Kategorie

Klasa E

Targi motoryzacyjne w Genewie miały się stać miejscem debiutu dla poliftingowej wersji Mercedesa klasy E. Wystawa została odwołana z powodu koronawirusa. To jednak nie oznacza, że nowe auto z Niemiec nie ujrzy światła dziennego. Oto i ono!
Na rynku pojawił się Mercedes Klasy E z nadwoziem typu kombi. Funkcjonalne nadwozie ma bagażnik o pojmeności 670 litrów, a po złożeniu tylnych siedzeń auto zmieścić do siebie nawet europaletę!
Mercedes-Benz zaprezentował pierwszą 9-biegową przekładnię automatyczną z konwerterem momentu obrotowego - 9G-TRONIC.
Po prezentacji najnowszej generacji Mercedesa-Benza Klasy E nadeszła pora na przedstawienie mniej formalnych odmian modelu wersjach Coupe i Cabrio.
Debiutująca w 2009 r. wersja W212 Mercedesa E doczekała się modernizacji. W tym przypadku nie jest to jedynie powierzchowny lifting. Oprócz zmian nadwoziowych, konstruktorzy zmodernizowali również wnętrze nowej E-klasy, wyposażyli ją w nowe systemy oraz rozszerzyli gamę jednostek napędowych.
Popularność samochodów z nadwoziem kombi nie maleje. Ich duże możłiwości transportowe idą w parze z pewnym prowadzeniem na drodze i zgrabną sylwetką nadwozia. Które z nich oferują największe bagażniki i ile trzeba za nie zapłacić?
Oto najczęściej spotykane luksusowe limuzyny. Znajdziecie tutaj samochody niemieckie, szwedzkie i amerykańskie. Są to propozycje dla tych, którzy chcą podróżować komfortowo, ale nie widzą sensu przepłacania za auto z salonu.
Na styczniowych targach motoryzacyjnych w Detroit zaprezentuje nową wersję Mercedesa klasy E 300 BlueTEC HYBRID oraz E 400 HYBRID. To kolejny po Mercedesie S 400 Hybrid, model o napędzie hybrydowym.
Mercedes klasy E serii W211 został wypuszczony na rynek w 2002 roku i był następcą wysłużonego modelu W210 (jego test można przeczytać tutaj). Samochód w porównaniu do poprzednika był dużym krokiem naprzód, zarówno pod względem stylistycznym, jak i technologicznym. Jedyne co łączy oba modele to podwójne, okrągłe reflektory z przodu.
Mercedes klasy E W210 został wprowadzony na rynek w 1995 roku. Jego poprzednikiem był bardzo ceniony model 124, w którym wszystko sprawowało się tak jak powinno – trwałe zawieszenie, niezawodna elektryka i mechanika, nadwozie odporne na korozję. Czy jego następca w takim samym stopniu zaskarbił sobie serca klientów?

Nowa Klasa E

Mercedes prezentuje kolejne wcielenie swojego flagowego okrętu - Klasy E. Nowe nadwozie może się pochwalić rzadkim w swojej klasie wynikiem osiągniętym w tunelu aerodynamicznym - Cx 0,25.