reklama
| INFORLEX | GAZETA PRAWNA | KONFERENCJE | INFORORGANIZER | APLIKACJE | KARIERA | SKLEP
reklama
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Firma > e-Firma > Blog firmowy > MySpace ratuje się grami

MySpace ratuje się grami

Aby mieć szanse w starciu ze swoim największym rywalem Facebookiem, News Corp, właściciel popularnego serwisu MySpace, szuka sposobu aby przyciągnąć do siebie nowych użytkowników. Rozwiązaniem ma okazać się rozwój portalu w stronę platformy z grami video.

Zdaniem Jonathana Millera należący do New Corp serwis społecznościowy ma wszystko czego potrzeba, aby stać się popularnym centrum multimedialnej rozrywki. Firma chce skupić się teraz na ewolucji MySpace w stronę platformy z grami. Cały plan ma być rozwiązaniem, dzięki któremu portal powróci na pierwsze miejsce w swojej kategorii.

"Gry wideo to jeden z najpopularniejszych obszarów Internetu, w tej chwili znajduje się na trzeciej pozycji za komunikacją i wyszukiwaniem"- podkreśla Miller.
Szef News Corp, Rupert Murdoch, zaproponował ponadto wykorzystanie w serwisie materiałów wyprodukowanych przez inne komórki medialnej korporacji, m.in. popularne kanały telewizji FOX.

Warto przypomnieć, że w kwietniu tego roku Facebook posiadał liczbę 307mln aktywnych użytkowników, podczas gdy MySpace osiągnął wynik o blisko 200mln niższy. Nowe rozwiązania mają pomóc MySpace w zredukowaniu tej różnicy. Analitycy pozostają jednak sceptyczni, podając za przykład serwis Hulu, który mimo iż posiada w swoich zbiorach materiały pochodzące z popularnych stacji telewizyjnych to jednak znacząco przegrywa rywalizację z należącym do Google YouTube.

Źródło: Technologie Gazeta.pl

reklama

Czytaj także

Źródło:

Własne

Zdjęcia


CIT 2021. Komentarz199.00 zł
reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

reklama
reklama

POLECANE

reklama

Koronawirus a przedsiębiorcy

reklama

Ostatnio na forum

reklama

Dotacje dla firm

reklama

Eksperci portalu infor.pl

Biuro rachunkowe EFEKTA

Pełna księgowość dla małych, średnich i dużych firm

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »
reklama
reklama
reklama