Kategorie

Tuleje

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Zawieszenie ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa jazdy. A jedną z popularniejszych usterek w samochodach używanych są zużyte tuleje tylnej belki. Objawy i sposób naprawy tylnej osi to temat, który poruszymy w dzisiejszym materiale.
Koszt naprawy silnika oraz jego trwałość w dużej mierze zależy od rodzaju jego bloku, konstrukcji cylindrów i tulei. Oto co warto wiedzieć na ten temat.
W poradniku tym przeprowadzimy wymianę tulei pływających w zwrotnicy tylnej. Konieczność wymiany tulei w Alfie Romeo 166 objawia się najczęściej zbyt dużym zewnętrznym pochyleniem tylnych kół.
W poradniku tym zaprezentujemy jak szybko i sprawnie wymienić tylne silentblocki w Seicento. Cała operacja nie jest trudna i poradzimy sobie z nią bez pomocy mechanika.
Wymiana tulei wahacza może wydawać się trudna. Jednak po przeczytaniu tego poradnika powinniśmy mieć znacznie większą wiedzę dotyczącą wymiany tulei wahacza w Fiacie Palio.
Wyeksploatowana tuleja mechanizmu zmiany biegów objawia się różnymi odgłosami. Wydostają się one z wnętrza mechanizmu zmiany biegów. Poniżej kilka informacji, jak pozbyć się tej usterki.
Podczas jazdy samochodem z zużytymi tulejami będziemy słyszeć delikatne stukanie i drgania układu kierowniczego. Nie wymaga to natychmiastowej naprawy, ale pogłębiający się hałas może tylko doprowadzić do szybszego zużycia innych podzespołów.
Jeśli w Mercedesie W202 pojawia się hałas w okolicy drążka zmiany biegów, przyczyną jest prawdopodobnie zużyta tuleja mechanizmu zmiany biegów. Oto jak ją wymienić.
Tuleje wahacza są to elementy, które zużywają się stosunkowo szybko. W poradniku tym pokażemy, jak wymienić tuleje wahacza przedniego na przykładzie Audi.
Zużyta tuleja wspornika drążka jest jedną z przyczyn luzów układu kierowniczego. Jeśli poruszając wspornik ręką odczuwamy luz, należy jak najszybciej wymienić tuleje aby uniknąć kolejnych uszkodzeń.