Kategorie

Legacy

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Instalacja gazu LPG w Subaru to dla wielu miłośników japońskiej marki czysta profanacja. Poza tym, nie brakuje także głosów krytyki dotyczących negatywnego wpływu LPG na trwałość silników Subaru. Jak w praktyce spisują się silniki Subaru Legacy IV zasilane gazem LPG?
Subaru to nie tylko Impreza. Entuzjaści marki dobrze znają też model Legacy - wygodną limuzynę o sportowym zacięciu. Jak sprawuję się używane Subaru Legacy IV?
Świetną propozycją dla osób nie lubiących przepłacać jest zakup trzy- lub czteroletniego samochodu za około połowę jego ceny początkowej. Samochód taki nie nosi większych znamion zużycia i gwarantuje nadal bezawaryjną eksploatację.
Subaru jest samochodem którego właściciele czują się jako posiadacze aut marki w pewien sposób elitarnej. Wpływają na to sukcesy Subaru w rajdach samochodowych i bardzo korzystne wyniki sondy odnoszącej się do jakości obsługi salonów sprzedaży i serwisów. Wszystko to wpływa na ceny używanych aut tej marki.
Decydenci rynku samochodowego zauważyli pewną lukę i postanowili ją szybko wypełnić wzbogacając duże i wygodne auta o podwyższone zawieszenie. Dzięki takiemu zabiegowi auta stały się jeszcze wygodniejsze podczas jazdy na utwardzonych nawierzchniach zyskując możliwość poruszania się w lekki terenie.
Podczas salonu samochodowego w Tokio Subaru zaprezentuje kilka nowości. Jedną z nich będzie prototyp Advanced Tourer, który zapoczątkuje nową generację Legacy. Oprócz tego prototypu najbardziej oczekiwanym jest sportowy model prototypu BRZ.
Subaru Legacy na pojawiło się w 1989 roku, rok później ruszyła sprzedaż. Jest następcą Subaru Leone. W Australii występuje pod nazwą Subaru Liberty.