REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Happiness at Work

Happiness at Work
Happiness at Work

REKLAMA

REKLAMA

19-20 września w Krakowie odbędzie się pierwsza w Polsce Konferencja Happiness and Work. Patronat medialny nad wydarzeniem objął portal Infor.pl.

Happiness at Work jako nowa koncepcja pojawiła się w Polsce od niedawna dzięki Kasi Kern, która jest w naszym kraju pierwszym Chief Happiness Officer i skutecznie prowadzi organizacje i firmy do stworzenia takich warunku dla pracowników, aby można było mówić o szczęściu w pracy nie jako o pojęciu, ale realnych relacjach i atmosferze, która sprzyja rozwojowi pracowników i stwarza miejsce do wzrostu potencjału. Szczęśliwe organizacje to te, które mimo trudności i wyzwań z którymi się trzeba mierzyć na co dzień są w stanie określić swoją misję opierając się na podstawowej potrzebie człowieka jaką jest szczęście i podążać za nią każdego dnia.

REKLAMA

Konferencja Happiness at Work, którą organizuje Kasia Kern to pierwsze tak ważne wydarzenie dla zmieniającej się rzeczywistości i nowej potrzeby w organizacjach.

Zaangażowaliśmy międzynarodowych prelegentów, którzy wniosą wartość i merytorykę popartą wieloletnim doświadczeniem.

Miejsce pracy mam być miejscem do realizacji pełni danego potencjału i wykorzystanie możliwości pracownika, aby tworzyć wspólnie lepszy świat.

Wśród prelegentów, których zaprosiliśmy będą autorytety znane na całym świecie, które wspierają proces tworzenia szczęśliwych organizacji i szczęścia w pracy.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Alex Kjerulf

Alexander jest założycielem Woohoo inc i jednym z wiodących światowych ekspertów od szczęścia w pracy. Jest mówcą, konsultantem i autorem, prezentującym i prowadzącym warsztaty na temat szczęścia w pracy w firmach i konferencjach na całym świecie. Jego klienci to firmy takie jak Hilton, Microsoft, LEGO, IKEA, Shell, HP i IBM. Alex jest autorem 3 książek, w tym międzynarodowego bestsellera Happy Hour is 9 to 5 - How to Love Your Job, Love Your Life and Kick Butt at Work.

Monika Hilm

Dla Moniki najważniejsze jest szczęście pracowników i szczęśliwe miejsce pracy. Podczas swojej kariery w hotelu natknęła się na wielu dobrych menedżerów, jednak niestety spotkała też wielu destrukcyjnych menedżerów, którzy bezpośrednio doprowadzili pracowników hotelu do opuszczenia firmy. Podczas swojej pracy w grupie Daramis miała wspaniałą okazję przetestować teorie na temat tworzenia szczęśliwego zespołu pracowników i szczęśliwego miejsca pracy. Wyniki były niezwykle satysfakcjonujące i dały odwagę, by podzielić się z swoimi doświadczeniami. Teraz pracuje nad wdrożeniem sprawdzonych sposobów na tworzenie szczęśliwych miejsc pracy w innych firmach.

Randa Farah

Randa jest specjalistą w dziedzinie HR z 14-letnim doświadczeniem w tej dziedzinie i certyfikowanym Happy Officer Menager. Jest założycielką "I Have Learned Academy", a także jest instruktorem uniwersyteckim na Saint Joseph University w Bejrucie (USJ). Jest także pomysłodawcą udanego kalendarza wydarzeń cyfrowych Tech Startup: Lebtivity.com. Randa posiada 3 stopnie naukowe; HRM, Psychologia organizacyjna i biznes, reklama i marketing. Cyklicznie organizuje konferencje "Pierwsze szczęście w pracy" w Bejrucie, z udziałem międzynarodowych prelegentów.

Griet Deca

REKLAMA

Griet mieszka i pracuje w Belgii. Wraz ze swoim zespołem organizuje szkolenia, coaching i teambuilding na temat szczęścia i dobrego samopoczucia w pracy. Jako dyrektor ds. Szczęścia w Tryangle ma wiele obowiązków i trudną pracę. Opowie o tym podczas swojego wystąpienia. Omówimy, jakie kompetencje, umiejętności osobiste, wykształcenie i wiedzę powinien posiadać Chief Happiness Officer.

W Polsce temat "Happines at Work" jest bardzo ważny w miejscach pracy i chcemy podczas wystąpień polskich prelegentów przedstawić przykłady wprowadzania szczęścia wśród zespołów, aby efektywniej pracować.

Wśród zaproszonych gości z Polski będą:

Ben Guillou - Happiness Menager w firmie Accenture Poland

Małgorzata Czernecka - właścicielka Human Power, kilkanaście lat doświadczeń w zarządzaniu zespołami pracowników i rozwoju biznesów, m.in. jako wiceprezes zarządu, psycholog, certyfikowany trener, coach indywidulany i grupowy z ponad 11-letnim doświadczeniem

Kamila Wykrota -ekonomistka, doradca inwestycyjny, certyfikowany trener uważności (Institute for Mindfulness-Based Approaches IMA). Posiada 20-letnie doświadczenie pracy w międzynarodowych korporacjach, piastując najwyższe stanowiska, w tym partnera w globalnej firmie doradztwa biznesowego. Obecnie dyrektor Forbes Academy, platformy rozwojowej dla przedsiębiorców i menedżerów, w zakresie budowania kultury i transformacji ­organizacji. Założycielka fundacji Mind Your Mind, której misją jest wprowadzenie autorskiego programu opartego na mindfulness i inteligencji emocjonalnej do świata biznesu.

Marek Kaszyc - pracuje na stanowisku menagerskim, w firmie Xceedance, która postawiła na niestandardowe podejście do pracowników oraz sposobu zarządzania opartego na happines at work.

Marcin Słowiak & Tomasz Kornaś - Ocado Technology

Dominik Juszczyk - pasjonat produktywności i certyfikowany coachem Gallupa (Gallup-Certified Strengths Coach)

REKLAMA

O potrzebie zmiany funkcjonowania organizacji i stworzenia szczęśliwych warunków dla pracowników mówi się od dawna. Widoczne są coraz bardziej problemy związane ze stresem, naciskami na coraz większą wydajność. Konferencja, którą organizujemy jest jednym z najważniejszych wydarzeń dla firm, które chcą w swoich strukturach wprowadzić nowy model funkcjonowania i tworzyć środowisko pracy, które dla pracownika będzie miejscem do zaangażowania swojego całego potencjału.

Znaczenie konferencji to realny wpływ na nową jakość dla pracownika w świecie, który do tej pory był wypełniony realizacją celów bez uwzględnienia samopoczucia pracownika. To nowy rozdział w funkcjonowaniu dużych i małych firm, które wiedzą, że to ludzie tworzą firmy nie ich szefowie. Rola szefa/właściciela to wpływ jaki on ma na tworzenie dla pracowników warunków do otwartych i szczerych relacji i atmosfery która mimo codziennych wyzwań i trudności będzie motywacją do działania w poczuciu szczęścia w miejscu pracy. Shawn Anchor, autor „The Happiness Advantage” potwierdza to w badaniach. Oszacował korzyści szczęśliwej firmy i przekazał to w liczbach – 37% wzrost sprzedaży, 31% wzrost wydajności oraz 19% wzrost dokładności wykonywanych zadań.

Pozytywne perspektywy, które będą na konferencji przekazywane:

  • Szczęśliwe organizacje to organizacje, które zarabiają najwięcej pieniędzy – chcemy, aby w Polsce było ich jak najwięcej
  • Pokażemy, co w organizacjach nie działa, aby nie traciły pieniędzy na reorganizację, a wprowadzały skuteczne rozwiązania
  • Inspiracja realnymi przykładami szczęśliwych organizacji będzie motywacją do działania i wprowadzania idei Happiness at Work w swoim środowisku pracy
  • Wiedza ekspertów ze świata biznesu, którzy swoim doświadczeniem będą wspierać Polskę we wprowadzaniu Happiness at Work do rodzimych firm

Na konferencji i warsztatach uczestnicy będą mogli korzystać z wiedzy naszych polskich i zagranicznych prelegentów ucząc się praktyk Happiness at Work. Spotykamy się podczas dwóch dni. Pierwszy dzień to wykłady i prelekcje zaangażowanych twórców idee Happines at Work. Drugi dzień składał się będzie z warsztatów, których tematyka poruszy aspekty Mindfullnes w pracy, uważności i szczęścia.

Konferencja odbędzie się 19-20 września 2019 w Andel’s Hotel przy ul. Pawia 3 w Krakowie.

Zapraszamy do współtworzenia konferencji i pokazywania firm, które w swoim środowisku wprowadzają ideę Happinesss at Work.

Nasza konferencja jest pierwszą w Polsce, która porusza ten temat. Jesteśmy pionerami tworzenia kultury Happiness at Work w rodzimych firmach i organizacjach korporacyjnych.

Jesteśmy pełni entuzjazmu, aby konferencja służyła firmom i ich pracownikom w zdobywaniu nowych umiejętności budowania środowiska wzrostu w oparciu o szczęście. Jeżeli temat konferencji jest dla Waszej firmy wartościowy czekamy na kontakt.

W otwartości na drugiego człowieka czekamy na rozmowę i służymy naszym doświadczeniem.

Katarzyna Kern

Mail: Kasia@kasiakern.pl

Aneta Rydz

Tel. 505 493 663

Mail: contact@happinessatwork.p

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA