REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Znamy Laureatów XXVI edycji Konkursu „Teraz Polska”

Subskrybuj nas na Youtube
Konkurs
Konkurs "Teraz Polska" - statuetka/fot. materiały prasowe

REKLAMA

REKLAMA

W poniedziałek, 30 maja 2016 r. w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się XXVI uroczysta Gala „Teraz Polska”, podczas której nagrodzone zostały najlepsze polskie firmy, usługi, innowacje i samorządy. Po raz siódmy przyznane zostały również tytuły Wybitnego Polaka.

W tym roku Kapituła Konkursu „Teraz Polska” nagrodziła Godłem 15 produktów, 8 usług, 2 przedsięwzięcia innowacyjne oraz 3 gminy.

REKLAMA

- Tegoroczna edycja Konkursu była jedną z najbardziej interesujących pod względem różnorodności zgłoszonych produktów i usług. Kapituła, która na podstawie ocen eksperckich, wybierała laureatów, nie miała łatwego zadania. 58% zgłoszeń otrzymało na etapie oceny ekspertów 900 i więcej punktów na 1000 możliwych, co potwierdza, że kolejny raz możemy cieszyć się wysokim poziomem i wyrównaną rywalizacją o Godło „Teraz Polska”. – podsumowuje Michał Lipiński, dyrektor Konkursu „Teraz Polska”. - Z satysfakcją obserwujemy, jak z roku na rok wśród laureatów przybywa firm oferujących najnowocześniejsze rozwiązania w swoich branżach. Jesteśmy przekonani, że mają one olbrzymi potencjał, by stać się wizytówką polskiej gospodarki na świecie – dodaje.

Polecamy produkt: Zmiany w zakresie mechanizmu odwróconego obciążenia VAT - Wyjaśnienia MF (PDF)

Godło „Teraz Polska” cieszy się dziś zaufaniem, uznaniem społecznym i dobrą opinią publiczną. Jest gwarancją najwyższej jakości, jaką otrzymują konsumenci, nabywając produkt czy usługę. – W czasach, kiedy coraz większą popularnością cieszy się idea patriotyzmu konsumenckiego, Godło pomaga Polakom podejmować wybory również przy sklepowej półce. Daje im pewność, że wybierają towar dobry i produkowany w Polsce – tłumaczy Krzysztof Przybył, prezes Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego.

Rozpoznawalność Godła „Teraz Polska” przekłada się także na możliwości promocyjne, jakie pojawiają się przed Laureatami.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

REKLAMA

- Decyzję o wzięciu udziału w Konkursie „Teraz Polska“ podjęliśmy po otrzymaniu rekomendacji Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, która kilka miesięcy wcześniej doceniła wartość i potencjał naszego produktu – systemu C-Eye, przyznając mu nagrodę główną w konkursie „Polski Produkt Przyszłości”. Znalezienie się w gronie laureatów Konkursu „Teraz Polska“ jest dla nas nobilitacją i świetną okazją do zintensyfikowania działań marketingowych na rynku międzynarodowym. – mówi Bartosz Kunka, prezes zarządu AssisTech.

- Przystępując do Konkursu „Teraz Polska” chcieliśmy umocnić markę Międzyzdrojów jako gminy wiarygodnej dla inwestorów, przyjaznej dla mieszkańców, nowoczesnej i  atrakcyjnej dla turystów z Polski i z zagranicy. Udało się! Przyznanie przez gremium ekspertów i Kapitułę  Konkursu Godła „Teraz Polska“  to uznanie i prestiż, którymi możemy się szczycić. Czujemy się niezwykle dumni, że znaleźliśmy się w szacownym gronie laureatówpodsumowuje Leszek Tomasz Dorosz, burmistrz Międzyzdrojów.

Kapituła Konkursu „Teraz Polska” po raz piąty przyznała Honorowe Wyróżnienia wyjątkowym wydarzeniom i inicjatywom promującym Polskę w kraju i za granicą. Honorowe Godła otrzymali:

•          Stowarzyszenie WIOSNA za organizację akcji Szlachetna Paczka,

•          Muzeum Powstania Warszawskiego,

•          Polski Związek Piłki Siatkowej za organizację Ligi Światowej.

REKLAMA

- Super! Ja po prostu od zawsze chciałem, aby Polska była lepszym krajem. Nie chciałem, żeby niektórym było dobrze, albo tylko mnie. Chciałem, by wszystkim było dobrze. Tego chcę i dzisiaj. Dlatego krzyczę razem z wami: Teraz Polska!!! – mówi ks. Jacek Stryczek, prezes Stowarzyszenia WIOSNA.

Podczas wieczornej Gali poznaliśmy również Laureatów VII edycji Konkursu „Wybitny Polak”, którzy swoją działalnością oraz licznymi sukcesami promują wizerunek Polski i Polaków na świecie. W tym roku tytuły „Wybitnego Polaka” otrzymali: Irena Eris, Elżbieta Wysoczańska oraz prof. Krzysztof Matyjaszewski.

- Nagroda ta jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem. Pokazuje, że praca na rzecz budowania pozycji Polski przez pryzmat rzetelnej i zrównoważonej działalności gospodarczej, wpływa na zmianę postrzegania naszego kraju poza granicami. Jestem dumna, że doceniono mnie jako ambasadora marki Polski nie tylko w kraju, ale także poza nim. Mam nadzieję, że mój przykład stanie się inspiracją dla młodych przedsiębiorców. Wierzę, że pasja i marzenia dodają skrzydeł, a wiara we własne umiejętności pozwala osiągnąć sukces mówi dr Irena Eris.

- Swoją działalnością pragnę dowieść, że eksponując polskie korzenie, można odnieść sukces na świecie, nawet w paszczy lwa, jaką jest Paryż dla branży kosmetycznej. VISOANSKA jest marką francuską, produkty są produkowane we Francji, ale mimo wszystko, dzięki wyeksponowaniu mojego polskiego pochodzenia przy każdym spotkaniu z dziennikarzami na całym świecie mam okazję rozmawiać o Polsce, naszej tradycji kosmetycznej i o możliwościach Polaków, które są często niedoceniane – opowiada Elżbieta Wysoczańska, laureatka Konkursu „Wybitny Polak”. - Od wielu lat nie było takiego zainteresowania wokół Polski jak dzisiaj. Wykorzystajmy ten moment, aby ją promować. Jesteśmy ambasadorami naszego kraju i poprzez nasz profesjonalizm, słowiańską pasję, z jaką podejmujemy wyzwania, współtworzymy  jego wizerunek na świecie – dodaje.

Ceremonia wręczenia statuetek „Teraz Polska” i „Wybitny Polak” odbyła się 30 maja br. w trakcie wieczornej Gali „Teraz Polska” w Teatrze Wielkim w Warszawie. Wieczór uświetnił koncert Zbigniewa Wodeckiego i zespołu Mitch&Mitch.

Laureaci Konkursu Teraz Polska (pdf)

Polecamy serwis: Moja firma

Teraz Polska - laureaci
Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Polska inwestycyjna zapaść – co hamuje rozwój i jak to zmienić?

Od 2015 roku stopa inwestycji w Polsce systematycznie spada. Choć może się to wydawać abstrakcyjnym wskaźnikiem makroekonomicznym, jego skutki odczuwamy wszyscy – wolniejsze tempo wzrostu gospodarczego, mniejszy przyrost zamożności, trudniejsza pogoń za Zachodem. Dlaczego tak się dzieje i czy można to odwrócić? O tym rozmawiali Szymon Glonek oraz dr Anna Szymańska z Polskiego Instytutu Ekonomicznego.

Firma za granicą jako narzędzie legalnej optymalizacji podatkowej. Fakty i mity

W dzisiejszych czasach, gdy przedsiębiorcy coraz częściej stają przed koniecznością konkurowania na globalnym rynku, pojęcie optymalizacji podatkowej staje się jednym z kluczowych elementów strategii biznesowej. Wiele osób kojarzy jednak przenoszenie firmy za granicę głównie z próbą unikania podatków lub wręcz z działaniami nielegalnymi. Tymczasem, właściwie zaplanowana firma za granicą może być w pełni legalnym i etycznym narzędziem zarządzania obciążeniami fiskalnymi. W tym artykule obalimy popularne mity, przedstawimy fakty, wyjaśnimy, które rozwiązania są legalne, a które mogą być uznane za agresywną optymalizację. Odpowiemy też na kluczowe pytanie: czy polski przedsiębiorca faktycznie zyskuje, przenosząc działalność poza Polskę?

5 sprawdzonych metod pozyskiwania klientów B2B, które działają w 2025 roku

Pozyskiwanie klientów biznesowych w 2025 roku wymaga elastyczności, innowacyjności i umiejętnego łączenia tradycyjnych oraz nowoczesnych metod sprzedaży. Zmieniające się preferencje klientów, rozwój technologii i rosnące znaczenie relacji międzyludzkich sprawiają, że firmy muszą dostosować swoje strategie, aby skutecznie docierać do nowych odbiorców. Dobry prawnik zadba o zgodność strategii z przepisami prawa oraz zapewni ochronę interesów firmy. Oto pięć sprawdzonych metod, które pomogą w pozyskiwaniu klientów w obecnym roku.

Family Business Future Summit - podsumowanie po konferencji

Pod koniec kwietnia niniejszego roku, odbyła się druga edycja wydarzenia Family Business Future Summit, które dedykowane jest przedsiębiorczości rodzinnej. Stolica Warmii i Mazur przez dwa dni gościła firmy rodzinne z całej Polski, aby esencjonalnie, inspirująco i innowacyjne opowiadać i rozmawiać o sukcesach oraz wyzwaniach stojących przed pionierami polskiej przedsiębiorczości.

REKLAMA

Fundacja rodzinna po dwóch latach – jak zmienia się myślenie o sukcesji?

Jeszcze kilka lat temu o sukcesji w firmach mówiło się niewiele. Przedsiębiorcy odsuwali tę kwestię na później, często z uwagi na brak gotowości, aby się z nią zmierzyć. Mówienie o śmierci właściciela, przekazaniu firmy i zabezpieczeniu rodziny wciąż należało do tematów „na później”.

Potencjał 33 GW z wiatraków na polskim morzu. To 57% zapotrzebowania kraju na energię. Co dalej z farmami wiatrowymi w 2026 i 2027 r.

Polski potencjał na wytwarzanie energii elektrycznej z wiatraków na morzu (offshore) wynosi 33 GW. To aż 57% rocznego zapotrzebowania kraju na energię. W 2026 i 2027 r. powstaną nowe farmy wiatrowe Baltic Power i Baltica 2. Jak zmieniają się przepisy? Co dalej?

Jak zwiększyć rentowność biura rachunkowego bez dodatkowych wydatków?

Branża księgowa to jedna z dziedzin, w których wynagrodzenie za świadczone usługi często jest mocno niedoszacowane, mimo tego, że błędy w księgowości mogą skutkować bardzo poważnymi konsekwencjami dla przedsiębiorców. W związku z tak doniosłą rolą biur rachunkowych powinny one dbać o poziom rentowności, który pozwoli właścicielom skupić się na podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz większego spokoju, co niewątpliwie pozytywnie wpływa na dobrostan właścicieli biur oraz ich pracowników.

Samozatrudnieni i małe firmy w odwrocie? wzrasta liczba likwidowanych i zawieszanych działalności gospodarczych, co się dzieje

Według znawców tematu, czynniki decydujące ostatnio o likwidacji takich firm nie różnią się od tych sprzed roku. Znaczenie mają m.in. koszty prowadzenia biznesu, w tym składki zusowskie, a także oczekiwania finansowe pracowników.

REKLAMA

Szybki wzrost e-commerce mocno zależny od rozwoju nowych technologii: co pozwoli na zwiększenie zainteresowania zakupami online ze strony klientów

E-commerce czyli zakupy internetowe przestają być jedynie wygodną alternatywą dla handlu tradycyjnego – stają się doświadczeniem, którego jakość wyznaczają nie tylko oferta i cena, lecz także szybkość, elastyczność i przewidywalność dostawy oraz prostota ewentualnego zwrotu.

Przedsiębiorczość w Polsce ma się dobrze, mikroprzedsiębiorstwa minimalizując ryzyko działalności gospodarczej coraz częściej zaczynają od franczyzy

Najliczniejszą grupę firm zarejestrowanych w Polsce stanowią mikroprzedsiębiorstwa, a wśród nich ponad 87 tys. to podmioty działające w modelu franczyzowym. Jak zwracają uwagę ekonomiści ze Szkoły Głównej Handlowej, Polska jest liderem franczyzy w Europie Środkowo-Wschodniej.

REKLAMA