| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Samouczek > Jak wstawić do arkusza aktualną datę (Excel)

Jak wstawić do arkusza aktualną datę (Excel)

W Excelu jest specjalna formuła, która pozwala wstawić w formacie rok/miesiąc/dzień aktualną datę. Wraz z datą możemy wstawić również czas. Obie funkcje możemy uruchamiać za pomocą skrótów klawiaturowych o ile zastosujemy się do poniższej porady

1. Otwieramy w Excelu wybrany przez nas arkusz kalkulacyjny.

2. Lewym przyciskiem myszy klikamy na komórkę w której chcemy wstawić datę i wpisujemy formułę:

=teraz()

Czytaj: Firmowy blog

3. Potwierdzamy Enter. W komórce powinna od razu pojawić się data wraz z godziną: 2010-06-01 13:24.

4. Jeśli interesuje nas sama data wybieramy w ten sam sposób komórkę i klikamy jednocześnie trzy klawisze na klawiaturze – CTRL + ENTER + ; . W komórce pojawi się sama data. 

Porady internetowe, newsy i ciekawostki - czytaj na internet.wieszjak.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Rafał Jankowski

Przedsiębiorca, Partner Zarządzający Cafe Finance

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
Notyfikacje
Czy chcesz otrzymywać informacje o najnowszych zmianach? Zaakceptuj powiadomienia od mojafirma.Infor.pl
Powiadomienia można wyłączyć w preferencjach systemowych
NIE
TAK