Kategorie

Yaris

Europejski Samochód Roku 2021 został wybrany. Pierwsze miejsce w plebiscycie przypadło Toyocie Yaris. Model zwyciężył po raz drugi w historii.
Filtr kabinowy Toyota Yaris: jak go znaleźć i jak go wymienić? Dziś opowiemy właśnie o tym, a na warsztat weźmiemy trzy generacje auta.
Wymiana filtra powietrza: Toyota Yaris 1 - czy jest trudna? Czy można ją zrobić samemu? I ile właściwie kosztuje osadnik? Na te pytania odpowiemy dziś.
Toyota Yaris może się pochwalić sporym sukcesem. W roku 2020 była co piątym autem opuszczającym europejskie salony marki.
Fabryka w Kolinie do tej pory należała do Toyoty, Peugeota i Citroena. Od 1 stycznia 2021 roku wyłącznym właścicielem zakładu została japońska marka.
Choć Yaris może kojarzyć się z hybrydą, nowa wersja otrzymała też sportowy wariant. A ten ma aż 261 koni mocy i napęd GR-Four.
Przed naszą redakcją pojawił się nowy Yaris. Kolejne, miejskie wozidełko z Japonii pomyślicie? Nie, nie tym razem. Czwarta odsłona to nie wynik ewolucji, a… rewolucji! Ten samochód w niczym nie przypomina poprzednika.
Czytając opisy silników benzynowych Toyoty, dość szybko można się natknąć na ważne pytanie. Co z regulacją luzu zaworowego? Dziś zajmiemy się przypadkiem szczególnie popularnego w Yarisach benzyniaka 1.0 VVT-i o oznaczeniu 1KR-FE.
Nowy Yaris oznacza nie tylko rewolucję stylistyczną, ale przede wszystkim technologiczną. Ta wyraża się w ramach nowej platformy podłogowej oraz palety silników. Japończycy pokazali też cennik nowego Yarisa.
Dziś opowiemy o tym jak wymienić żarówkę w Toyocie Yaris II. Od razu możemy powiedzieć, że zadanie nie jest łatwe i przyda się do niego coś więcej niż para małych rąk.
Łożysko oporowe jest jednym z tych elementów, które umożliwiają prawidłową pracę sprzęgła. Jako że w tym samym czasie podlega działaniu dużych przeciążeń, z czasem zużywa się. A w silniku 1.0 VVT-i Toyoty szybciej niż czasem...
Japończycy pochwalili się swoim nowym dzieckiem. Toyota Yaris Cross to SUV zbudowany na bazie małego hatchbacka. Auto ma mieć napęd na cztery koła i powstało z myślą o Europie. Rynkowy debiut został zapowiedziany na rok 2021.
Czwarta generacja Toyoty Yaris oficjalnie wchodzi na polski rynek. Japończycy opublikowali cennik i wystartowali z przedsprzedażą. Za auto trzeba zapłacić co najmniej 58 900 złotych. A to sprawia, że mówmy o jednym z z droższych hatchbacków segmentu B.
Już 10 stycznia 2020 roku Toyota zaprezentuje niewielki samochód sportowy. GR Yaris ma przenieść tradycję japońskiej marki w WRC na cywilne drogi.
Japończycy oficjalnie zaprezentowali czwartą generację Toyoty Yaris. Hatchback segmentu B zmienił się nie do poznania. A przemiana dotyczy nie tylko stylizacji nadwozia...
Silnik 1.0 VVT-i Toyoty to nie jedna, a dwie mocno różniące się pod względem technicznym konstrukcje. Pierwsza miała cztery cylindry. W drugiej ilość została zredukowana do trzech. Który silnik 1.0 VVT-i jest lepszy?
W polskich salonach pojawiła się Toyota Yaris GR Sport. Model odwołuje się do limitowanego Yarisa GRMN i nieco upraktycznia jego formułę. A wszystko za sprawą 5-drzwiowego nadwozia i napędu hybrydowego.
Używana Toyota Yaris II co roku dominuje w rankingach najpopularniejszych samochodów używanych. Co przekonuje Polaków do japońskiego hatchbacka? Przyjrzymy się zaletom auta i liście charakterystycznych usterek.
W niektórych egzemplarzach Toyot Yaris i Yaris HV wyprodukowanych w 2015 r. może dochodzić do uszkodzeń łożysk, co w efekcie może skutkować oderwaniem się górnej części amortyzatora. W Polsce znajduje się niespełna tysiąc wadliwych egzemplarzy.
Średnia wartość najchętniej kupowanego w Polsce używanego auta kształtuje się w granicach od 15 do 20 tys. złotych. Sprawdźmy jakie używane auto wybrać w tym przedziale cenowym? Analizie poddane zostały silniki oraz prawdopodobieństwo występowania awarii.
Przeniesienie technologii hybrydowej z Toyoty Prius do Toyoty Yaris zaowocowało powstaniem samochodu, którego z pewnością nie kupi żaden miłośnik motoryzacji. Hybrydowy Yaris jest zbyt cichy, zbyt nowoczesny i zbyt ekologiczny. Jeśli ktoś traktuje to jako zalety, a na dodatek jest mieszczuchem, to Yaris Hybrid jest dla niego autem idealnym.
Toyota Yaris Hybrid jest dostępna w jednej wersji nadwoziowej, jednej napędowej i w trzech wersjach wyposażeniowych. Dla Yarisa Hybrid są także dostępne specjalne pakiety wyposażenia. W poradniku tym podpowiadamy, jaką Toyote Yaris Hybrid wybrać.
Dzięki zapałowi zdolnego inżyniera, który uzyskał wparcie polskiego oddziały Toyoty powstała sportowa wersja Toyoty Aygo. Pojazd ten symbolicznie nawiązuje do wznowienia produkcji samochodów sportowych przez Toyotę.
Pierwszy w Europie hybrydowy model w segmencie aut miejskich - Toyota Yaris Hybrid 100, zadebiutuje na polskim rynku w dniach 2-3 czerwca. Z ceną startową na poziomie 65 100 zł, ma ona szansę zostać najbardziej popularnym pojazdem hybrydowym na rynku.
Pierwszy Yaris był synonimem nowoczesności. Stylistyka, wnętrze - szczególnie zestaw zegarów, silniki VVT-i, pozostawiły konkurencję w tyle. Zresztą wtedy klasa B nie była tak zatłoczona, jak dzisiaj. Czy mała Toyota może nas jeszcze czymś zaskoczyć? Nawet się nie stara.
Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem pojazdy w kategoriach Rozum i Serce.
Toyota nie od dziś wiedzie prym wśród produkcji aut hybrydowych. Teraz japoński gigant ma zamiar wprowadzić na rynek Toyotę Yaris HSD, która będzie pierwszym autem segmentu B, w którym zastosowano pełen napęd hybrydowy.
W najnowszej generacji Toyoty Yaris nie znajdziemy charakterystycznych dla starszych odmian elektronicznych wyświetlaczy schowanych w tunelu na górze konsoli centralnej. Nie oznacza to, że nowy Yaris jest pozbawiony elektronicznych bajerów. Jego konstrukcja jest po prostu bardziej przemyślana.
Niemiecka organizacja TUV po raz kolejny opublikowała ranking najbardziej niezawodnych aut których wiek wynosi 10 lat.
Toyoty są autami równie często poszukiwanymi jak Volkswageny czy Audi. Japońska technologia uchodzi za niezawodną i pozwalającą użytkować auto bezawaryjnie przez długi okres czasu.
Podczas gali rozdania nagród w plebiscycie Złota Kierownica 2011, organizowanym przez tygodnik Auto Świat, wyróżniono nową Toyotę Yaris. Samochód pokonał wszystkich konkurentów w segmencie aut miejskich.
Idealnym autem dla małych rodzin lub dla osób poruszających się samemu będzie pojazd z segmentu B. W tej klasie aut niemalże każdy producent ma coś do zaproponowania. Mamy do pokazania 20 ciekawych propozycji dla osób szukających niewielkiego auta w kwocie nie przekraczającej 25 000 zł.
Nowa Toyota Yaris uzyskała najwyższy, bo aż 5-gwiazdkowy wynik testów bezpieczeństwa pasażerów i pieszych Euro NCAP. Poprzednie generacje tego modeli także otrzymywały najwyższe oceny. Pierwsza generacja Yarisa została nazwana w 2000 roku najbezpieczniejszym małym samochodem, zaś druga uzyskała 5 gwiazdek Euro NCAP w 2005 roku.
Toyota Yaris to samochód stworzony do jazdy w mieście. Dzięki małym rozmiarom łatwo go zaparkować, a oszczędne silniki pozwalają spać spokojnie w dobie nieustannych podwyżek cen paliw. Przedstawiamy opis Toyoty Yaris I i II generacji.
Najnowszy model Toyoty Yaris jest samochodem większym, bardziej komfortowym i wykończonym materiałami lepszej jakości od poprzednika. Nie ma też charakterystycznych dla modelu elektronicznych „zegarów” umieszczonych na górze konsoli centralnej. Sprawdziliśmy, jak nowy Yaris radzi sobie na drodze.
W tym roku zadebiutuje już trzecia odsłona popularnej Toyoty Yaris. Toyota Yaris będzie dostępna z trzema silnikami, z których dwa zasilane będą benzyną, a trzeci olejem napędowym. Nowy model ma mieć lepiej wyposażone i bardziej przestronne wnętrze niż poprzednicy.
Nabywca Toyoty Yaris nie ma dużego manewru jeśli chodzi o wybór wersji – dwie wersje nadwoziowe, trzy silniki i cztery standardy wyposażenia. Jednak zróżnicowanie jest na tyle duże, że każdy znajdzie auto adekwatne do potrzeb i możliwości finansowych. Oto nasz poradnik kupującego.
Toyota Yaris zadebiutowała na rynku w 1999 roku. Nowy model błyskawicznie zdobył uznanie klientów i ekspertów - został wybrany samochodem roku 2000. W 2005 roku pojawiła się druga generacja auta. Producent nie ryzykował – samochód urósł, ale linia nadwozia nie uległa dużym zmianom.
Niewielki samochód miejski, ze sprawdzoną technologią pod maską oraz atrakcyjną stylizacją. Nadal stanowi łakomy kąsek na rynku pojazdów używanych. Trudno się temu dziwić.