REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Najchętniej kupowane nawigacje w Polsce

REKLAMA

REKLAMA

Według danych sieci Komputronik, Polacy najchętniej kupują nawigację Moov 200 PL firmy MIO.

Wraz ze zbliżającymi się wakacyjnymi wyjazdami w góry, nad morze czy jeziora, wzrasta zainteresowanie zestawami nawigacji samochodowych. Co bardziej przewidujący kierowcy zaopatrują się w nowe zestawy już na wiosnę. Chcą poznać wszystkie tajniki sprzętu zanim wyruszą w dłuższą trasę po zatłoczonych i na okrągło remontowanych polskich drogach.

REKLAMA

Według danych Komputronik S.A., pierwszą piątkę najchętniej kupowanych nawigacji w kwietniu br. stanowiły:

1. MIO Moov 200 PL
2. Nokia 500
3. MIO Moov 500 PL
4. TomTom GO 930
5. NavRoad NR460

REKLAMA

Standardem zakupowym stały się zestawy z ekranami o przekątnej powyżej 4 cali. Wśród pięciu najchętniej kupowanych w tym czasie nawigacji, trzy dysponowały 4,3-calowymi ekranami. Z kolei najbardziej popularnymi cyfrowymi mapami Polski okazały się w kwietniu: MioMapa oraz AutoMapa. Możliwość odtwarzania plików MP3 jest mile widziana, ale - jak dowodzi kwietniowy ranking Komputronik S.A. - nie jest czynnikiem decydującym. Trzy najchętniej kupowane zestawy nie oferują bowiem takiej możliwości.

Warto podkreślić, że przeciętna kwota, jaką większość rodzimych kierowców przeznacza na nawigację, wynosi kilkaset złotych. Jednak wśród pięciu najpopularniejszych zestawów w kwietniu br., znalazła się także nawigacja dla wymagających w cenie 1 399 zł.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Z danych Komputronik S.A. wynika, że polscy klienci najczęściej wybierają zestawy dobrze znanych producentów. Co ciekawe, dotyczy to także użytkowników, którzy nie chcą albo nie mogą pozwolić sobie na wydatek rzędu 1 400 zł. Z tego względu w kwietniu br. numerem jeden okazał się prosty i niedrogi, ale za to markowy zestaw MIO Moov 200 PL.

REKLAMA

Ten model przeznaczony jest tylko na polski rynek, więc korzysta z mapy MioMap zawierającej dane dotyczące wyłącznie naszego kraju.
Wśród pięciu najczęściej kupowanych nawigacji w kwietniu br., MIO Moov 200 PL był jedynym modelem, który dysponował zaledwie 3,5-calowym wyświetlaczem. Jednak dzięki estetycznej obudwie i niewielkiej grubości, prezentuje się stylowo nawet w samochodach wyższej klasy. Wprawdzie nie oferuje najlepszej wśród pięciu najczęściej kupowanych nawigacji.

W kwietniu br., MIO Moov 200 PL był jedynym modelem, który dysponował zaledwie 3,5-calowym wyświetlaczem. Jednak dzięki estetycznej obudwie i niewielkiej grubości, prezentuje się stylowo nawet w samochodach wyższej klasy. Wprawdzie nie oferuje najlepszej w Polsce cyfrowej mapy drogowej, za jaką uchodzi AutoMapa, ale bez większych problemów prowadzi użytkownika do celu oferując przy tym bogatą bazę punktów usługowych oraz fotoradarów.

Źródło: CHIP

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Dostawa jedzenia w majówkę nie musi być tylko do domu

Majówka w tym roku, przy dobrej organizacji urlopu, może mieć aż 9 dni. Część Polaków decyduje się na taki długi wyjazd, sporo planuje wziąć dodatkowe wolne tylko 2 maja i też wyjechać, część będzie odpoczywać w domu. Będziemy jadać w restauracjach, gotować czy zamawiać jedzenie na wynos?

Jaki jest sekret sukcesu rodzinnych firm?

Magazyn "Forbes" regularnie publikuje listę 100 najbogatszych Polaków. W pierwszej dziesiątce tegorocznego zestawienia jest kilku przedsiębiorców działających w firmach rodzinnych. Jaka jest ich recepta na sukces? 

Skuteczne kierowanie rozproszonym zespołem w branży medycznej

Zarządzanie zespołem w branży medycznej to zadanie, które wymaga nie tylko specjalistycznej wiedzy, ale też głębokiego zrozumienia dynamiki interpersonalnej i psychologii pracy. Jako przedsiębiorca i założyciel BetaMed S.A., zawsze stawiałam przede wszystkim na rozwój kompetencji kierowniczych, które bezpośrednio przekładały się na jakość opieki nad pacjentami i atmosferę panującą w zespole.

GUS: Wzrósł indeks kosztów zatrudnienia. Czy wzrost kosztów pracy może być barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej?

GUS podał, że w IV kwartale 2023 r. indeks kosztów zatrudnienia wzrósł o 1,9 proc. kdk i 12,8 proc. rdr. Mimo to zmniejszył się udział firm sygnalizujących, że wzrost kosztów pracy lub presji płacowej może być w najbliższym półroczu barierą w prowadzeniu działalności gospodarczej.

REKLAMA

Biznesowy sukces na rynku zdrowia? Sprawdź, jak się wyróżnić

W Polsce obserwujemy rosnącą liczbę firm, które specjalizują się w usługach związanych ze zdrowiem, urodą i branżą wellness. Właściciele starają się wyjść naprzeciw oczekiwaniom klientów i jednocześnie wyróżnić na rynku. Jak z sukcesami prowadzić biznes w branży medycznej? Jest kilka sposobów. 

Wakacje składkowe. Dla kogo i jak z nich skorzystać?

Sejmowe komisje gospodarki i polityki społecznej wprowadziły poprawki redakcyjne i doprecyzowujące do projektu ustawy. Projekt ten ma na celu umożliwić przedsiębiorcom tzw. "wakacje składkowe", czyli przerwę od płacenia składek ZUS.

Czego najbardziej boją się przedsiębiorcy prowadzący małe biznesy? [BADANIE]

Czego najbardziej boją się małe firmy? Rosnących kosztów prowadzenia działalności i nierzetelnych kontrahentów. A czego najmniej? Najnowsze badanie UCE RESEARCH przynosi odpowiedzi. 

AI nie zabierze ci pracy, zrobi to człowiek, który potrafi z niej korzystać

Jak to jest z tą sztuczną inteligencją? Zabierze pracę czy nie? Analitycy z firmy doradczej IDC twierdzą, że jednym z głównych powodów sięgania po AI przez firmy jest potrzeba zasypania deficytu na rynku pracy.

REKLAMA

Niewypłacalność przedsiębiorstw. Od początku roku codziennie upada średnio 18 firm

W pierwszym kwartale 2023 r. niewypłacalność ogłosiło 1635 firm. To o 31% więcej niż w tym okresie w ubiegłym roku i 35% wszystkich niewypłacalności ogłoszonych w 2023 r. Tak wynika z raportu przygotowanego przez ekonomistów z firmy Coface.  

Rosnące płace i spadająca inflacja nic nie zmieniają: klienci patrzą na ceny i kupują więcej gdy widzą okazję

Trudne ostatnie miesiące i zmiany w nawykach konsumentów pozostają trudne do odwrócenia. W okresie wysokiej inflacji Polacy nauczyli się kupować wyszukując promocje i okazje cenowe. Teraz gdy inflacja spadła, a na dodatek rosną wynagrodzenia i klienci mogą sobie pozwolić na więcej, nawyk szukania niskich cen pozostał.

REKLAMA