| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Ewidencja czasu pracy pracownika

Ewidencja czasu pracy pracownika

Jestem właścicielką niewielkiej firmy. Ostatnio zatrudniłam dwóch pracowników. Podobno mam obowiązek prowadzić ewidencję ich czasu pracy. Jak prawidłowo prowadzić taką ewidencję i jakie informacje powinny w niej zostać zawarte? Czy wystarczy, jeśli pracownicy podpisują listę obecności?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

RODO 2018

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Dziennik Gazeta Prawna

Największy polski dziennik prawno-gospodarczy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK