REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

PARP 2012 - harmonogram wsparcia unijnego

Subskrybuj nas na Youtube

REKLAMA

Uzyskanie wsparcia unijnego to wyboista droga biurokracji pełna kruczków prawnych. Dlatego niezbędne jest skorzystanie z pomocy specjalistów. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości przez cały okres funkcjonowania zapewnia przedsiębiorcom wsparcie swoich specjalistów w pozyskaniu funduszy. Wszystko jednak zaczyna się od pierwszej informacji o możliwości pozyskania takich środków. PARP właśnie ogłosiła harmonogram naboru wniosków o wsparcie unijne, które będzie udzielane w 2012 r.

Szczegółowych informacji na temat dofinansowania można uzyskać na stronie www.parp.gov.pl. Konsultanci PARP dostępni są od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10:00 do 16:00 pod numerami telefonów: 022 432 89 91 do 93 oraz 0 801 33 22 02.

REKLAMA

REKLAMA

Pytania można zadawać również drogą poczty elektronicznej na adres: info@parp.gov.pl

Do dyspozycji przedsiębiorców są również 83 Punkty Konsultacyjne na terenie całej Polski (mapa punktów dostępna jest na stronie www PARP).

Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka

REKLAMA

Kluczową rolą Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka jest wsparcie rozwoju innowacyjnych przedsiębiorstw oraz konkurencyjności polskiej gospodarki. Program ma zachęcić firmy do prowadzenia działalności badawczo-rozwojowej, transferu rozwiązań z sektora nauki do biznesu, a także pomiędzy przedsiębiorstwami, zakupów i wdrożenia wyników prac badawczo-rozwojowych, a następnie ich realizacji. Z działań wdrażanych przez PARP w ramach POIG mogą korzystać zarówno przedsiębiorcy, jak i instytucje otoczenia biznesu.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Działanie/ poddziałanie

Data ogłoszenia konkursu

Data rozpoczęcia naboru

Termin ukończenia naboru

Alokacja

1

2

3

4

5

Wsparcie na wdrożenie wynalazku w działalności gospodarczej - konkurs pilotażowy

Przewidywany termin ogłoszenia naboru - marzec 2012 r.

 

Czas trwania naboru wniosków - 3 miesiące

217 mln EUR

5.1 wspieranie powiązań kooperacyjnych o znaczeniu ponadregionalnym

27 sierpnia 2012 r.

10 września 2012 r.

Nabór ciągły do 31 grudnia 2012 r.

150 mln PLN

(ostateczna wysokość alokacji uzależniona będzie od kwoty alokacji zakontraktowanej w ramach 2 konkursów zorganizowanych w 2011 r.)

5.4.1 wsparcie na uzyskanie/realizację ochrony własności przemysłowej

Przewidywany termin ogłoszenia naboru - marzec 2012 r.

 

Nabór ciągły do 31 grudnia 2012 r.

35 mln PLN

6.1 paszport do eksportu

I runda

Przewidywany termin ogłoszenia naboru - marzec 2012 r.

 

Czas trwania naboru wniosków - 15 dni roboczych

324 mln PLN

Kwota alokacji na poszczególne konkursy będzie wynikać z kwoty niewykorzystania środków z poprzednich konkursów

II runda

18 czerwca 2012 r.

2 lipca 2012 r.

20 lipca 2012 r.

III runda

15 października 2012 r.

29 października 2012 r.

16 listopada 2012 r.

8.1 wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej

I runda

12 marca 2012 r.

26 marca 2012 r.

20 kwietnia 2012 r.

143,9 mln PLN

II runda

9 lipca 2012 r.

23 lipca 2012 r.

17 sierpnia 2012 r.

143,9 mln PLN

III runda

5 listopada 2012 r.

19 listopada 2012 r.

14 grudnia 2012 r.

143,9 mln PLN

8.2 wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu b2b

I runda

23 stycznia 2012 r.

6 luty 2012 r.

2 marca 2012 r.

389,6 mln PLN

II runda

28 maja 2012 r.

11 czerwca 2012 r.

6 lipca 2012 r.

389,6 mln PLN

III runda

1 października 2012 r.

15 października 2012 r.

9 listopada 2012 r.

389,6 mln PLN

Więcej na ten temat w najnowszym numerze miesięcznika Twój Biznes - zamów prenumeratę >>

 

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Twój Biznes

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Ekspert BCC o wysokości minimalnego wynagrodzenia w 2026 r.: „po raz pierwszy od wielu lat (rząd) pozwolił zadziałać algorytmowi wpisanemu w ustawę”. W ocenie eksperta, jest to ulga dla pracodawców

Od stycznia 2026 r. wzrośnie zarówno płaca minimalna, jak i minimalna stawka godzinowa. Rząd przyjął w tej sprawie rozporządzenie. Rozporządzenie z 11 września 2025 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2026 r. zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Rzeczypospolitej Polskiej.

Zamknięcie granicy z Białorusią 2025 a siła wyższa w kontraktach handlowych. Konsekwencje dla biznesu

Czy zamknięcie granicy z Białorusią w 2025 roku to trzęsienie ziemi w kontraktach handlowych i biznesie? Nie. To test zarządzania ryzykiem kontraktowym w łańcuchu dostaw. Czy można powołać się na siłę wyższą?

Dłuższy okres kontroli drogowej: nic się nie ukryje przed inspekcją? Jak firmy transportowe mogą uniknąć częstszych i wyższych kar?

Mija kilka miesięcy od wprowadzenia nowych zasad sprawdzania kierowców na drodze. Zmiana przepisów, wynikająca z pakietu mobilności, dwukrotnie wydłużyła okres kontroli drogowej: z 28 do 56 dni wstecz. Dla inspekcji transportowych w UE to znacznie rozszerzone możliwości nadzoru, dla przedsiębiorstw transportowych – szereg kolejnych wyzwań. Jak sobie radzić w zupełnie innej rzeczywistości kontrolnej, by unikać kar finansowych i innych poważnych konsekwencji?

Gdy przedsiębiorca jest w trudnej sytuacji, ZUS może przejąć wypłatę zasiłków

Brak płynności finansowej płatnika składek, który zatrudnia powyżej 20 osób, może utrudniać mu regulowanie świadczeń na rzecz pracowników. Takimi świadczeniami są zasiłek chorobowy, zasiłek macierzyński czy świadczenie rehabilitacyjne. W takiej sytuacji Zakład Ubezpieczeń Społecznych może pomóc i przejąć wypłatę świadczeń. Potrzebny jest jednak wniosek płatnika lub ubezpieczonego.

REKLAMA

Bezpłatny webinar: Czas na e-porządek w fakturach zakupowych

Zapanuj nad kosztami, przyspiesz pracę, zredukuj błędy. Obowiązkowy KseF przyspieszył procesy digitalizacji obiegu faktur. Wykorzystaj ten trend do kolejnych automatyzacji, również w obsłudze faktur przychodzących. Lepsza kontrola nad kosztami, eliminacja dokumentów papierowych i mniej pomyłek to mniej pracy dla finansów.

Pracodawcy będą musieli bardziej chronić pracowników przed upałami. Zmiany już od 1 stycznia 2027 r.

Dotychczas polskie prawo regulowało jedynie minimalne temperatury w miejscu pracy. Wkrótce może się to zmienić – rząd przygotował projekt przepisów wprowadzających limity także dla upałów. To odpowiedź na coraz częstsze fale wysokich temperatur w Polsce.

Przywództwo to wspólna misja

Rozmowa z Piotrem Kolmasem, konsultantem biznesowym, i Sławomirem Faconem, dyrektorem odpowiedzialnym za rekrutację i rozwój pracowników w PLL LOT, autorami książki „The Team. Nowoczesne przywództwo Mission Command”, o koncepcji wywodzącej się z elitarnych sił specjalnych, która z powodzeniem sprawdza się w biznesie

Rośnie liczba donosów do skarbówki, ale tylko kilka procent informacji się potwierdza [DANE Z KAS]

Jak wynika z danych przekazanych przez 16 Izb Administracji Skarbowej, w I połowie br. liczba informacji sygnalnych, a więc tzw. donosów, skierowanych do jednostek KAS wyniosła 37,2 tys. Przy tym zestawienie nie jest pełne, bowiem nie zakończył się obowiązek sprawozdawczy urzędów skarbowych w tym zakresie. Zatem na chwilę obecną to o 4,2% więcej niż w analogicznym okresie 2024 roku, kiedy było ich 35,7 tys. Natomiast, zestawiając tegoroczne dane z tymi z I połowy 2023 roku, widać wzrost o 6%. Wówczas odnotowano 35,1 tys. takich przypadków. Poniżej omówienie dotychczasowych danych z Krajowej Administracji Skarbowej.

REKLAMA

Wygoda, bezpieczeństwo, prestiż – trzy filary nowoczesnego biznesu

Cyfryzacja, zielona transformacja i konieczność reagowania na coraz szybsze zmiany rynkowe sprawiają, że współczesnym firmom potrzebne są nie tylko tradycyjne narzędzia finansowe. Przedsiębiorcy oczekują nowoczesnych rozwiązań, które usprawnią zarządzanie biznesem, oszczędzą czas i zminimalizują ryzyko. Bank BNP Paribas odpowiada na te potrzeby, oferując innowacyjne pakiety rachunków oraz prestiżową kartę Mastercard Business World Elite. To narzędzia, które pomagają firmom z różnych branż - od e-commerce, przez usługi i budownictwo, aż po handel międzynarodowy - zachować stabilność i skutecznie rozwijać biznes.

Webinar: Architekci zmiany

Jak dobrać zespół, który skutecznie przeprowadzi transformację?

REKLAMA