REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.
Porada Infor.pl

Praktyczne zastosowanie e-learningu w biznesie

Subskrybuj nas na Youtube
Dołącz do ekspertów Dołącz do grona ekspertów
 Business Media Software Solutions
Firma zajmuje się zastosowaniem nowoczesnych technologii w procesie nauczania, komunikacji w biznesie i e-learningu.
Istnieje także możliwość sprawdzenia „na odległość”, czy adresaci kursów posiedli wiedzę zawartą w szkoleniach.
Istnieje także możliwość sprawdzenia „na odległość”, czy adresaci kursów posiedli wiedzę zawartą w szkoleniach.

REKLAMA

REKLAMA

Nowe zlecenia, zwiększona ilość zamówień do realizacji w krótkim czasie: problem, czy szansa na sukces? Dla wielu przedsiębiorstw wizja nagłego zatrudnienia grupy pracowników do konkretyzacji większej ilości zadań, ich zrekrutowanie, a przede wszystkim przeszkolenie jest niemożliwe do wykonania zwłaszcza mając ograniczenia czasowe.

Utrata znaczącego zlecenia może wiązać się ze stratą znaczącej części zysku jaki byłby możliwy do osiągnięcia. E-learning otwiera przed firmami nowe możliwości, dzięki którym podjęcie wyzwań w postaci zatrudnienia licznej grupy nowych pracowników nie jest już problemem. Szkolenia przygotowane za pomocą technologii informatycznych okazują się być w tym jak i w innych przypadkach niezastąpione i niezwykle skuteczne.

REKLAMA

REKLAMA

Metoda ta, daje szanse na przeszkolenie dowolnej liczby pracowników, z dowolnego tematu i w dowolnym czasie. Nowo przyjęte osoby mają możliwość uczestniczenia w przygotowanych szkoleniach e-learningowych w każdej chwili, gdy zajdzie taka konieczność, bez potrzeby gromadzenia się w jednym miejscu. Trenerzy, osoby z działów HR, pracownicy o wyższych kompetencjach nie muszą wówczas przeznaczać swojego czasu na przekazanie wiedzy swoim nowym kolegom, gdyż bez ich pomocy oni sami odbędą szkolenia multimedialne. Ta metoda samokształcenia pozwala na optymalizację czasu pracy osobom przeprowadzającym szkolenia tradycyjne.

Istnieje także możliwość sprawdzenia „na odległość”, czy adresaci kursów posiedli wiedzę zawartą w szkoleniach. Specjalistyczne testy oraz ankiety towarzyszące szkoleniom e-learningowym dają możliwość weryfikacji opanowanych materiałów. Przełożeni nowo zatrudnionych osób, mają także możliwość ciągłego śledzenia postępów w rozwoju: jaki procent szkoleń został już odtworzony, jakie są wyniki testów sprawdzających oraz wiele innych opcji dostępnych dzięki zastosowaniu nowoczesnych platform szkoleniowych.

Polecamy: Jak wybrać dobre szkolenie?

REKLAMA

Szkolenia e-learningowe są niezwykle efektywne, a przede wszystkim pozwala na zaoszczędzenie znacznej części kosztów, jakie trzeba było ponieść w przypadku przeprowadzania tradycyjnych szkoleń. Wynajęcie sali, opłacenie trenerów i cateringu, koszty delegacji są tylko niektórymi wydatkami jakie napotyka się przy organizacji szkoleń dla swoich pracowników. Za pomocą e-learningu wszystkie te zagadnienia są nieaktualne. Możliwość odbycia szkolenia siedząc w miejscu pracy bądź w domu i posiadając jedynie dostęp do sieci internetowej, eliminuje występowanie jakichkolwiek czynników pomniejszających budżety przedsiębiorstw.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Warto pamiętać, że jedno szkolenie może zostać odtworzone dowolną ilość razy, zatem za każdym razem kiedy zajdzie potrzeba zatrudnienia nowych pracowników i przeszkolenia ich w zakresie jaki obejmuje dany materiał, można to uczynić korzystając z utworzonego wcześniej szkolenia e-learningowego. Dobrze przygotowane i opracowane szkolenia są w stanie przekazać więcej wiedzy w krótszym czasie aniżeli szkolenia tradycyjne, gdzie informacje docierają do odbiorców w trakcie wielogodzinnych spotkań, zapobiegając tym samym ponoszenie kosztów i utratę czasu osób szkolących.

Polecamy: Nauczanie na odległość - nowa era w szkoleniach dla firm

Michał Kruszyński Project Manager Business Media Software Solutions

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: INFOR

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA