| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > E-franchising zdobywa popularność

E-franchising zdobywa popularność

Franczyza wkracza w biznes e-commerce. Błyskawiczny wzrost obrotów sklepów internetowych odbywa się między innymi dzięki rozwojowi systemu franczyzowego w „sieci".

Podobnie jak w tradycyjnej franczyzie, model ten zakłada pełne wsparcie ze strony franczyzodawcy dla franczyzobiorcy, opartej na ścisłej i ciągłej współpracy pomiędzy prawnie i finansowo odrębnymi podmiotami.

• franczyzodawca umożliwia franczyzobiorcy wsparcie własnej działalności marką sieciową bez konieczności rezygnacji z marki własnej;

• franczyzodawca nie pobiera z tytułu franczyzy żadnych opłat licencyjnych od franczyzobiorcy – z faktu zaistnienia współpracy franczyzobiorca nie ponosi żadnych kosztów;

• warunki współpracy opierają się na podziale zysków od sprzedaży.

W przypadku e-franczyzy, franczyzobiorca otrzymuje pełne wsparcie, know-how, możliwość, nie będącą obowiązkiem, posługiwania się główna marką, narzędzia do promocji własnego biznesu oraz produkty lub usługi, które może oferować.

E- franchising ma formę bardziej dobrowolną, niż forma tradycyjna, gdyż brak w nim opłat z tytułu współpracy. Nie ma też konieczności posiadania osobnej działalności gospodarczej – możliwość współpracy ma charakter bardziej otwarty.

Więcej: e-Franchising

Zobacz także: Franczyza.wieszjak.pl

reklama

Polecamy artykuły

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Biuro Pełnomocnika Rządu do Spraw Równego Traktowania

Realizuje politykę rządu w zakresie równego traktowania, w tym przeciwdziałania dyskryminacji

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »