REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty managera biznesu

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na cykl wykładów poświęconych różnym aspektom prowadzenia własnej firmy. Zaproszeni goście, praktycy z zakresu finansów, księgowości, sprzedaży, PR i marketingu podzielą się własnymi doświadczeniami i zdradzą tajniki skutecznego działania w biznesie.

Podczas spotkania:

REKLAMA

REKLAMA


· Powiemy, jak podejmować słuszne i właściwe decyzje księgowo-finansowe.

· Zdradzimy zasadę networkingu - nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie.

· Przedstawimy skuteczne działania marketingowe.

REKLAMA

· Powiemy, jakie znaczenie ma PR lokalny w otoczeniu Twojej firmy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Warsztaty Managera Biznesu to doskonała okazja do nawiązania nowych cennych znajomości z przedsiębiorcami, menedżerami, doświadczonymi praktykami marketingu i sprzedaży oraz ambitnymi pionierami rynku.

Program spotkania umożliwia wymianę doświadczeń oraz poruszenie nurtujących uczestników kwestii, na które odpowiedzi udzielą kompetentne autorytety.
Każdy z uczestników będzie mógł spotkać się i porozmawiać z prelegentami oraz zaproszonymi gośćmi.

Dla uczestników konferencji przygotowaliśmy nagrodę - kampanię na EcoLight, ufundowaną przez Cityboard Media Sp. z o.o. 


ZAPROSZENI PRELEGENCI


Adam Głos


Magdalena Flis

Prawnik, doradca podatkowy. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie rozliczeń podatkowych i audytów podatkowych, jak również w pracy ze służbami finansowo-księgowymi. Autorka wielu publikacji z dziedziny prawa podatkowego i księgowości.


Mateusz Ossowski

Z marketingiem związany od półtora roku, wcześniej współprowadził rodzinną firmę gdzie odpowiadał za sprzedaż i księgowość oraz własną pracownię rzeźbiarską. W Tax Care jest odpowiedzialny między innymi za stworzenie pierwszej w Polsce platformy networkingowej oraz współtworzenie dla niej strategii promocji.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uczelni Łazarskiego.


Dariusz Jankoś

Senior konsultant w firmie Cityboard Media, wykładowca zarządzania procesami i marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Biznesu -National- Louis University. Wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania wykorzystuje, prowadząc warsztaty menedżerskie oraz wykłady internetowe na platformie edukacyjnej EDU. W obszarze jego zainteresowań leżą reklama oraz nowe koncepcje zarządzania.


Michał Janik


Agnieszka Żelazko

Dyrektor zarządzający Grupy BRM. Ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w public relations i komunikacji marketingowej. Przez trzy lata była zastępcą rzecznika prasowego BOŚ Banku, wcześniej odpowiadała za PR w Deutsche Bank PBC, była też współodpowiedzialna za działania PR dla HBO Polska. Przez wiele lat pracowała jako redaktor. Absolwentka dziennikarstwa na UJ i London School of Public Relations. 


Ryszard Chmura

Aktualnie odpowiedzialny za rozwój BNI w Polsce, pomaga przedsiębiorcom rozwijać ich biznes dzięki rekomendacjom.
Zarządza PromoHolding - grupą spółek z branży reklamowej.
Wykładowca w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobistego, członek Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej oraz Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.


Mateusz Bacański


Andrzej Rabsztyn


Grzegorz Mogilewski

 

PLAN KONFERENCJI


10.00 - 10.30 rejestracja uczestników, networking przy kawie

10.30 - 11.00 powitanie gości, przestawienie prelegentów, firm partnerskich oraz organizatora konferencji - Anny Flagi-Ber, prezes zarządu Fundacji Twoja Inicjatywa!

11.00 - 11.30 „Korzyści wynikające z prowadzenia firmy” - Adam Głos

11.30 - 12.00 „Obowiązki księgowe ciążące na przedsiębiorcy, w tym plusy i minusy prowadzenia księgowości samodzielnie, a plusy i minusy prowadzenia księgowości w formie outsourcingu” -  Magdalena Flis, doradca podatkowy

12.00 - 12.30 Michał Janik

12.30 - 13.00 przerwa

13.00 - 13.30 „Networking w biznesie, czyli nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie” -
Ryszard Chmura, prezes zarządu BNI Poland, prezes zarządu PromoHolding
Mateusz Bacański - wiceprezes BNI Poland, wiceprezes PromoHolding

13.30 - 14.00 „Multibiznes.pl  - Twój nowy partner w biznesie”  - Mateusz Ossowski, specjalista ds. marketingu Tax Care

14.00 - 14.15 przerwa

14.15 - 14.45 „Korzyści płynące z wykorzystania wysokiej jakości reklamy w działalności firm sektora MŚP" - Dariusz Jankoś, Cityboard Media

14.45 - 15.15 „Działania PR na rynku lokalnym; waga i świadomość posługiwania się narzędziem” -  Agnieszka Żelazko, dyrektor zarządzający w Grupie BRM

15.15 - 15.45 „Jak wspierać sprzedaż produktów lub usług, wykorzystując Internet” -
Andrzej Rabsztyn

15.45 - 16.15 Grzegorz Mogilewski

16.15 - 17.00 networking, stoliki eksperckie


Pomiędzy prelekcjami, w trakcie przerw, poświęcimy czas na networking.
Przy wspólnym posiłku zapraszamy do rozmów, nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany informacji przy stołach eksperckich.

INFORMACJE I ZAPISY


Konferencja odbędzie się 29 października 2013 r. w centrum konferencyjnym OSiR Dzielnicy Śródmieście „Polna”, przy ul. Polnej 7 A w Warszawie.


Wyślij zgłoszenie:

imię
nazwisko
tel.
e-mail
Prosimy załączyć poniższą klauzulę:

„Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z udziałem w konferencji pt. Warsztaty Managera Biznesu, organizowanej przez fundację Twoja Inicjatywa! Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości w dniu 29.10.2013. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osoba zgłaszająca się ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania”.

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bezpłatny ebook: Wydanie specjalne personel & zarządzanie - kiedy życie boli...

10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego – to dobry moment, by przypomnieć, że dobrostan psychiczny pracowników nie jest już tematem pobocznym, lecz jednym z kluczowych filarów strategii odpowiedzialnego przywództwa i zrównoważonego rozwoju organizacji.

ESG w MŚP. Czy wyzwania przewyższają korzyści?

Około 60% przedsiębiorców z sektora MŚP zna pojęcie ESG, wynika z badania Instytutu Keralla Research dla VanityStyle. Jednak 90% z nich dostrzega poważne bariery we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. Eksperci wskazują, że choć korzyści ESG są postrzegane jako atrakcyjne, są na razie zbyt niewyraźne, by zachęcić większą liczbę firm do działania.

Zarząd sukcesyjny: Klucz do przetrwania firm rodzinnych w Polsce

W Polsce funkcjonuje ponad 800 tysięcy firm rodzinnych, które stanowią kręgosłup krajowej gospodarki. Jednakże zaledwie 30% z nich przetrwa przejście do drugiego pokolenia, a tylko 12% dotrwa do trzeciego. Te alarmujące statystyki nie wynikają z braku rentowności czy problemów rynkowych – największym zagrożeniem dla ciągłości działania przedsiębiorstw rodzinnych jest brak odpowiedniego planowania sukcesji. Wprowadzony w 2018 roku instytut zarządu sukcesyjnego stanowi odpowiedź na te wyzwania, oferując prawne narzędzie umożliwiające sprawne przekazanie firmy następnemu pokoleniu.

Ukryte zasoby rynku pracy. Dlaczego warto korzystać z ich potencjału?

Chociaż dla rynku pracy pozostają niewidoczni, to tkwi w nich znaczny potencjał. Kto pozostaje w cieniu? Dlaczego firmy nie sięgają po tzw. niewidzialnych pracowników?

REKLAMA

Firmy będą zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec roku. Jest duża szansa na podniesienie obrotu

Dlaczego firmy planują zdecydowanie zwiększać zatrudnienie na koniec 2025 roku? Chodzi o gorący okres zakończenia roku - od Halloween, przez Black Friday i Mikołajki, aż po kulminację w postaci Świąt Bożego Narodzenia. Najwięcej pracowników będą zatrudniały firmy branży produkcyjnej. Ratunkiem dla nich są pracownicy tymczasowi. To duża szansa na zwiększenie obrotu.

Monitoring wizyjny w firmach w Polsce – prawo a praktyka

Monitoring wizyjny, zwany również CCTV (Closed-Circuit Television), to system kamer rejestrujących obraz w określonym miejscu. W Polsce jest powszechnie stosowany przez przedsiębiorców, instytucje publiczne oraz osoby prywatne w celu zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony mienia. Na kanwie głośnych decyzji Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych przyjrzyjmy się przepisom prawa, które regulują przedmiotową materię.

Akcyzą w cydr. Polscy producenci rozczarowani

Jak wiadomo, Polska jabłkiem stoi. Ale zamiast wykorzystywać własny surowiec i budować rynek, oddajemy pole zagranicznym koncernom – z goryczą mówią polscy producenci cydru. Ku zaskoczeniu branży, te niskoalkoholowe napoje produkowane z polskich jabłek, trafiły na listę produktów objętych podwyżką akcyzy zapowiedzianą niedawno przez rząd. Dotychczasowa akcyzowa mapa drogowa została zatem nie tyle urealniona, jak określa to Ministerstwo Finansów, ale też rozszerzona, bo cydry i perry były z niej dotąd wyłączne. A to oznacza duże ryzyko zahamowania rozwoju tej i tak bardzo małej, bo traktowanej po macoszemu, kategorii.

Ustawa o kredycie konsumenckim z perspektywy banków – wybrane zagadnienia

Ustawa o kredycie konsumenckim wprowadza istotne wyzwania dla banków, które muszą dostosować procesy kredytowe, marketingowe i ubezpieczeniowe do nowych wymogów. Z jednej strony zmiany zwiększają ochronę konsumentów i przejrzystość rynku, z drugiej jednak skutkują większymi kosztami operacyjnymi, koniecznością zatrudnienia dodatkowego personelu, wydłużeniem procesów decyzyjnych oraz zwiększeniem ryzyka prawnego.

REKLAMA

Coraz więcej firm ma rezerwę finansową, choć zazwyczaj wystarczy ona na krótkotrwałe problemy

Więcej firm niż jeszcze dwa lata temu jest przygotowanych na wypadek nieprzewidzianych sytuacji, czyli ma tzw. poduszkę finansową. Jednak oszczędności nie starczy na długo. 1 na 3 firmy wskazuje, że dysponuje rezerwą na pół roku działalności, kolejne 29 proc. ma zabezpieczenie na 2–3 miesiące.

Na koniec roku małe i średnie firmy oceniają swoją sytuację najlepiej od czterech lat. Jednak niewiele jest skłonnych ryzykować z inwestycjami

Koniec roku przynosi poprawę nastrojów w małych i średnich firmach. Najlepiej swoją sytuację oceniają mikrofirmy - najlepiej od czterech lat. Jednak ten optymizm nie przekłada się na chęć ryzykowania z inwestycjami.

REKLAMA