| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak wstawić do arkusza aktualną datę (Excel)

Jak wstawić do arkusza aktualną datę (Excel)

W Excelu jest specjalna formuła, która pozwala wstawić w formacie rok/miesiąc/dzień aktualną datę. Wraz z datą możemy wstawić również czas. Obie funkcje możemy uruchamiać za pomocą skrótów klawiaturowych o ile zastosujemy się do poniższej porady

1. Otwieramy w Excelu wybrany przez nas arkusz kalkulacyjny.

2. Lewym przyciskiem myszy klikamy na komórkę w której chcemy wstawić datę i wpisujemy formułę:

=teraz()

Czytaj: Firmowy blog

3. Potwierdzamy Enter. W komórce powinna od razu pojawić się data wraz z godziną: 2010-06-01 13:24.

4. Jeśli interesuje nas sama data wybieramy w ten sam sposób komórkę i klikamy jednocześnie trzy klawisze na klawiaturze – CTRL + ENTER + ; . W komórce pojawi się sama data. 

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Ligęzowscy & Partnerzy. Adwokaci i Radcowie Prawni Spółka Partnerska.

Kompleksowa obsługa prawna na rzecz przedsiębiorców i klientów indywiduwalnych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »