REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Warsztaty managera biznesu

REKLAMA

Zapraszamy na cykl wykładów poświęconych różnym aspektom prowadzenia własnej firmy. Zaproszeni goście, praktycy z zakresu finansów, księgowości, sprzedaży, PR i marketingu podzielą się własnymi doświadczeniami i zdradzą tajniki skutecznego działania w biznesie.

Podczas spotkania:

REKLAMA


· Powiemy, jak podejmować słuszne i właściwe decyzje księgowo-finansowe.

· Zdradzimy zasadę networkingu - nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie.

· Przedstawimy skuteczne działania marketingowe.

· Powiemy, jakie znaczenie ma PR lokalny w otoczeniu Twojej firmy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo


Warsztaty Managera Biznesu to doskonała okazja do nawiązania nowych cennych znajomości z przedsiębiorcami, menedżerami, doświadczonymi praktykami marketingu i sprzedaży oraz ambitnymi pionierami rynku.

Program spotkania umożliwia wymianę doświadczeń oraz poruszenie nurtujących uczestników kwestii, na które odpowiedzi udzielą kompetentne autorytety.
Każdy z uczestników będzie mógł spotkać się i porozmawiać z prelegentami oraz zaproszonymi gośćmi.

Dla uczestników konferencji przygotowaliśmy nagrodę - kampanię na EcoLight, ufundowaną przez Cityboard Media Sp. z o.o. 


ZAPROSZENI PRELEGENCI


Adam Głos


Magdalena Flis

Prawnik, doradca podatkowy. Ma wieloletnie doświadczenie w zakresie rozliczeń podatkowych i audytów podatkowych, jak również w pracy ze służbami finansowo-księgowymi. Autorka wielu publikacji z dziedziny prawa podatkowego i księgowości.


Mateusz Ossowski

Z marketingiem związany od półtora roku, wcześniej współprowadził rodzinną firmę gdzie odpowiadał za sprzedaż i księgowość oraz własną pracownię rzeźbiarską. W Tax Care jest odpowiedzialny między innymi za stworzenie pierwszej w Polsce platformy networkingowej oraz współtworzenie dla niej strategii promocji.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uczelni Łazarskiego.


Dariusz Jankoś

Senior konsultant w firmie Cityboard Media, wykładowca zarządzania procesami i marketingu międzynarodowego w Wyższej Szkole Biznesu -National- Louis University. Wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania wykorzystuje, prowadząc warsztaty menedżerskie oraz wykłady internetowe na platformie edukacyjnej EDU. W obszarze jego zainteresowań leżą reklama oraz nowe koncepcje zarządzania.


Michał Janik


Agnieszka Żelazko

Dyrektor zarządzający Grupy BRM. Ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w public relations i komunikacji marketingowej. Przez trzy lata była zastępcą rzecznika prasowego BOŚ Banku, wcześniej odpowiadała za PR w Deutsche Bank PBC, była też współodpowiedzialna za działania PR dla HBO Polska. Przez wiele lat pracowała jako redaktor. Absolwentka dziennikarstwa na UJ i London School of Public Relations. 


Ryszard Chmura

Aktualnie odpowiedzialny za rozwój BNI w Polsce, pomaga przedsiębiorcom rozwijać ich biznes dzięki rekomendacjom.
Zarządza PromoHolding - grupą spółek z branży reklamowej.
Wykładowca w Alternatywnej Szkole Biznesu i Rozwoju Osobistego, członek Polsko-Brytyjskiej Izby Handlowej oraz Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych.


Mateusz Bacański


Andrzej Rabsztyn


Grzegorz Mogilewski

 

PLAN KONFERENCJI


10.00 - 10.30 rejestracja uczestników, networking przy kawie

10.30 - 11.00 powitanie gości, przestawienie prelegentów, firm partnerskich oraz organizatora konferencji - Anny Flagi-Ber, prezes zarządu Fundacji Twoja Inicjatywa!

11.00 - 11.30 „Korzyści wynikające z prowadzenia firmy” - Adam Głos

11.30 - 12.00 „Obowiązki księgowe ciążące na przedsiębiorcy, w tym plusy i minusy prowadzenia księgowości samodzielnie, a plusy i minusy prowadzenia księgowości w formie outsourcingu” -  Magdalena Flis, doradca podatkowy

12.00 - 12.30 Michał Janik

12.30 - 13.00 przerwa

13.00 - 13.30 „Networking w biznesie, czyli nieważne, kogo znasz, ważne, kto zna Ciebie” -
Ryszard Chmura, prezes zarządu BNI Poland, prezes zarządu PromoHolding
Mateusz Bacański - wiceprezes BNI Poland, wiceprezes PromoHolding

13.30 - 14.00 „Multibiznes.pl  - Twój nowy partner w biznesie”  - Mateusz Ossowski, specjalista ds. marketingu Tax Care

14.00 - 14.15 przerwa

14.15 - 14.45 „Korzyści płynące z wykorzystania wysokiej jakości reklamy w działalności firm sektora MŚP" - Dariusz Jankoś, Cityboard Media

14.45 - 15.15 „Działania PR na rynku lokalnym; waga i świadomość posługiwania się narzędziem” -  Agnieszka Żelazko, dyrektor zarządzający w Grupie BRM

15.15 - 15.45 „Jak wspierać sprzedaż produktów lub usług, wykorzystując Internet” -
Andrzej Rabsztyn

15.45 - 16.15 Grzegorz Mogilewski

16.15 - 17.00 networking, stoliki eksperckie


Pomiędzy prelekcjami, w trakcie przerw, poświęcimy czas na networking.
Przy wspólnym posiłku zapraszamy do rozmów, nawiązywania nowych relacji biznesowych oraz wymiany informacji przy stołach eksperckich.

INFORMACJE I ZAPISY


Konferencja odbędzie się 29 października 2013 r. w centrum konferencyjnym OSiR Dzielnicy Śródmieście „Polna”, przy ul. Polnej 7 A w Warszawie.


Wyślij zgłoszenie:

imię
nazwisko
tel.
e-mail
Prosimy załączyć poniższą klauzulę:

„Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z udziałem w konferencji pt. Warsztaty Managera Biznesu, organizowanej przez fundację Twoja Inicjatywa! Fundacja Wspierania Przedsiębiorczości w dniu 29.10.2013. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Osoba zgłaszająca się ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich poprawiania”.

 

Autopromocja

REKLAMA

Czy ten artykuł był przydatny?
tak
nie
Dziękujemy za powiadomienie - zapraszamy do subskrybcji naszego newslettera
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytania w tym artykule, powiedz jak możemy to poprawić.
UWAGA: Ten formularz nie służy wysyłaniu zgłoszeń . Wykorzystamy go aby poprawić artykuł.
Jeśli masz dodatkowe pytania prosimy o kontakt

REKLAMA

Komentarze(0)

Pokaż:

Uwaga, Twój komentarz może pojawić się z opóźnieniem do 10 minut. Zanim dodasz komentarz -zapoznaj się z zasadami komentowania artykułów.
    QR Code
    Moja firma
    Zapisz się na newsletter
    Zobacz przykładowy newsletter
    Zapisz się
    Wpisz poprawny e-mail
    Posiadanie własnej firmy to plan na przyszłość ponad 80 proc. młodych w wieku 8-14 lat

    Młode pokolenie już zarabia. Ma też sprecyzowane plany dotyczące tego, co chce robić w przyszłości. I tak, 81 proc. osób z Polski w wieku 8-14 lat chce posiadać przedsiębiorstwo, prowadzić małą firmę albo mieć poboczny biznes. Pracę dla kogoś innego wybrałoby natomiast 11 proc. badanych.

    Szef OPZZ: dodatkowe niedziele handlowe w grudniu zaskoczeniem dla pracowników

    Wprowadzenie dodatkowych niedziel handlowych jest zaskoczeniem dla pracowników, którzy niemal w ostatniej chwili dowiadują się, że muszą stawić się do pracy 10 i 17 grudnia - powiedział PAP przewodniczący Ogólnopolskiego Porozumienia Związków Zawodowych Piotr Ostrowski.

    Nawet 130 - z tylu różnych aplikacji SaaS korzystały firmy w 2022 r.

    Rosnący poziom cyfryzacji i powszechny model pracy rozproszonej niesie duże wyzwania związane z ochroną danych poufnych i wrażliwych. W 2022 r. firmy korzystały przeciętnie nawet ze 130 różnych aplikacji SaaS. Jak zapewnić ochronę danych poufnych w tak rozbudowanym środowisku?

    Jak karty podarunkowe mogą uchronić przed poświątecznym spadkiem sprzedaży

    Karta podarunkowa jako narzędzie generowania przychodów? Jak najbardziej. Specjaliści od marketingu nie mają wątpliwości, że nowoczesne technologie wykorzystywane w kartach mogą być kluczem do zwiększania lojalności klientów i zapewniania stałego źródła dochodów. 

    REKLAMA

    Zaskakujący rok na giełdzie. Czego spodziewać się na ostatniej prostej 2023 r.?

    To był zaskakujący rok dla rynków, wyjątkowo pomyślny. Zwłaszcza biorąc pod uwagę widmo recesji, które groziło nam jeszcze na jego początku. Czy ostatnie tygodnie roku znów są obiecujące dla giełdy?

    Branża gastronomiczna chętnie korzysta z nowych technologii. Kody QR zamiast tradycyjnego menu będą już standardem?

    Nowe technologie napędzają branżę gastronomiczną. Usprawniają pracę, zmniejszają marnowanie produktów, ułatwiają kontakt z klientem. Rozwój będzie postępował i digitalizacja to jeden z najważniejszych kierunków w rozwoju tego biznesu.

    Firmy nie są zainteresowane ulgą B+R? A może nie wiedzą, że mogą skorzystać

    Ulga B+R. Dane dotyczące wybranych ulg z rozliczenia PIT za 2022 rok są zaskakujące. W porównaniu z rokiem wcześniejszym, skorzystano z ponad 36% mniej odliczeń zmniejszających podstawę opodatkowania z tytułu kosztów uzyskania przychodów, poniesionych na działalność badawczo-rozwojową. Jak komentują to eksperci?

    Wzrost płacy minimalnej: pracodawcy będą ciąć koszty a pracownicy stracą zapał do pracy?

    Wzrost płacy minimalnej w 2024 r. będzie wyzwaniem dla przedsiębiorców. Niektórzy eksperci prognozują, że paradoksalnie może wpłynąć negatywnie na nastroje pracowników i spowodować kolejne podwyżki. 

    REKLAMA

    Akcje, obligacje, giełda, rynek kapitałowy – komentarz rynkowy - listopad 2023 r. Jak rynek zareagował na wynik wyborów?

    W listopadowym komentarzu rynkowym eksperciVIG/C-QUADRAT TFI sprawdzają jak zachowują się obligacje korporacyjne oraz skarbowe w aktualnym otoczeniu makroekonomicznym; zastanawiają się, czy rynki akcji mogą kontynuować wzrosty z początku listopada. A także analizują jak wynik wyborów przełożył się na krajowy rynek akcji. 

    Złota jesień dla branży reklamowej. Politycy dali zarobić. Nowe trendy w bilboardach

    Politycy zapewnili polskiej branży reklamowej w 2023 roku owocne jesienne zbiory. W przypadku reklamy outdoor przychody wzrosły o 25% w porównaniu z anabolicznym okresem minionego roku. To dla tego segmentu rynku dobry znak, choćby dlatego, że niebawem czekają nas dwie kampanie wyborcze. Jednak najważniejsze dla branży reklamy jest to, że nie musi ona “wisieć” na pasku polityków. Nadal tę formę reklamy najczęściej wybierają firmy z sektora handlowego. To on stoi za najbardziej kreatywnymi rozwiązaniami i inwestycjami w cyfrową część reklamy zewnętrznej. 

    REKLAMA