| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Praca i ubezpieczenia > Co może zrobić pracodawca, gdy pracownik nie stawi się do pracy

Co może zrobić pracodawca, gdy pracownik nie stawi się do pracy

Pracownik podpisał umowę o pracę 15 lutego, miał rozpocząć pracę 25 lutego (taki termin ustalono w umowie o pracę), ale nie stawił się w firmie. Czy doszło do nawiązania stosunku pracy? Jeśli tak, to jak w takiej sytuacji powinien zachować się pracodawca?


◀ powrót do artykułu

źródło: inforCMS

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Donata Hermann-Marciniak

Specjalistka z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych. Absolwentka Studiów Podyplomowych Kadry i Płace na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »