajów biorących udział w konkursie w tym roku, tj. z Brazylii, Danii, Indii, Indonezji, Kolumbii, Łotwy, Meksyku i Rosji.

Ponadto osoby, które zakwalifikują się do finału edycji polskiej, zostaną zaproszone przez British Council do Klubu Młodych Przedsiębiorców Kreatywnych (http://www.britishcouncil.org/pl/poland-iyce-18.htm).

Uczestnicy konkursu powinni działać w dowolnym z następujących obszarów przemysłu muzycznego:

- organizacja i zarządzanie festiwalami i/lub miejscami wydarzeń, dobór artystów i repertuaru,

- wytwórnie płytowe, A&R, produkcja, nagrania, inżynieria dźwięku, licencje muzyczne i dystrybucja,

- menedżerowie artystów oraz agenci,

- marketing muzyczny, public relations oraz kontakty z mediami,

- muzyczny handel detaliczny, on-line (włączając format cyfrowy) i duże punkty sprzedaży,

- zarządzanie nowymi mediami (media/ platformy społecznościowe) związanymi z muzyką.

Partnerami konkursu są Brytyjsko-Polska Izba Handlowa, Pompon Music i Agencja Joytown. Honorowy patronat objęła Ambasada Brytyjska w Warszawie. Patronami medialnymi są magazyn Purpose, Roxy FM, PopUp Music.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Magdalena Dąbrowska

Ekspert z zakresu doradztwa personalnego  

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »