Jak korzystać z Zaplanowanych zadań (Windows XP)
REKLAMA
1. W menu Start wybierz Programy, a następnie Akcesoria
REKLAMA
2. Wybierz Narzędzia systemowe, a następnie Zaplanowane zadania
3. Kilknij Dodaj zaplanowane zadanie (pojawi się okno Kreatora zaplanowanych zadań, w którym wybierz Dalej
4. Wybierz z listy program, którego ma dotyczyć zaplanowane zadanie. Jeśli nie widzisz go na liście użyj przycisku Przeglądaj
5. Wprowadź nazwę zaplanowanego zadania i ustaw częstotliwość jego powtarzania;
6. Określ dzień, godzinę i datę rozpoczęcia wykonywania zaplanowanego zadania;
7. Dostęp do wszelkich dodatkowych ustawień uzyskasz z poziomu listy zaplanowanych zadań poprzez Właściwości z menu kontekstowego (prawy klawisz myszy).
REKLAMA
REKLAMA
© Materiał chroniony prawem autorskim - wszelkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie artykułu za zgodą wydawcy INFOR PL S.A.