REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Nokia E66

Subskrybuj nas na Youtube
Nokia E66
Nokia E66

REKLAMA

REKLAMA

Nokia E66 to telefon opracowany z myślą o biznesie. Akcenty ze stali nierdzewnej i perfekcyjnie działający mechanizm rozsuwania świadczą o klasie urządzenia. Smartphone oferuje dwa tryby pracy, służbowy i osobisty. Profil służbowy umożliwia korzystanie z funkcji biznesowych telefonu, takich jak służbowy e-mail, kalendarz, oprogramowanie biurowe. Po pracy, za pomocą jednego przycisku użytkownik może wybrać profil osobisty, w którym ma bezpośredni dostęp do prywatnej skrzynki pocztowej oraz funkcji multimedialnych telefonu takich jak: odtwarzacz MP3, odtwarzacz wideo, nawigacja czy galeria.

Dane techniczne:

REKLAMA

Dane ogólne:

  • Maksymalny czas czuwania [godz.]: 264 (2G)
  • Maksymalny czas rozmów [min]: 450 (2G) 
  • Model: E66 
  • Producent: Nokia 
  • Sieci: GSM 850/900/1800/1900 + WCDMA 
  • Standardowy akumulator: 1000 mAh 
  • Waga [g]: 121 
  • Wymiary [mm]: 107,5 x 49,5 x 13,6

Wyświetlacz:

  • Ilość kolorów: 16 mln
  • Kolorowy wyświetlacz: tak 
  • Rodzaj wyświetlacza: TFT 
  • Rozdzielczość wyświetlacza [piksele]: 240x320

Multimedia:

  • Aparat jako akcesorium: nie
  • Aparat wbudowany: tak 
  • Dyktafon: tak 
  • Gry: nie 
  • Java: tak 
  • Obsługa funkcji PTT: tak 
  • Obsługa kart pamięci: tak/microSD 
  • Obsługa wiadomości Smil: tak 
  • Obsługiwane formaty wideo: mp4, .3gp; kodeki: H.263, H.264 
  • Obsługiwane formaty zdjęć: jpg 
  • Odtwarzacz MP3: tak 
  • Odtwarzacz wideo: tak 
  • Radio FM: tak 
  • Rejestrowanie nagrań wideo: tak 
  • Transmisja strumieniowa wideo: tak 
  • Typ aparatu: 3,2 Mpix, autofocus plus przedni do wideorozmów 
  • WAP: tak

Wiadomości:

  • EMS: tak
  • MMS: tak 
  • Obsługa konta e-mail: tak 
  • Odbiór wiadomości sieciowych: tak (tylko w 2G) 
  • Raporty doręczeń: tak 
  • Słownik: tak/T9 
  • Wideo MMS: tak 
  • Wysyłanie grupowe SMS: tak 
  • Wysyłanie wiadomości SMS: tak 
  • Transmisja danych
  • Bluetooth: tak 
  • EDGE: tak 
  • GPRS: tak 
  • HSCSD: tak 
  • HSDPA: tak 
  • Sposób połączenia z urządzeniami zewnętrznymi: USB, Bluetooth, IrDA 
  • Transmisja danych i faksów: tak 
  • WLAN: tak 
  • Wbudowany modem: tak

Książka telefoniczna:

  • Ilość wpisów do książki telefonicznej: zależna od pamięci telefonu
  • Kopiowanie numerów Telefon - SIM: tak 
  • Podział książki na grupy: tak 
  • Rozbudowana książka adresowa: tak

Zarządzanie czasem:

  • Alarm: tak
  • Budzik: tak 
  • Data: tak 
  • Kalkulator: tak 
  • Organizer: tak 
  • Przelicznik walut: nie 
  • Przypomnienie o spotkaniu: tak 
  • Stoper: nie
  • Synchronizacja z Microsoft Outlook/Lotus Notes: tak 
  • Timer: nie 
  • Zegar: tak

Połączenia:

Dalszy ciąg materiału pod wideo
  • Czas połączenia w trakcie rozmowy: tak
  • Dźwiękowa sygnalizacja czasu połączenia: nie 
  • Filtr połączeń przychodzących: nie 
  • Funkcja głośnomówiąca: tak 
  • Głosowe wybieranie numerów: nie 
  • Głosowy odbiór i odrzucanie rozmowy: nie 
  • Identyfikacja rozmówcy: tak 
  • Kodowanie głosu: tak 
  • Nagrywanie rozmowy: nie 
  • Obsługa USSD: tak 
  • Ponowne wybieranie numeru: tak 
  • Połączenia konferencyjne: tak 
  • Połączenia oczekujące: tak 
  • Połączenia wideo: tak 
  • Przekazywanie rozmów: tak 
  • Przełączanie pomiędzy rozmowami: tak 
  • Rejestr połączeń: tak 
  • Skrócone wybieranie: tak 
  • Wyciszanie mikrofonu: tak 
  • Wysyłanie tonów DTMF: tak 

Telefon dostępny w sieci: PLUS GSM

Zapisz się na newsletter
Zakładasz firmę? A może ją rozwijasz? Chcesz jak najbardziej efektywnie prowadzić swój biznes? Z naszym newsletterem będziesz zawsze na bieżąco.
Zaznacz wymagane zgody
loading
Zapisując się na newsletter wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści reklam również podmiotów trzecich
Administratorem danych osobowych jest INFOR PL S.A. Dane są przetwarzane w celu wysyłki newslettera. Po więcej informacji kliknij tutaj.
success

Potwierdź zapis

Sprawdź maila, żeby potwierdzić swój zapis na newsletter. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder SPAM w swojej skrzynce.

failure

Coś poszło nie tak

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:
Autopromocja

REKLAMA

QR Code

REKLAMA

Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak założyć spółkę z o.o. z aktem notarialnym?

Umowa spółki z o.o. w formie aktu notarialnego jest konieczna, gdy wspólnicy zamierzają wprowadzić do umowy postanowienia, których dodanie nie jest możliwe w przypadku spółki z o.o. zakładanej przez S24. Dotyczy to m.in. sytuacji, w których wspólnicy zamierzają wnieść wkłady niepieniężne, wprowadzić obowiązek powtarzających się świadczeń niepieniężnych, zmienić zasady głosowania w spółce, uprzywilejować udziały co do głosu, czy do dywidendy.

W jaki sposób hakerzy wykorzystują e-maile do ataków? Mają swoje sposoby

Najpopularniejszą formą cyberataku jest obecnie phishing. Fałszywe wiadomości są coraz trudniejsze do wykrycia, bo cyberprzestępcy doskonale się wyspecjalizowali. Jak rozpoznać niebzepieczną wiadomość? Jak chronić swoją firmę przed cyberatakami?

Co nowego dla firm biotechnologicznych w Polsce? [WYWIAD]

Na co powinny przygotować się firmy z branży biotechnologicznej? O aktualnych problemach i wyzwaniach związanych z finansowaniem tego sektora mówi Łukasz Kościjańczuk, partner w zespole Biznes i innowacje w CRIDO, prelegent CEBioForum 2025.

Coraz trudniej rozpoznać fałszywe opinie w internecie

40 proc. Polaków napotyka w internecie na fałszywe opinie, wynika z najnowszego badania Trustmate.io. Pomimo, że UOKiK nakłada kary na firmy kupujące fałszywe opinie to proceder kwietnie. W dodatku 25 proc. badanych ma trudności z rozróżnieniem prawdziwych recenzji.

REKLAMA

To nie sztuczna inteligencja odbierze nam pracę, tylko osoby umiejące się nią posługiwać [WYWIAD]

Sztuczna inteligencja stała się jednym z największych wyścigów technologicznych XXI wieku. Polskie firmy też biorą w nim udział, ale ich zaangażowanie w dużej mierze ogranicza się do inwestycji w infrastrukturę, bez realnego przygotowania zespołów do korzystania z nowych narzędzi. To tak, jakby maratończyk zaopatrzył się w najlepsze buty, zegarek sportowy i aplikację do monitorowania wyników, ale zapomniał o samym treningu. O tym, dlaczego edukacja w zakresie AI jest potrzebna na każdym szczeblu kariery, jakie kompetencje są niezbędne, które branże radzą sobie z AI najlepiej oraz czy sztuczna inteligencja doprowadzi do redukcji miejsc pracy, opowiada Radosław Mechło, trener i Head of AI w BUZZcenter.

Lider w oczach pracowników. Dlaczego kadra zarządzająca powinna rozwijać kompetencje miękkie?

Sposób, w jaki firma buduje zespół i rozwija wiedzę oraz umiejętności swoich pracowników, to dzisiaj jeden z najważniejszych czynników decydujących o jej przewadze konkurencyjnej. Konieczna jest tu nie tylko adaptacja do szybkich zmian technologicznych i rynkowych, lecz także nieustanny rozwój kompetencji miękkich, które okazują się kluczowe dla firm i ich liderów.

Dziękuję, które liczy się podwójnie. Jak benefity mogą wspierać ludzi, firmy i planetę?

Coraz więcej firm mówi o zrównoważonym rozwoju – w Polsce aż 72% organizacji zatrudniających powyżej 1000 pracowników deklaruje działania w tym obszarze1. Jednak to nie tylko wielkie strategie kształtują kulturę organizacyjną. Często to codzienne, pozornie mało znaczące decyzje – jak wybór dostawcy benefitów czy sposób ich przekazania pracownikom – mówią najwięcej o tym, czym firma kieruje się naprawdę. To właśnie one pokazują, czy wartości organizacji wykraczają poza hasła w prezentacjach.

Windykacja należności. Na czym powinna opierać się działalność windykacyjna

Chociaż windykacja kojarzy się z negatywnie, to jest ona kluczowa w zapewnieniu stabilności finansowej przedsiębiorstw. Branża ta, często postrzegana jako pozbawiona jakichkolwiek zasad etycznych, w ciągu ostatnich lat przeszła znaczną transformację, stawiając na profesjonalizm, przejrzystość i szacunek wobec klientów.

REKLAMA

Będą duże problemy. Obowiązkowe e-fakturowanie już za kilka miesięcy, a dwie na trzy małe firmy nie mają o nim żadnej wiedzy

Krajowy System e-Faktur (KSeF) nadchodzi, a firmy wciąż nie są na niego przygotowane. Nie tylko od strony logistycznej czyli zakupu i przygotowania odpowiedniego oprogramowania, ale nawet elementarnej wiedzy czym jest KSeF – Krajowy System e-Faktur.

Make European BioTech Great Again - szanse dla biotechnologii w Europie Środkowo-Wschodniej

W obliczu zmian geopolitycznych w świecie Europa Środkowo-Wschodnia może stać się nowym centrum biotechnologicznych innowacji. Czy Polska i kraje regionu są gotowe na tę szansę? O tym będą dyskutować uczestnicy XXIII edycji CEBioForum, największego w regionie spotkania naukowców, ekspertów, przedsiębiorców i inwestorów zajmujących się biotechnologią.

REKLAMA