| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Aktualności > II Polski Kongres Prawa Własności Intelektualnej 2014 – Przemysł gier komputerowych

II Polski Kongres Prawa Własności Intelektualnej 2014 – Przemysł gier komputerowych

10 czerwca 2014 w Warszawie, w hotelu Polonia Palace odbędzie się II Polski Kongres Prawa Własności Intelektualnej, podczas którego poruszane będą kwestie związane m.in. z ochroną praw autorskich twórców gier komputerowych oraz marketingiem i sprzedażą.

II Polski Kongres Prawa Własności Intelektualnej 2014 – Przemysł gier komputerowych

10 czerwca 2014, Warszawa, hotel Polonia Palace

www.ip.allerhand.pl

Organizator: Instytut Allerhanda

Instytut Allerhanda zaprasza na II POLSKI KONGRES PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ 2014, który odbędzie się 10 czerwca w Warszawie w hotelu Polonia Palace – www.ip.allerhand.pl. Ideą tegorocznego Kongresu jest umożliwienie dyskusji na najbardziej aktualne tematy związane z problematyką prawną funkcjonowania sektora gier komputerowych – ich produkcji, ochrony, marketingu i sprzedaży.

Jako organizator Instytut Allerhanda chce upowszechniać wiedzę o znaczeniu dóbr niematerialnych w życiu społecznym i gospodarczym, wychodząc jednocześnie naprzeciw oczekiwaniom wielu twórców i producentów, bezpośrednio zaangażowanych w tworzenie tych dóbr. Chcielibyśmy, by Kongres ten jako wartościowa inicjatywa, istotnie wpłynął na pogłębienie świadomości społecznej dotyczącej ochrony twórczości autorów pracujących w przemyśle gier komputerowych.

Honorowy patronat nad wydarzeniem sprawują także m.in. Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Sprawiedliwości, Generalny Inspektorat Ochrony Danych Osobowych, Urząd Patentowy Rzeczpospolitej Polskiej, Naczelna Rada Adwokacka, Polskie Stowarzyszenie Prawników Przedsiębiorstw oraz Konfederacja Lewiatan.

Program Kongresu został podzielony na cztery bloki tematyczne:

1. CZY PRAWO AUTORSKIE MOŻE BYĆ REALNYM NARZĘDZIEM OCHRONY PRZEMYSŁU GIER KOMPUTEROWYCH?

2. ZNACZENIE PRAW WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ DLA GIER KOMPUTEROWYCH

3. OCHRONA PRYWATNOŚCI I DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW GIER KOMPUTEROWYCH

4. PRYWATNOPRAWNE ASPEKTY OBROTU GRAMI KOMPUTEROWYMI

Zapraszamy do rejestracji:

http://www.kongresy.allerhand.pl/kongresy/ip2013_polski-kongres-prawa-wlasnosci-intelektualnej/ip2013_rejestracja/

Serdecznie zapraszamy!

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Smaga Jaroszyński Spółka Adwokacka sp. j.

Obsługa prawna przedsiębiorców

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »