reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
reklama

Temat: turbosprężarka

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu turbosprężarka. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące turbosprężarka.

Comprex

Aktualizacja: 22.05.2012

Comprex - typ sprężarki pracującej według zasady impulsowego przepompowywania powietrza, sprężonego przez gazy spalinowe »

Test Alfa Romeo MiTo: cieszy nie tylko oko

Aktualizacja: 29.03.2012

O interesującym stylu Alfy Romeo MiTo napisano już wiele publikacji. Jednak włoskie auto ma do zaoferowania dużo więcej niż tylko ładny wygląd. Zapraszamy na przejażdżkę Alfą Romeo MiTo 1.4 TB MultiAir. »

Test Fiat Punto Evo: hot-hatch rozcieńczony

Aktualizacja: 29.03.2012

Fiat Punto to znany i lubiany miejski pojazd. Ostatnia odsłona, pod nazwą Punto Evo, trafiła do sprzedaży w 2009 roku. Testujemy jego najmocniejszą, 135-konną wersję oznaczoną Energy. »

Pierwsza jazda: Ford Focus III: symbol przemian

Aktualizacja: 15.11.2012

Od czasu pojawienia się na rynku, Ford Focus stał się ważnym graczem w segmencie kompaktów. Właśnie pojawiła się trzecia generacja Forda Focusa, która ma za zadanie przekonać do modelu dotychczas nieprzekonanych. »

Test Fiat Bravo – czy warto kupować auta na F?

Aktualizacja: 29.03.2012

Pierwsza generacja Fiata Bravo była produkowana w latach 1995 – 2001 jako 3-drzwiowy hatchback (w ramach rodziny Bravo/Brava/Marea). W 1996 roku otrzymał tytuł samochodu roku. Niestety, włoskie auto było ponadprzeciętnie awaryjne, przez co zyskało niezbyt przychylną ocenę w środowisku kierowców. W efekcie jego następca otrzymał nie tylko nowy wygląd, ale i nową nazwę (Stilo). »

Nowy, oszczędny Ford Focus ECOnetic

Aktualizacja: 18.04.2011

Ekologiczny i ekonomiczny - taki jest nowy Ford Focus ECOnetic. Według zapowiedzi producenta, pali tylko 3,5 litra na 100 kilometrów. »

Test Volvo S80 T6: ognisty rydwan

Aktualizacja: 29.03.2012

Volvo S80 to jeden z tych samochodów, które urzekają dyskretną elegancją i idealnymi proporcjami. Mieliśmy okazję sprawdzić jak jeździ najmocniejsza odmiana Volvo S80 – T6 z silnikiem o mocy 304 KM! »

VTG

Aktualizacja: 22.05.2012

VTG – zmienna geometria turbiny w silnikach doładowanych. »

Intercooler

Aktualizacja: 23.05.2012

Intercooler to po przetłumaczeniu z angielskiego chłodnica pośrednia w silnikach z doładowaniem. »

Czy warto kupować części regenerowane?

Aktualizacja: 15.03.2012

Regenerowane części samochodowe mogą być nawet o 40 procent tańsze od nowych, a kupując je dostajemy identyczną gwarancję. Czym więc takie części różnią się od nówek ze sklepu i czy warto oszczędzać, kupując regenerowany alternator, rozrusznik lub wtryskiwacze? »

Test Citroen DS3 - Francja Elegancja

Aktualizacja: 29.03.2012

Modelem DS3 Citroen zapoczątkował serię samochodów, które mają zawojować segment Premium i oderwać oczy klientów od Alfy Romeo MiTo i Audi A1. Czy nowy Citroen DS3 równie dobrze jeździ jak wygląda? »

Test Mitsubishi ASX: diesel doskonały?

Aktualizacja: 16.08.2012

Mitsubishi ASX ma prawdziwego as(x)a w rękawie. Jest nim doskonały, dynamiczny i oszczędny silnik wysokoprężny. »

Volkswagen Polo: jakiego wybrać? Poradnik kupującego

Aktualizacja: 19.06.2012

Wybór w ofercie Volkswagena Polo nie jest łatwy. Nowe Polo dostępne jest w trzech wersjach nadwoziowych oraz kilku silnikowych. W niniejszym poradniku podpowiadamy, wybór którego Polo jest optymalny dla większości kierowców. »

Alfa Romeo JTD: montaż zaworu blow off w Dieslu – opis krok po kroku

Aktualizacja: 09.06.2011

Zawór blow off najczęściej montowany jest w typowo mocnych sportowych samochodach. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, żeby mieć w swojej Alfie Romeo JTD charakterystyczne syczenie. »

Kompendium: silniki Ford 2.0 TDDi/TDCi. Wady, zalety, słabe punkty, eksploatacja, modyfikacje, gaz LPG

Aktualizacja: 03.07.2014

Dwulitrowe diesle Forda nie są niestety konstrukcjami niezawodnymi, choć zdecydowanie lepiej pod tym względem wypadają późniejsze jednostki, zaprojektowane wspólnie z koncernem PSA. Jeśli jednak odpowiednio zadbamy o silniki 2.0 TDDi i 2.0 TDCi, możemy uniknąć wielu problemów technicznych. Podpowiadamy jak właściwie eksploatować turbodiesle w Fordach. »

reklama
reklama
reklama

POLECANE

reklama

Nasze recenzje

Ostatnio na forum

reklama

Prawne ciekawostki

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Zuzanna Świerc

specjalistka w zakresie gospodarki finansowej i rachunkowości podmiotów leczniczych

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama