reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Młodzież kupuje nową odzież

Młodzież kupuje nową odzież

Młodzież coraz częściej kupuje nową odzież, jednak tylko 27 proc. zaopatruje się w ubrania w sieciowych sklepach odzieżowych - wynika z sondażu GfK Polonia.

"W porównaniu z 2002 rokiem wzrósł poziom zakupów w każdej kategorii ubrań, jednak największy wzrost odnotował rynek ubrań dla młodzieży" - poinformował instytut GfK Polonia.



W 2005 roku 61 proc. badanych w wieku 15-29 lat kupiło nową odzież w ciągu ostatniego miesiąca, podczas gdy w 2002 roku ten odsetek wynosił 47 proc. Większość młodych respondentów (66 proc.) kupuje odzież i obuwie w zwykłych, nie należących do żadnej sieci, sklepach, a 34 proc. na bazarach lub targowiskach. Jedynie 27 proc. kupuje w sieciowych sklepach odzieżowych.



O wyborze miejsca zakupu decyduje cena (91 proc.), promocje i obniżki cen (88 proc.), asortyment (84 proc.) i wysoka jakość produktu (77 proc.).



"Młodzież chętnie kupuje ubrania polskich marek. Dużą popularnością wśród nastolatków cieszy się obecny na rynku od niedawna Cropp Town (LPP). Wśród nastoletnich dziewcząt szczególnie popularny jest Troll i Orsay. Nieco starsze chętnie sięgają po ubrania Terranovy, Tatuum oraz skandynawskiego KappAhla. Wśród badanych obojga płci niesłabnącą popularnością cieszą się ubrania Reserved (LPP) (...) oraz marka firmy Redan - Top Secret, adresująca swoją ofertę do młodszej części konsumentów" - napisano w raporcie.



Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie 1000 Polaków.

reklama

Czytaj także

Źródło:

PAP
Ulgi na rozwój i innowacje w PIT i CIT. Zmiany 202169.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Artykuł Partnerski

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Konrad Gurbała

Specjalista z zakresu szkoleń i rozwoju pracowników, właściciel firmy Nowe Modele Biznesowe – outsourcingu działu szkoleń.

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama