REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty managera biznesu

REKLAMA

Zapraszamy na cykl wykładów poświęconych różnym aspektom prowadzenia własnej firmy. Zaproszeni goście, praktycy z zakresu finansów, księgowości, sprzedaży, PR i marketingu podzielą się własnymi doświadczeniami i zdradzą tajniki skutecznego działania w biznesie.

Podczas spotkania:

REKLAMA


· Powiemy, jak podejmować słuszne i właściwe decyzje księgowo-finansowe.

· Zdradzimy zasadę networkingu - nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie.

· Przedstawimy skuteczne działania marketingowe.

· Powiemy, jakie znaczenie ma PR lokalny w otoczeniu Twojej firmy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Warsztaty Managera Biznesu to doskonała okazja do nawiązania nowych cennych znajomości z przedsiębiorcami, menedżerami, doświadczonymi praktykami marketingu i sprzedaży oraz ambitnymi pionierami rynku.

Program spotkania umożliwia wymianę doświadczeń oraz poruszenie nurtujących uczestników kwestii, na które odpowiedzi udzielą kompetentne autorytety.
Każdy z uczestników będzie mógł spotkać się i porozmawiać z prelegentami oraz zaproszonymi gośćmi.

Dla uczestników konferencji przygotowaliśmy nagrodę - kampanię na EcoLight, ufundowaną przez Cityboard Media Sp. z o.o. 


ZAPROSZENI PRELEGENCI


Adam Głos


Magdalena Flis

Prawnik, doradca podatkowy. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie rozliczeń podatkowych i audytów podatkowych, jak również w pracy ze służbami finansowo-księgowymi. Autorka wielu publikacji z dziedziny prawa podatkowego i księgowości.


Mateusz Ossowski

Z marketingiem związany od półtora roku, wcześniej współprowadził rodzinną firmę gdzie odpowiadał za sprzedaż i księgowość oraz własną pracownię rzeźbiarską. W Tax Care jest odpowiedzialny między innymi za stworzenie pierwszej w Polsce platformy networkingowej oraz współtworzenie dla niej strategii promocji.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uczelni Łazarskiego.


Dariusz Jankoś

Senior konsultant w firmie Cityboard Media, wykładowca zarządzania procesami i marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Biznesu -National- Louis University. Wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania wykorzystuje, prowadząc warsztaty menedżerskie oraz wykłady internetowe na platformie edukacyjnej EDU. W obszarze jego zainteresowań leżą reklama oraz nowe koncepcje zarządzania.


Michał Janik


Agnieszka Żelazko

Dyrektor zarządzający Grupy BRM. Ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w public relations i komunikacji marketingowej. Przez trzy lata była zastępcą rzecznika prasowego BOŚ Banku, wcześniej odpowiadała za PR w Deutsche Bank PBC, była też współodpowiedzialna za działania PR dla HBO Polska. Przez wiele lat pracowała jako redaktor. Absolwentka dziennikarstwa na UJ i London School of Public Relations. 


Ryszard Chmura

Aktualnie odpowiedzialny za rozwój BNI w Polsce, pomaga przedsiębiorcom rozwijać ich biznes dzięki rekomendacjom.
Zarządza PromoHolding - grupą spółek z branży reklamowej.
Wykładowca w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobistego, członek Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej oraz Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.


Mateusz Bacański


Andrzej Rabsztyn


Grzegorz Mogilewski

 

PLAN KONFERENCJI


10.00 - 10.30 rejestracja uczestników, networking przy kawie

10.30 - 11.00 powitanie gości, przestawienie prelegentów, firm partnerskich oraz organizatora konferencji - Anny Flagi-Ber, prezes zarządu Fundacji Twoja Inicjatywa!

11.00 - 11.30 „Korzyści wynikające z prowadzenia firmy” - Adam Głos

11.30 - 12.00 „Obowiązki księgowe ciążące na przedsiębiorcy, w tym plusy i minusy prowadzenia księgowości samodzielnie, a plusy i minusy prowadzenia księgowości w formie outsourcingu” -  Magdalena Flis, doradca podatkowy

12.00 - 12.30 Michał Janik

12.30 - 13.00 przerwa

13.00 - 13.30 „Networking w biznesie, czyli nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie” -
Ryszard Chmura, prezes zarządu BNI Poland, prezes zarządu PromoHolding
Mateusz Bacański - wiceprezes BNI Poland, wiceprezes PromoHolding

13.30 - 14.00 „Multibiznes.pl  - Twój nowy partner w biznesie”  - Mateusz Ossowski, specjalista ds. marketingu Tax Care

14.00 - 14.15 przerwa

14.15 - 14.45 „Korzyści płynące z wykorzystania wysokiej jakości reklamy w działalności firm sektora MŚP" - Dariusz Jankoś, Cityboard Media

14.45 - 15.15 „Działania PR na rynku lokalnym; waga i świadomość posługiwania się narzędziem” -  Agnieszka Żelazko, dyrektor zarządzający w Grupie BRM

15.15 - 15.45 „Jak wspierać sprzedaż produktów lub usług, wykorzystując Internet” -
Andrzej Rabsztyn

15.45 - 16.15 Grzegorz Mogilewski

16.15 - 17.00 networking, stoliki eksperckie


Pomiędzy prelekcjami, w trakcie przerw, poświęcimy czas na networking.
Przy wspólnym posiłku zapraszamy do rozmów, nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany informacji przy stołach eksperckich.

INFORMACJE I ZAPISY


Konferencja odbędzie się 29 października 2013 r. w centrum konferencyjnym OSiR Dzielnicy Śródmieście „Polna”, przy ul. Polnej 7 A w Warszawie.


Wyślij zgłoszenie:

imię
nazwisko
tel.
e-mail
Prosimy załączyć poniższą klauzulę:

„Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z udziałem w konferencji pt. Warsztaty Managera Biznesu, organizowanej przez fundację Twoja Inicjatywa! Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości w dniu 29.10.2013. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osoba zgłaszająca się ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania”.

 

Autopromocja

REKLAMA

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Koszty zatrudnienia to główne wyzwanie dla firm w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    W pierwszym półroczu 2024 roku wiele firm planuje rozbudowanie swoich zespołów – potwierdzają to niezależne badania ManpowerGroup czy Konfederacji Lewiatan. Jednocześnie pracodawcy mówią wprost - rosnące koszty zatrudnienia to główne wyzwanie w 2024 roku. Jak więc pozyskać specjalistów i jednocześnie zadbać o cash flow?

    Nauka języka obcego poprawi zdolność koncentracji. Ale nie tylko!

    Ostatnia dekada przyniosła obniżenie średniego czasu skupienia u człowieka aż o 28 sekund. Zdolność do koncentracji spada i to wina głównie social mediów. Czy da się to odwrócić? 

    Nowe przepisy: Po świętach rząd zajmie się cenami energii. Będzie bon energetyczny

    Minister klimatu i środowiska Paulina Hennig-Kloska zapowiedziała, że po świętach pakiet ustaw dotyczących cen energii trafi pod obrady rządu. Dodała też, że proces legislacyjny musi zakończyć się w pierwszej połowie maja.

    Wielkanoc 2024. Polacy szykują się na święta przed telewizorem?

    Jaka będzie tegoroczna Wielkanoc? Z badania online przeprowadzonego przez firmę Komputronik wynika, że leniwa. Polacy są zmęczeni i marzą o odpoczynku. 

    REKLAMA

    Biznes kontra uczelnie – rodzaj współpracy, korzyści

    Czy doktorat dla osób ze świata biznesu to synonim synergii? Wielu przedsiębiorców może zadawać sobie to pytanie podczas rozważań nad podjęciem studiów III stopnia. Na ile świat biznesu przenika się ze światem naukowym i gdzie należy szukać wzajemnych korzyści?

    Jak cyberprzestępcy wykorzystują sztuczną inteligencję?

    Hakerzy polubili sztuczną inteligencję. Od uruchomienia ChataGPT liczba złośliwych wiadomości pishingowych wzrosła o 1265%! Warto wiedzieć, jak cyberprzestępcy wykorzystują rozwiązania oparte na AI w praktyce.

    By utrzymać klientów tradycyjne sklepy muszą stosować jeszcze nowocześniejsze techniki marketingowe niż e-commerce

    Konsumenci wciąż wolą kupować w sklepach stacjonarnych produkty spożywcze, kosmetyki czy chemię gospodarczą, bo chcą je mieć od razu, bez czekania na kuriera. Jednocześnie jednak oczekują, że tradycyjne markety zapewnią im taki sam komfort kupowania jak sklepy internetowe.

    Transakcje bezgotówkowe w Polsce rozwijają się bardzo szybko. Gotówka jest wykorzystywana tylko do 35 proc. transakcji

    W Polsce około 2/3 transakcji jest dokonywanych płatnościami cyfrowymi. Pod tym względem nasz kraj jest w światowej czołówce - gotówka jest wykorzystywana tylko do ok. 35 proc. transakcji.

    REKLAMA

    Czekoladowa inflacja (chocoflation) przed Wielkanocą? Trzeci rok z rzędu produkcja kakao jest mniejsza niż popyt

    Ceny kakao gwałtownie rosną, ponieważ 2024 r. to trzeci z rzędu rok, gdy podaż nie jest w stanie zaspokoić popytu. Z analiz Allianz Trade wynika, że cenę za to będą płacić konsumenci.

    Kończy się najostrzejsza zima od 50 lat. Prawie 5 mln zwierząt hodowlanych zginęło z głodu w Mongolii

    Dobiegająca końca zima w Mongolii, najostrzejsza od pół wieku, doprowadziła do śmierci niemal 5 mln kóz, owiec i koni, które nie są w stanie dotrzeć do pożywienia. To duży cios w gospodarkę kraju zamieszkanego przez ok. 3,3 mln ludzi, z których ok. 300 tys. utrzymuje się z hodowli zwierząt - podkreśliło Radio Swoboda.

    REKLAMA