REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty managera biznesu

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na cykl wykładów poświęconych różnym aspektom prowadzenia własnej firmy. Zaproszeni goście, praktycy z zakresu finansów, księgowości, sprzedaży, PR i marketingu podzielą się własnymi doświadczeniami i zdradzą tajniki skutecznego działania w biznesie.

Podczas spotkania:

REKLAMA


· Powiemy, jak podejmować słuszne i właściwe decyzje księgowo-finansowe.

· Zdradzimy zasadę networkingu - nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie.

· Przedstawimy skuteczne działania marketingowe.

· Powiemy, jakie znaczenie ma PR lokalny w otoczeniu Twojej firmy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Warsztaty Managera Biznesu to doskonała okazja do nawiązania nowych cennych znajomości z przedsiębiorcami, menedżerami, doświadczonymi praktykami marketingu i sprzedaży oraz ambitnymi pionierami rynku.

Program spotkania umożliwia wymianę doświadczeń oraz poruszenie nurtujących uczestników kwestii, na które odpowiedzi udzielą kompetentne autorytety.
Każdy z uczestników będzie mógł spotkać się i porozmawiać z prelegentami oraz zaproszonymi gośćmi.

Dla uczestników konferencji przygotowaliśmy nagrodę - kampanię na EcoLight, ufundowaną przez Cityboard Media Sp. z o.o. 


ZAPROSZENI PRELEGENCI


Adam Głos


Magdalena Flis

Prawnik, doradca podatkowy. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie rozliczeń podatkowych i audytów podatkowych, jak również w pracy ze służbami finansowo-księgowymi. Autorka wielu publikacji z dziedziny prawa podatkowego i księgowości.


Mateusz Ossowski

Z marketingiem związany od półtora roku, wcześniej współprowadził rodzinną firmę gdzie odpowiadał za sprzedaż i księgowość oraz własną pracownię rzeźbiarską. W Tax Care jest odpowiedzialny między innymi za stworzenie pierwszej w Polsce platformy networkingowej oraz współtworzenie dla niej strategii promocji.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uczelni Łazarskiego.


Dariusz Jankoś

Senior konsultant w firmie Cityboard Media, wykładowca zarządzania procesami i marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Biznesu -National- Louis University. Wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania wykorzystuje, prowadząc warsztaty menedżerskie oraz wykłady internetowe na platformie edukacyjnej EDU. W obszarze jego zainteresowań leżą reklama oraz nowe koncepcje zarządzania.


Michał Janik


Agnieszka Żelazko

Dyrektor zarządzający Grupy BRM. Ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w public relations i komunikacji marketingowej. Przez trzy lata była zastępcą rzecznika prasowego BOŚ Banku, wcześniej odpowiadała za PR w Deutsche Bank PBC, była też współodpowiedzialna za działania PR dla HBO Polska. Przez wiele lat pracowała jako redaktor. Absolwentka dziennikarstwa na UJ i London School of Public Relations. 


Ryszard Chmura

Aktualnie odpowiedzialny za rozwój BNI w Polsce, pomaga przedsiębiorcom rozwijać ich biznes dzięki rekomendacjom.
Zarządza PromoHolding - grupą spółek z branży reklamowej.
Wykładowca w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobistego, członek Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej oraz Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.


Mateusz Bacański


Andrzej Rabsztyn


Grzegorz Mogilewski

 

PLAN KONFERENCJI


10.00 - 10.30 rejestracja uczestników, networking przy kawie

10.30 - 11.00 powitanie gości, przestawienie prelegentów, firm partnerskich oraz organizatora konferencji - Anny Flagi-Ber, prezes zarządu Fundacji Twoja Inicjatywa!

11.00 - 11.30 „Korzyści wynikające z prowadzenia firmy” - Adam Głos

11.30 - 12.00 „Obowiązki księgowe ciążące na przedsiębiorcy, w tym plusy i minusy prowadzenia księgowości samodzielnie, a plusy i minusy prowadzenia księgowości w formie outsourcingu” -  Magdalena Flis, doradca podatkowy

12.00 - 12.30 Michał Janik

12.30 - 13.00 przerwa

13.00 - 13.30 „Networking w biznesie, czyli nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie” -
Ryszard Chmura, prezes zarządu BNI Poland, prezes zarządu PromoHolding
Mateusz Bacański - wiceprezes BNI Poland, wiceprezes PromoHolding

13.30 - 14.00 „Multibiznes.pl  - Twój nowy partner w biznesie”  - Mateusz Ossowski, specjalista ds. marketingu Tax Care

14.00 - 14.15 przerwa

14.15 - 14.45 „Korzyści płynące z wykorzystania wysokiej jakości reklamy w działalności firm sektora MŚP" - Dariusz Jankoś, Cityboard Media

14.45 - 15.15 „Działania PR na rynku lokalnym; waga i świadomość posługiwania się narzędziem” -  Agnieszka Żelazko, dyrektor zarządzający w Grupie BRM

15.15 - 15.45 „Jak wspierać sprzedaż produktów lub usług, wykorzystując Internet” -
Andrzej Rabsztyn

15.45 - 16.15 Grzegorz Mogilewski

16.15 - 17.00 networking, stoliki eksperckie


Pomiędzy prelekcjami, w trakcie przerw, poświęcimy czas na networking.
Przy wspólnym posiłku zapraszamy do rozmów, nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany informacji przy stołach eksperckich.

INFORMACJE I ZAPISY


Konferencja odbędzie się 29 października 2013 r. w centrum konferencyjnym OSiR Dzielnicy Śródmieście „Polna”, przy ul. Polnej 7 A w Warszawie.


Wyślij zgłoszenie:

imię
nazwisko
tel.
e-mail
Prosimy załączyć poniższą klauzulę:

„Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z udziałem w konferencji pt. Warsztaty Managera Biznesu, organizowanej przez fundację Twoja Inicjatywa! Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości w dniu 29.10.2013. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osoba zgłaszająca się ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania”.

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA