Kategorie

Auta terenowe

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Bez większej przesady można powiedzieć, że Discovery jest dla offroadu tym, czym Lancer Evo i Subaru Impreza STI dla rajdów. Wsiadasz i od razu możesz jechać w teren. Ba, złoisz skórę wielu innym samochodom!
Alternatywą dla stacjonarnych wakacji na jednym z wybrzeży wyspy Rodos może okazać się podróż samochodem po jednej z najpiękniejszych części Grecji.
Na rynku zostało niewiele nowych aut, które są w stanie pokonywać bagna czy leśne ostępy. Może Land Rover Defender, Discovery czy japońskie pikapy mogą wjechać w poważny teren. I z niego wyjechać...
Facelifting objął cały samochód, ale wprowadzone modyfikacje są raczej kosmetyczne. Najbardziej widoczne zmiany to pokrywa chłodnicy w kolorze nadwozia i nowe halogeny.
W ocenie redakcji magazynu Four Wheeler najlepszymi autami 4x4 dziesięciolecia są, ex aequo Jeep Wrangler Rubicon i Jeep Wrangler Unlimited Rubicon. Ten ostatni uznany został dodatkowo za „Najbardziej wyróżniający się pojazd 4x4 dekady”.
W stylizacji auta kluczowe jest słowo „sztuka”. Bo paradoksalnie ma z nią wiele wspólnego. Można zapłacić dużo za kicz, można też zatanio stworzyć coś pięknego. A ocena efektów jest tylko kwestią gustu...
Jeep odświeżył wygląd Wranglera. Zmiany dotyczą głównie wnętrza, ale modyfikacje nie ominęły również karoserii.
Auta typu SUV. Wyżej zawieszone i przestronne obiecują większe bezpieczeństwo oraz możliwość jazdy poza utwardzonymi drogami. O czym trzeba pamiętać, żeby zjeżdżając z asfaltu nie ryzykować zbyt wiele?