REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty managera biznesu

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Zapraszamy na cykl wykładów poświęconych różnym aspektom prowadzenia własnej firmy. Zaproszeni goście, praktycy z zakresu finansów, księgowości, sprzedaży, PR i marketingu podzielą się własnymi doświadczeniami i zdradzą tajniki skutecznego działania w biznesie.

Podczas spotkania:

REKLAMA

REKLAMA


· Powiemy, jak podejmować słuszne i właściwe decyzje księgowo-finansowe.

· Zdradzimy zasadę networkingu - nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie.

· Przedstawimy skuteczne działania marketingowe.

REKLAMA

· Powiemy, jakie znaczenie ma PR lokalny w otoczeniu Twojej firmy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Warsztaty Managera Biznesu to doskonała okazja do nawiązania nowych cennych znajomości z przedsiębiorcami, menedżerami, doświadczonymi praktykami marketingu i sprzedaży oraz ambitnymi pionierami rynku.

Program spotkania umożliwia wymianę doświadczeń oraz poruszenie nurtujących uczestników kwestii, na które odpowiedzi udzielą kompetentne autorytety.
Każdy z uczestników będzie mógł spotkać się i porozmawiać z prelegentami oraz zaproszonymi gośćmi.

Dla uczestników konferencji przygotowaliśmy nagrodę - kampanię na EcoLight, ufundowaną przez Cityboard Media Sp. z o.o. 


ZAPROSZENI PRELEGENCI


Adam Głos


Magdalena Flis

Prawnik, doradca podatkowy. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie rozliczeń podatkowych i audytów podatkowych, jak również w pracy ze służbami finansowo-księgowymi. Autorka wielu publikacji z dziedziny prawa podatkowego i księgowości.


Mateusz Ossowski

Z marketingiem związany od półtora roku, wcześniej współprowadził rodzinną firmę gdzie odpowiadał za sprzedaż i księgowość oraz własną pracownię rzeźbiarską. W Tax Care jest odpowiedzialny między innymi za stworzenie pierwszej w Polsce platformy networkingowej oraz współtworzenie dla niej strategii promocji.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uczelni Łazarskiego.


Dariusz Jankoś

Senior konsultant w firmie Cityboard Media, wykładowca zarządzania procesami i marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Biznesu -National- Louis University. Wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania wykorzystuje, prowadząc warsztaty menedżerskie oraz wykłady internetowe na platformie edukacyjnej EDU. W obszarze jego zainteresowań leżą reklama oraz nowe koncepcje zarządzania.


Michał Janik


Agnieszka Żelazko

Dyrektor zarządzający Grupy BRM. Ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w public relations i komunikacji marketingowej. Przez trzy lata była zastępcą rzecznika prasowego BOŚ Banku, wcześniej odpowiadała za PR w Deutsche Bank PBC, była też współodpowiedzialna za działania PR dla HBO Polska. Przez wiele lat pracowała jako redaktor. Absolwentka dziennikarstwa na UJ i London School of Public Relations. 


Ryszard Chmura

Aktualnie odpowiedzialny za rozwój BNI w Polsce, pomaga przedsiębiorcom rozwijać ich biznes dzięki rekomendacjom.
Zarządza PromoHolding - grupą spółek z branży reklamowej.
Wykładowca w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobistego, członek Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej oraz Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.


Mateusz Bacański


Andrzej Rabsztyn


Grzegorz Mogilewski

 

PLAN KONFERENCJI


10.00 - 10.30 rejestracja uczestników, networking przy kawie

10.30 - 11.00 powitanie gości, przestawienie prelegentów, firm partnerskich oraz organizatora konferencji - Anny Flagi-Ber, prezes zarządu Fundacji Twoja Inicjatywa!

11.00 - 11.30 „Korzyści wynikające z prowadzenia firmy” - Adam Głos

11.30 - 12.00 „Obowiązki księgowe ciążące na przedsiębiorcy, w tym plusy i minusy prowadzenia księgowości samodzielnie, a plusy i minusy prowadzenia księgowości w formie outsourcingu” -  Magdalena Flis, doradca podatkowy

12.00 - 12.30 Michał Janik

12.30 - 13.00 przerwa

13.00 - 13.30 „Networking w biznesie, czyli nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie” -
Ryszard Chmura, prezes zarządu BNI Poland, prezes zarządu PromoHolding
Mateusz Bacański - wiceprezes BNI Poland, wiceprezes PromoHolding

13.30 - 14.00 „Multibiznes.pl  - Twój nowy partner w biznesie”  - Mateusz Ossowski, specjalista ds. marketingu Tax Care

14.00 - 14.15 przerwa

14.15 - 14.45 „Korzyści płynące z wykorzystania wysokiej jakości reklamy w działalności firm sektora MŚP" - Dariusz Jankoś, Cityboard Media

14.45 - 15.15 „Działania PR na rynku lokalnym; waga i świadomość posługiwania się narzędziem” -  Agnieszka Żelazko, dyrektor zarządzający w Grupie BRM

15.15 - 15.45 „Jak wspierać sprzedaż produktów lub usług, wykorzystując Internet” -
Andrzej Rabsztyn

15.45 - 16.15 Grzegorz Mogilewski

16.15 - 17.00 networking, stoliki eksperckie


Pomiędzy prelekcjami, w trakcie przerw, poświęcimy czas na networking.
Przy wspólnym posiłku zapraszamy do rozmów, nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany informacji przy stołach eksperckich.

INFORMACJE I ZAPISY


Konferencja odbędzie się 29 października 2013 r. w centrum konferencyjnym OSiR Dzielnicy Śródmieście „Polna”, przy ul. Polnej 7 A w Warszawie.


Wyślij zgłoszenie:

imię
nazwisko
tel.
e-mail
Prosimy załączyć poniższą klauzulę:

„Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z udziałem w konferencji pt. Warsztaty Managera Biznesu, organizowanej przez fundację Twoja Inicjatywa! Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości w dniu 29.10.2013. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osoba zgłaszająca się ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania”.

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA