reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > TP liczy na większy udział w rynku internetowym

TP liczy na większy udział w rynku internetowym

Telekomunikacja Polska od 1 sierpnia ma nową ofertę szybkiej Neostrady (6 Mb/s.) przeznaczonej dla klientów indywidualnych.

Dzięki niej oraz promocyjnej obniżce cen innych ofert liczy na wzrost udziału w rynku szerokopasmowego dostępu do internetu.



Na koniec drugiego kwartału Telekomunikacja Polska oceniała swój udział w szerokopasmowym dostępie do internetu na 72,1 proc. wobec 67 proc. na koniec II kwartału 2004 roku. Liczba klientów korzystających z usług tego rodzaju (ADSL oraz SDI) wynosiła na koniec czerwca 927 tys. osób.



"Spodziewamy się dalszego wzrostu naszego udziału w rynku, ale na tym etapie nie możemy podać konkretnych danych" - powiedziała na poniedziałkowej konferencji prasowej Kornelia Mathea, dyrektor ds. marketingu w dziale usług dla domu TP SA. "Sądzimy, że użytkownicy szybkiej Neostrady 6 Mb/sek. będą stanowili parę procent naszej bazy" - dodała

reklama

Czytaj także

Źródło:

PAP
Dokumentacja kadrowa. Zasady prowadzenia i przechowywania79.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Partnerski

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Izabela Żurkowska-Mróz

Doradca podatkowy

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama