reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > Polska jako marka jest warta 300 mld zł

Polska jako marka jest warta 300 mld zł

Według szacunków Instytutu Marki Polskiej Polska jako marka narodowa jest warta ok. 300 mld zł, a wiec ok. 0,09 bln USD.

Marka USA jest warta 3,2 bln USD, a Niemiec 1,7 bln USD – powiedział Mirosław Boruc, prezes Instytutu Marki Polskiej na konferencji „Marka dla Polski” zorganizowanej we współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą. Projekt realizowany jest od lipca 2003 roku. Stanowi on pierwszy etap „Programu Marketingu Narodowego Polski”. Do współpracy nad tworzeniem wizerunku naszego kraju został zaproszony światowy ekspert w tej dziedzinie – Wally Olins z międzynarodowym zespołem konsultantów.
reklama

Czytaj także

Źródło:

GP
Kodeks pracy 2020. Praktyczny komentarz z przykładami129.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Pomysł na biznes

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Adam Szkurłat

Adwokat

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama