REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Ponad 7 tyś. dofinansowania dla kadry menedżerskiej

Ponad 7 tyś. dofinansowania dla kadry menedżerskiej
Ponad 7 tyś. dofinansowania dla kadry menedżerskiej

REKLAMA

REKLAMA

Akademii Menadżera MŚP. Wybrane organizacje zapewnią sprofilowane wsparcie dla mikro-, małych i średnich firm w obszarze zarządzania . Operatorzy zbadają potrzeby oraz luki kompetencyjne uczestników – kadry menedżerskiej lub osób przewidzianych do objęcia stanowiska kierowniczego – i pomogą w doborze odpowiednich usług szkoleniowych i doradczych. Na każdą z nich można uzyskać do 7,5 tys. zł dofinansowania z funduszy europejskich w ramach programu Wiedza Edukacja Rozwój.

Przystosowanie przedsiębiorstw i jego pracowników do zmian jest decydujące z punktu widzenia przeżywalności i długookresowej konkurencyjności przedsiębiorstw. Wykorzystywanie szans i możliwości zmian może stać się impulsem do rozwoju firmy.
Jedną z nich może być udział w programie Akademia Menadżera MŚP.

REKLAMA

Polecamy: Nowe technologie w pracy księgowych

Dotacje na rozwój kompetencji menedżerskich

Akademia Menadżera MŚP to możliwość dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorców z najlepszych programów doradczo-szkoleniowych z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem i zrefundowanie kosztów z tym związanych. Dofinansowane mogą być wyłącznie te usługi, które znajdują się w Bazie Usług Rozwojowych i mieszczą w opisie uniwersalnych kompetencji menadżerskich. Firmy zainteresowane udziałem w Akademii  mogą zgłaszać się do operatorów, którzy będą pośredniczyć w doborze oferty, rozliczaniu i zrefundowaniu przedsiębiorstwom kosztów poniesionych na szkolenia i doradztwo.

Pomoc operatorów

PARP wybrała operatorów, którzy będą odpowiedzialni za obsługę i udzielanie wsparcia Akademii Menadżera MŚP 2 w pięciu makroregionach obejmujących obszar całego kraju:

  • Makroregion 1 (województwa: warmińsko-mazurskie, podlaskie, kujawsko-pomorskie i pomorskie), ProcessTeam Sp. z o.o., ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa;
  • Makroregion 2 (województwa: mazowieckie, lubelskie), Krajowa Izba Gospodarcza, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa;
  • Makroregion 3 (województwa: małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie), Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej, Pl. Ks. Poniatowskiego 2, 27-600 Sandomierz;
  • Makroregion 4 (województwa: łódzkie, opolskie i śląskie), Łódzka Iza Przemysłowo – Handlowa, ul. Prezydenta Gabriela Narutowicza 34, 90-135 Łódź;
  • Makroregion 5 (województwa: wielkopolskie, zachodniopomorskie, lubuskie, dolnośląskie), Zakład Doskonalenia Zawodowego w Poznaniu, ul. Żmigrodzka 41/49, 60-171 Poznań.

Kto może skorzystać ze szkoleń?

W ramach tej edycji Akademii Menadżera MŚP możliwe jest przeszkolenie ponad 4 tys. osób. Oferta jest kierowana do właścicieli, pracowników zatrudnionych na stanowiskach kierowniczych oraz tych wobec których właściciele mają plany awansu na stanowiska kierownicze. W projekcie mogą wziąć również udział przedsiębiorstwa, które uczestniczyły w ramach pierwszej edycji Akademii.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Dofinansowanie

REKLAMA

Kwota wsparcia jaką może otrzymać przedsiębiorstwo uzależniona jest od wielkości firmy i makroregionu. Dofinansowanie może wynieść do 80 proc. wartości usług rozwojowych netto, co oznacza, że pozostałe 20 proc. i VAT muszą zapewnić przedsiębiorstwa uczestniczące w projekcie.

Na usługi szkoleniowe i doradztwo obowiązują limity kosztowe przeliczone na osobogodzinę. W przypadku szkoleń limit dofinansowania wynosi 140 zł netto, a w przypadku doradztwa 200 zł netto.

Więcej informacji znajdziesz w serwisie MOJA FIRMA  

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nie czekaj na cyberatak. Jakie kroki podjąć, aby być przygotowanym?

Czy w dzisiejszych czasach każda organizacja jest zagrożona cyberatakiem? Jak się chronić? Na co zwracać uwagę? Na pytania odpowiadają: Paweł Kulpa i Robert Ługowski - Cybersecurity Architect, Safesqr.

Jak założyć spółkę z o.o. przez S24?

Rejestracja spółki z o.o. przez system S24 w wielu przypadkach jest najlepszą metodą zakładania spółki, ze względu na ograniczenie kosztów, szybkość (np. nie ma konieczności umawiania spotkań z notariuszem) i możliwość działania zdalnego w wielu sytuacjach. Mimo tego, że funkcjonowanie systemu s24 wydaje się niezbyt skomplikowane, to jednak zakładanie spółki wymaga posiadania pewnej wiedzy prawnej.

Ustawa wiatrakowa 2025 przyjęta: 500 metrów odległości wiatraków od zabudowań

Ustawa wiatrakowa 2025 została przyjęta przez rząd. Przedsiębiorcy, szczególnie województwa zachodniopomorskiego, nie kryją zadowolenia. Wymaganą odległość wiatraków od zabudowań zmniejsza się do 500 metrów.

Piękny umysł. Jakie możliwości poznania preferencji zachowań człowieka daje PRISM Brain Mapping?

Od wielu lat neuronauka znajduje zastosowanie nie tylko w medycynie, lecz także w pracy rozwojowej – indywidualnej i zespołowej. Doskonałym przykładem narzędzia diagnostycznego, którego metodologia jest zbudowana na wiedzy o mózgu, jest PRISM Brain Mapping. Uniwersalność i dokładność tego narzędzia pozwala na jego szerokie wykorzystanie w obszarze HR.

REKLAMA

Prawdziwa rewolucja w prawie i ulga dla przedsiębiorców: Maksymalnie 6 dni w roku na kontrole w firmach

To ma być prawdziwa rewolucja w prawie gospodarczym, ale nie tylko. Deregulacja obejmująca uproszczenie działalności gospodarczej i prowadzenie firmy w Polsce ma objąć całe otoczenie prawne biznesu. Na początek zmiany w kontrolach, które w obecnym kształcie dezorganizują funkcjonowanie firm, pochłaniają czas i koszty a dodatkowo stresują właścicieli i pracowników.

Przedsiębiorczość kobiet w praktyce. Parytety i reprezentacja kobiet w biznesie, luka płacowa i jawność wynagrodzeń [Wywiad]

O problemach polskich przedsiębiorców, w tym kobiet prowadzących własną firmę, o parytetach i reprezentacji kobiet w biznesie, luce płacowej i nowych przepisach w tym zakresie – rozmawiamy z Dominiką Reich, przedsiębiorczynią, członkinią Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku oraz jedyną przedstawicielką województwa podlaskiego w Stowarzyszeniu Sommelierów Polskich.

Lokalnych biznesów nie znajdziesz w sieci [Raport]

Tylko 25% firm lokalnych posiada strony internetowe, mimo że 68% Polaków szuka w internecie opinii o firmach przed dokonaniem zakupu. 27% użytkowników internetu regularnie czyta recenzje, a 41% robi to często. Najwięcej recenzji przeglądają mieszkańcy województw lubuskiego, pomorskiego, warmińsko-mazurskiego i zachodniopomorskiego, a także osoby z niższym wykształceniem i dochodami.

W jaki sposób założyć spółkę z o.o. – przez S24 czy z udziałem notariusza?

Rejestracja nowej spółki z ograniczoną odpowiedzialnością może zostać dokonana na dwa sposoby: poprzez system S24 lub przy udziale notariusza z umową w formie aktu notarialnego. W obu tych przypadkach wniosek o rejestrację spółki składany jest przez Internet, odpowiednio w S24 lub przez Portal Rejestrów Sądowych. Każda z tych metod ma swoje wady i zalety.

REKLAMA

Można mieć własną działalność gospodarczą nie płacąc składek ZUS, jak to zrobić w 2025 roku

Wysokie koszty już na wstępie, zanim jeszcze zarobi się pierwsze pieniądze, to główny hamulec przed założeniem własnej firmy. Daninę dla ZUS trzeba płacić, niezależnie od tego czy z działalności gospodarczej jest zysk czy straty. Ale nie wszyscy wiedzą, że można prowadzić własny biznes nie płacąc do ZUS nawet złotówki. Warto więc zacząć, choćby na próbę. To łatwe i nic nie kosztuje.

Jak zamknąć rok w spółce z o.o.?

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością po zakończeniu każdego roku obrotowego powinna – co do zasady – sporządzić sprawozdanie finansowe, sprawozdanie z działalności (jeśli nie jest zwolniona z obowiązku jego sporządzenia), przeprowadzić zwyczajne zgromadzenie wspólników, a także złożyć odpowiednie dokumenty do KRS.

REKLAMA