Kategorie

Abarth

Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Nowy Abarth 124 spider ma na celu przypomnienie o imponującej historii firmy i przywrócenie jej należytego miejsca wśród marek powodujących przyspieszone bicie serca u każdego fana motoryzacji. Nie wiemy jeszcze, czy najnowszy roadster sprosta temu zadaniu, ale egzemplarze pokazane na Salonie Samochodowym w Genewie wyglądają bardzo obiecująco.
Abarth 595 Turismo to samochód, który przywodzi na myśl najlepszy okres w dziejach włoskiej motoryzacji i jest dowodem na to, że duch wielkich motoryzacyjnych marek nie zginął!
Sprzedaż samochodów Grupy Fiat Chrysler Automobiles w 2014 roku, do której należą m.in. Fiaty, Alfy Romeo czy Jeepy sięgnęła w Polsce 21 600 sztuk. Które modele cieszyły się największym zainteresowaniem wśród klientów?
Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem pojazdy w kategoriach Rozum i Serce.
Abarth 500C kosztuje tyle, co przyzwoicie wyposażony samochód kompaktowy. Dużo? Ze względu na gabaryty „Malucha” to sporo. Ale, gdy weźmiemy pod uwagę, jak mały Abarth doskonale jeździ i dorzucimy do tego świetny styl samochodu cena wydaje się do oswojenia.
Pod koniec każdego miesiąca podsumowujemy testowane w tym czasie przez naszą redakcję auta i wybieramy najlepsze naszym zdaniem pojazdy w kategoriach Rozum i Serce.
Przejażdżka Abarthem 500 z pakietem Esseesse to coś szczególnego. Już standardowy Abarth daje mnóstwo frajdy, ale 160 KM w aucie z krótkim rozstawem osi, które waży 1035 kg jest gwarantem wręcz ekstremalnych doświadczeń.
Gorączka przedświątecznych zakupów nie może ominąć także branży motoryzacyjnej. Wiele osób stanie przed wyborem prezentu dla miłośnika motoryzacji. Przygotowaliśmy listę najciekawszych według nas prezentów dla kierowcy.
Producent obok Punto Scorpione pokaże na salonie samochodowym w Bolonii ekstremalną wersję swojego miejskiego malucha – model 695 Assetto Corse. To już kolejny Fiat 500 przygotowany przez nadwornego tunera Fiata.
Na zbliżającym się salonie w Bolonii Abarth ma zamiar zaprezentować specjalną wersję modelu Punto – edycję Scorpione.
Fiat powoli szykuje się do wprowadzenia następcy produkowanego od 2003 r. Fiata Pandy. Wraz z nowym modelem, włoski producent chce zaoferować swoich klientom usportowioną wersję auta, stworzoną wspólnie ze swoim stałym współpracownikiem i nadwornym tunerem – Abarthem.
Dzięki nowej ofercie Abarth 500, Abarth 500C i Abarth Punto Evo stają się bardziej dostępne dla polskich kierowców.
Międzynarodowe Targi Motoryzacyjne we Frankfurcie to doskonała okazja dla producentów, żeby zaprezentować szerokiej publiczności zarówno najnowsze prototypy, jak i modele produkcyjne. Poniżej przedstawiamy najciekawsze pojazdy z tegorocznych targów we Frankfurcie.
Na stoisku Abartha podczas tegorocznego salonu samochodowego we Frankfurcie zostaną zaprezentowane trzy nowe samochody. Auta te będą promowane hasłem "Abarth pasja osiągów od 1949 roku". Slogan ten pojawił się po raz pierwszy w kampanii multimedialnej, która szczególny nacisk kładzie na media cyfrowe.
Fiat 124 Spider to dwumiejscowy roadster klasy średniej produkowany w latach 1966-1985. Fiat 124 Spider dzisiaj nie cieszy się wielką popularnością, ale nadal można go spotkać na zlotach samochodów zabytkowych.
Współpraca firm SACS, Abarth i Ferrari zaowocowała produkcją super pontonów. Ponton SACS – Abarth 695 Tributo Ferrari to prawdziwa gratka dla miłośników sportów motorowodnych!
Jeździłem w życiu kilkoma prawdziwymi Abarthami, więc reaktywacja skorpiona jako znaczka dolepionego do najszybszej wersji auta niezbyt przypadła mi do gustu. Ale ten się śmieje…
500C i Punto Evo w wersjach Esseesse to najnowsze propozycje spod znaku Abartha. Ich oficjalne premiery odbędą się na targach motoryzacyjnych w Paryżu.
Fiat Auto Poland rozpoczął sprzedaż dwóch nowych modeli aut z logo Abartha. Oferta została powiększona o dwa modele aut zbudowanych na bazie Fiata 500C i Fiata Grande Punto Evo.
Abarth, producent sportowych wersji aut, o tradycjach sięgających początku ubiegłego wieku, ma zamiar wprowadzić monomarkowe wyścigi modelu 500 w wersji Assetto Corse.