| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Finanse > Kursy Walut > Komentarze rynkowe > Wracają emocje na rynek walutowy

Wracają emocje na rynek walutowy

Inwestorzy zapomnieli już o lepszych informacjach z Dubaju, które przyczyniły się do nieznacznego odbicia w poniedziałek. Zresztą, od samego początku było widać, iż te wiadomości nie przyczyniły się do wygenerowania jakiegoś wyraźniejszego popytu na inne waluty, niż dolar, a jedynie przez chwilę byliśmy świadkami efektu „short squeeze”, czyli szybkiego pokrywania krótkich pozycji.

USD/PLN: Dalsze spadki kursu EUR/USD doprowadziły do opuszczenia górą konsolidacji 2,7950-2,8450 na USD/PLN. Celem stają się okolice 2,87-2,88. Ruch zaczyna być potwierdzany przez wskaźniki na wykresie 4H. Warto będzie jednak obserwować zachowanie EUR/USD w rejonie 1,45, gdyż stąd przyjdzie ewentualny sygnał do odwrotu. Wsparcia to 2,85 i 2,84.

EUR/USD: Po złamaniu wsparcia na 1,4585 mamy otwartą drogę do mocnej strefy w okolicach 1,4500-1,4520 (wyznaczanej m.in. przez 23,6 proc. zniesienie Fibonacciego zwyżek od marca do listopada b.r. ). Spadki zaczynają być potwierdzane przez wskaźniki na wykresie 4H, chociaż trudno mówić tutaj o ich wyraźnej dynamice. Trzeba zacząć uwzględniać możliwość odwrotu ze strefy 1,4480-1,4520.

GBP/USD: W ostatnich dniach funt jest mocniejszy, niż euro, co widać po kursie EUR/GBP. Natomiast w przypadku GBP/USD pozostajemy w konsolidacji 1,6165-1,6350. Oddala się zagrożenie jej opuszczenia dołem w najbliższych dniach. W krótkim okresie (wykres 4H) sytuacja nie jest jednak najlepsza. Wskaźniki są bliskie wygenerowania sygnałów sprzedaży. Może to oznaczać, iż w najbliższych 1-2 dniach zostaną przetestowane dolne ograniczenia w/w konsolidacji.

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Tense.pl

Interaktywna agencja reklamowa – specjalista w zakresie inbound marketingu.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »