Negatywne nastawienie do podróbek
REKLAMA
Większym zagrożeniem dla producentów towarów markowych stają się tzw. towary podobne (look- alikes), czyli udające i imitujące oryginalne markowe produkty. Głośny spór Nestlé z Mokate zakończony wyrokiem sądu nakazującym Mokate wycofanie opakowań kawy podobnej do Nescafé pokazuje, że w Polsce można skutecznie dochodzić swoich praw.
Polskie Stowarzyszenie Wytwórców Produktów Markowych ProMarka rozpoczyna dziś drugą edycję kampanii społeczno-edukacyjnej „Wybierz Markowe”, poświęconą świadomym wyborom konsumenckim. Pod hasłem „Ufasz anonimom? – Marka ręczy dobrym imieniem” prowadzona będzie od 16 sierpnia w 16 miastach Polski. Udział bierze 14 znanych marek – Alpen Gold, Bella, Cif, Colgate, Dove, Duracell, Flora, Jacobs, Kamis, Ludwik, Milka, Pampers, Prince Polo i Złoty Orzech.
Anita Skiba
REKLAMA
REKLAMA