REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Happiness at Work

Subskrybuj nas na Youtube
Happiness at Work
Happiness at Work

REKLAMA

REKLAMA

19-20 września w Krakowie odbędzie się pierwsza w Polsce Konferencja Happiness and Work. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Happiness at Work jako nowa koncepcja pojawiła się w Polsce od niedawna dzięki Kasi Kern, która jest w naszym kraju pierwszym Chief Happiness Officer i skutecznie prowadzi organizacje i firmy do stworzenia takich warunku dla pracowników, aby można było mówić o szczęściu w pracy nie jako o pojęciu, ale realnych relacjach i atmosferze, która sprzyja rozwojowi pracowników i stwarza miejsce do wzrostu potencjału. Szczęśliwe organizacje to te, które mimo trudności i wyzwań z którymi się trzeba mierzyć na co dzień są w stanie określić swoją misję opierając się na podstawowej potrzebie człowieka jaką jest szczęście i podążać za nią każdego dnia.

REKLAMA

REKLAMA

Konferencja Happiness at Work, którą organizuje Kasia Kern to pierwsze tak ważne wydarzenie dla zmieniającej się rzeczywistości i nowej potrzeby w organizacjach.

Zaangażowaliśmy międzynarodowych prelegentów, którzy wniosą wartość i merytorykę popartą wieloletnim doświadczeniem.

Miejsce pracy mam być miejscem do realizacji pełni danego potencjału i wykorzystanie możliwości pracownika, aby tworzyć wspólnie lepszy świat.

REKLAMA

Wśród prelegentów, których zaprosiliśmy będą autorytety znane na całym świecie, które wspierają proces tworzenia szczęśliwych organizacji i szczęścia w pracy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Alex Kjerulf

Alexander jest założycielem Woohoo inc i jednym z wiodących światowych ekspertów od szczęścia w pracy. Jest mówcą, konsultantem i autorem, prezentującym i prowadzącym warsztaty na temat szczęścia w pracy w firmach i konferencjach na całym świecie. Jego klienci to firmy takie jak Hilton, Microsoft, LEGO, IKEA, Shell, HP i IBM. Alex jest autorem 3 książek, w tym międzynarodowego bestsellera Happy Hour is 9 to 5 - How to Love Your Job, Love Your Life and Kick Butt at Work.

Monika Hilm

Dla Moniki najważniejsze jest szczęście pracowników i szczęśliwe miejsce pracy. Podczas swojej kariery w hotelu natknęła się na wielu dobrych menedżerów, jednak niestety spotkała też wielu destrukcyjnych menedżerów, którzy bezpośrednio doprowadzili pracowników hotelu do opuszczenia firmy. Podczas swojej pracy w grupie Daramis miała wspaniałą okazję przetestować teorie na temat tworzenia szczęśliwego zespołu pracowników i szczęśliwego miejsca pracy. Wyniki były niezwykle satysfakcjonujące i dały odwagę, by podzielić się z swoimi doświadczeniami. Teraz pracuje nad wdrożeniem sprawdzonych sposobów na tworzenie szczęśliwych miejsc pracy w innych firmach.

Randa Farah

Randa jest specjalistą w dziedzinie HR z 14-letnim doświadczeniem w tej dziedzinie i certyfikowanym Happy Officer Menager. Jest założycielką "I Have Learned Academy", a także jest instruktorem uniwersyteckim na Saint Joseph University w Bejrucie (USJ). Jest także pomysłodawcą udanego kalendarza wydarzeń cyfrowych Tech Startup: Lebtivity.com. Randa posiada 3 stopnie naukowe; HRM, Psychologia organizacyjna i biznes, reklama i marketing. Cyklicznie organizuje konferencje "Pierwsze szczęście w pracy" w Bejrucie, z udziałem międzynarodowych prelegentów.

Griet Deca

Griet mieszka i pracuje w Belgii. Wraz ze swoim zespołem organizuje szkolenia, coaching i teambuilding na temat szczęścia i dobrego samopoczucia w pracy. Jako dyrektor ds. Szczęścia w Tryangle ma wiele obowiązków i trudną pracę. Opowie o tym podczas swojego wystąpienia. Omówimy, jakie kompetencje, umiejętności osobiste, wykształcenie i wiedzę powinien posiadać Chief Happiness Officer.

W Polsce temat "Happines at Work" jest bardzo ważny w miejscach pracy i chcemy podczas wystąpień polskich prelegentów przedstawić przykłady wprowadzania szczęścia wśród zespołów, aby efektywniej pracować.

Wśród zaproszonych gości z Polski będą:

Ben Guillou - Happiness Menager w firmie Accenture Poland

Małgorzata Czernecka - właścicielka Human Power, kilkanaście lat doświadczeń w zarządzaniu zespołami pracowników i rozwoju biznesów, m.in. jako wiceprezes zarządu, psycholog, certyfikowany trener, coach indywidulany i grupowy z ponad 11-letnim doświadczeniem

Kamila Wykrota -ekonomistka, doradca inwestycyjny, certyfikowany trener uważności (Institute for Mindfulness-Based Approaches IMA). Posiada 20-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach, piastując najwyższe stanowiska, w tym partnera w globalnej firmie doradztwa biznesowego. Obecnie dyrektor Forbes Academy, platformy rozwojowej dla przedsiębiorców i menedżerów, w zakresie budowania kultury i transformacji ­organizacji. Założycielka fundacji Mind Your Mind, której misją jest wprowadzenie autorskiego programu opartego na mindfulness i inteligencji emocjonalnej do świata biznesu.

Marek Kaszyc - pracuje na stanowisku menagerskim, w firmie Xceedance, która postawiła na niestandardowe podejście do pracowników oraz sposobu zarządzania opartego na happines at work.

Marcin Słowiak & Tomasz Kornaś - Ocado Technology

Dominik Juszczyk - pasjonat produktywności i certyfikowany coachem Gallupa (Gallup-Certified Strengths Coach)

O potrzebie zmiany funkcjonowania organizacji i stworzenia szczęśliwych warunków dla pracowników mówi się od dawna. Widoczne są coraz bardziej problemy związane ze stresem, naciskami na coraz większą wydajność. Konferencja, którą organizujemy jest jednym z najważniejszych wydarzeń dla firm, które chcą w swoich strukturach wprowadzić nowy model funkcjonowania i tworzyć środowisko pracy, które dla pracownika będzie miejscem do zaangażowania swojego całego potencjału.

Znaczenie konferencji to realny wpływ na nową jakość dla pracownika w świecie, który do tej pory był wypełniony realizacją celów bez uwzględnienia samopoczucia pracownika. To nowy rozdział w funkcjonowaniu dużych i małych firm, które wiedzą, że to ludzie tworzą firmy nie ich szefowie. Rola szefa/właściciela to wpływ jaki on ma na tworzenie dla pracowników warunków do otwartych i szczerych relacji i atmosfery która mimo codziennych wyzwań i trudności będzie motywacją do działania w poczuciu szczęścia w miejscu pracy. Shawn Anchor, autor „The Happiness Advantage” potwierdza to w badaniach. Oszacował korzyści szczęśliwej firmy i przekazał to w liczbach – 37% wzrost sprzedaży, 31% wzrost wydajności oraz 19% wzrost dokładności wykonywanych zadań.

Pozytywne perspektywy, które będą na konferencji przekazywane:

  • Szczęśliwe organizacje to organizacje, które zarabiają najwięcej pieniędzy – chcemy, aby w Polsce było ich jak najwięcej
  • Pokażemy, co w organizacjach nie działa, aby nie traciły pieniędzy na reorganizację, a wprowadzały skuteczne rozwiązania
  • Inspiracja realnymi przykładami szczęśliwych organizacji będzie motywacją do działania i wprowadzania idei Happiness at Work w swoim środowisku pracy
  • Wiedza ekspertów ze świata biznesu, którzy swoim doświadczeniem będą wspierać Polskę we wprowadzaniu Happiness at Work do rodzimych firm

Na konferencji i warsztatach uczestnicy będą mogli korzystać z wiedzy naszych polskich i zagranicznych prelegentów ucząc się praktyk Happiness at Work. Spotykamy się podczas dwóch dni. Pierwszy dzień to wykłady i prelekcje zaangażowanych twórców idee Happines at Work. Drugi dzień składał się będzie z warsztatów, których tematyka poruszy aspekty Mindfullnes w pracy, uważności i szczęścia.

Konferencja odbędzie się 19-20 września 2019 w Andel’s Hotel przy ul. Pawia 3 w Krakowie.

Zapraszamy do współtworzenia konferencji i pokazywania firm, które w swoim środowisku wprowadzają ideę Happinesss at Work.

Nasza konferencja jest pierwszą w Polsce, która porusza ten temat. Jesteśmy pionerami tworzenia kultury Happiness at Work w rodzimych firmach i organizacjach korporacyjnych.

Jesteśmy pełni entuzjazmu, aby konferencja służyła firmom i ich pracownikom w zdobywaniu nowych umiejętności budowania środowiska wzrostu w oparciu o szczęście. Jeżeli temat konferencji jest dla Waszej firmy wartościowy czekamy na kontakt.

W otwartości na drugiego człowieka czekamy na rozmowę i służymy naszym doświadczeniem.

Katarzyna Kern

Mail: Kasia@kasiakern.pl

Aneta Rydz

Tel. 505 493 663

Mail: contact@happinessatwork.p

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA