REKLAMA

REKLAMA

Kategorie
Zaloguj się

Zarejestruj się

Proszę podać poprawny adres e-mail Hasło musi zawierać min. 3 znaki i max. 12 znaków
* - pole obowiązkowe
Przypomnij hasło
Witaj
Usuń konto
Aktualizacja danych
  Informacja
Twoje dane będą wykorzystywane do certyfikatów.

Najchętniej kupowane nawigacje w Polsce

REKLAMA

REKLAMA

Według danych sieci Komputronik, Polacy najchętniej kupują nawigację Moov 200 PL firmy MIO.

Wraz ze zbliżającymi się wakacyjnymi wyjazdami w góry, nad morze czy jeziora, wzrasta zainteresowanie zestawami nawigacji samochodowych. Co bardziej przewidujący kierowcy zaopatrują się w nowe zestawy już na wiosnę. Chcą poznać wszystkie tajniki sprzętu zanim wyruszą w dłuższą trasę po zatłoczonych i na okrągło remontowanych polskich drogach.

REKLAMA

Według danych Komputronik S.A., pierwszą piątkę najchętniej kupowanych nawigacji w kwietniu br. stanowiły:

1. MIO Moov 200 PL
2. Nokia 500
3. MIO Moov 500 PL
4. TomTom GO 930
5. NavRoad NR460

REKLAMA

Standardem zakupowym stały się zestawy z ekranami o przekątnej powyżej 4 cali. Wśród pięciu najchętniej kupowanych w tym czasie nawigacji, trzy dysponowały 4,3-calowymi ekranami. Z kolei najbardziej popularnymi cyfrowymi mapami Polski okazały się w kwietniu: MioMapa oraz AutoMapa. Możliwość odtwarzania plików MP3 jest mile widziana, ale - jak dowodzi kwietniowy ranking Komputronik S.A. - nie jest czynnikiem decydującym. Trzy najchętniej kupowane zestawy nie oferują bowiem takiej możliwości.

Warto podkreślić, że przeciętna kwota, jaką większość rodzimych kierowców przeznacza na nawigację, wynosi kilkaset złotych. Jednak wśród pięciu najpopularniejszych zestawów w kwietniu br., znalazła się także nawigacja dla wymagających w cenie 1 399 zł.

Dalszy ciąg materiału pod wideo

Z danych Komputronik S.A. wynika, że polscy klienci najczęściej wybierają zestawy dobrze znanych producentów. Co ciekawe, dotyczy to także użytkowników, którzy nie chcą albo nie mogą pozwolić sobie na wydatek rzędu 1 400 zł. Z tego względu w kwietniu br. numerem jeden okazał się prosty i niedrogi, ale za to markowy zestaw MIO Moov 200 PL.

REKLAMA

Ten model przeznaczony jest tylko na polski rynek, więc korzysta z mapy MioMap zawierającej dane dotyczące wyłącznie naszego kraju.
Wśród pięciu najczęściej kupowanych nawigacji w kwietniu br., MIO Moov 200 PL był jedynym modelem, który dysponował zaledwie 3,5-calowym wyświetlaczem. Jednak dzięki estetycznej obudwie i niewielkiej grubości, prezentuje się stylowo nawet w samochodach wyższej klasy. Wprawdzie nie oferuje najlepszej wśród pięciu najczęściej kupowanych nawigacji.

W kwietniu br., MIO Moov 200 PL był jedynym modelem, który dysponował zaledwie 3,5-calowym wyświetlaczem. Jednak dzięki estetycznej obudwie i niewielkiej grubości, prezentuje się stylowo nawet w samochodach wyższej klasy. Wprawdzie nie oferuje najlepszej w Polsce cyfrowej mapy drogowej, za jaką uchodzi AutoMapa, ale bez większych problemów prowadzi użytkownika do celu oferując przy tym bogatą bazę punktów usługowych oraz fotoradarów.

Źródło: CHIP

Autopromocja

REKLAMA

Źródło: Własne

Oceń jakość naszego artykułu

Dziękujemy za Twoją ocenę!

Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna

Powiedz nam, jak możemy poprawić artykuł.
Zaznacz określenie, które dotyczy przeczytanej treści:

REKLAMA

QR Code
Moja firma
Zapisz się na newsletter
Zobacz przykładowy newsletter
Zapisz się
Wpisz poprawny e-mail
Jak skutecznie odpocząć na urlopie i czego nie robić podczas wolnego?

Jak rzeczywiście odpocząć na urlopie? Czy lepiej mieć jeden długi urlop czy kilka krótszych? Jak wrócić do pracy po wolnym? Podpowiada Magdalena Marszałek, psycholożka z Uniwersytetu SWPS w Sopocie.

Piątek, 26 lipca: zaczynają się Igrzyska Olimpijskie, święto sportowców, kibiców i… skutecznych marek

Wydarzenia sportowe takie jak rozpoczynające się w piątek Igrzyska Olimpijskie w Paryżu to gwarancja pozytywnych emocji zarówno dla sportowców jak i kibiców. Jak można to obserwować od dawna, imprezy sportowe zazwyczaj łączą różnego typu odbiorców czy grupy społeczne. 

Due diligence to ważne narzędzie do kompleksowej oceny kondycji firmy

Due diligence ma na celu zebranie wszechstronnych informacji niezbędnych do precyzyjnej wyceny wartości przedsiębiorstwa. Ma to znaczenie m.in. przy kalkulacji ceny zakupu czy ustalaniu warunków umowy sprzedaży. Prawidłowo przeprowadzony proces due diligence pozwala zidentyfikować ryzyka, zagrożenia oraz szanse danego przedsięwzięcia.

Klient sprawdza opinie w internecie, ale sam ich nie wystawia. Jak to zmienić?

Klienci niechętnie wystawiają pozytywne opinie w internecie, a jeśli już to robią ograniczają się do "wszystko ok, polecam". Tak wynika z najnowszych badań Trustmate. Problemem są także fałszywe opinie, np. wystawiane przez konkurencję. Jak zbierać więcej autentycznych i wiarygodnych opinii oraz zachęcać kupujących do wystawiania rozbudowanych recenzji? 

REKLAMA

Będą wyższe podatki w 2025 roku, nie będzie podwyższenia kwoty wolnej w PIT ani obniżenia składki zdrowotnej

Przedsiębiorcy nie mają złudzeń. Trzech na czterech jest przekonanych, że w 2025 roku nie tylko nie dojdzie do obniżenia podatków, ale wręcz zostaną one podniesione. To samo dotyczy oczekiwanej obniżki składki zdrowotnej. Skończy się na planach, a w praktyce pozostaną dotychczasowe rozwiązania.

Niewykorzystany potencjał. Czas na przywództwo kobiet?

Moment, gdy przywódcą wolnego świata może się okazać kobieta to najlepszy czas na dyskusję o kobiecym leadershipie. O tym jak kobiety mogą zajść wyżej i dalej oraz które nawyki stoją im na przeszkodzie opowiada Sally Helgesen, autorka „Nie podcinaj sobie skrzydeł” i pierwszej publikacji z zakresu kobiecego przywództwa „The female advantage”.

Influencer marketing - prawne aspekty współpracy z influencerami

Influencer marketing a prawne aspekty współpracy z influencerami. Jak influencer wpływa na wizerunek marki? Dlaczego tak ważne są prawidłowe klauzule kontraktowe, np. klauzula zobowiązująca o dbanie o wizerunek marki? Jakie są kluczowe elementy umowy z influencerem?

Jednoosobowe firmy coraz szybciej się zadłużają

Z raportu Krajowego Rejestru Długów wynika, że mikroprzedsiębiorstwa mają coraz większe długi. W ciągu 2 lat zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych wzrosło z 4,7 mld zł do 5,06 mld zł. W jakich sektorach jest najtrudniej?

REKLAMA

Sprzedaż mieszkań wykorzystywanych w działalności gospodarczej - kiedy nie zapłacimy podatku?

Wykorzystanie mieszkania w ramach działalności gospodarczej stało się powszechną praktyką wśród przedsiębiorców. Wątpliwości pojawiają się jednak, gdy przychodzi czas na sprzedaż takiej nieruchomości. Czy można uniknąć podatku dochodowego? Skarbówka rozwiewa te wątpliwości w swoich interpretacjach.

PARP: Trwa nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiła kolejny nabór wniosków o wsparcie na rozszerzenie lub zmianę profilu dotychczasowej działalności prowadzonej w sektorach takich jak hotelarstwo, gastronomia (HoReCa), turystyka lub kultura. Działanie jest realizowane w ramach programu finansowanego z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO).

REKLAMA