| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJE MOBILNE | KARIERA | SKLEP
reklama

Temat: przedsiębiorca

Poniżej prezentujemy wszystkie istotne informacje dotyczące tematu przedsiębiorca. Przejrzyj nasze archiwum dotyczące przedsiębiorca.

Co gdy komisant nie uzyska umówionej ceny sprzedaży?

Aktualizacja: 24.11.2011

Celem zlecenia komisowego jest zawarcie przez komisanta z osobą trzecią umowy sprzedaży, przy czym może on występować bądź to jako sprzedawca (komis sprzedaży), bądź też jako kupujący (komis kupna). Aby uniknąć problemów komisant powinien uzyskać określoną w umowie cenę, co gdy mu się to nie uda? »

Jakie bariery w prowadzeniu firmy napotyka polski przedsiębiorca?

Aktualizacja: 16.12.2011

Mówi się, że aby być polskim przedsiębiorcą, nie wystarczą tylko predyspozycje i zdolności, trzeba mieć też smykałkę do biznesu i stalowe nerwy. Założenie i prowadzenie własnej działalności gospodarczej w polskich realiach nie koniecznie musi być bułką z masłem. »

Jak prowadzić działalność gospodarczą? - spółka akcyjna

Aktualizacja: 16.12.2011

Myśląc o rozpoczęciu prowadzenia działalności gospodarczej niezbędne jest dokonanie wyboru formy prawnej przyszłego przedsiębiorstwa. Czy warto zdecydować się na spółkę akcyjną? »

Na czym polegam marketing społecznościowy

Aktualizacja: 25.11.2011

Nie od dziś wiadomo, że nawet najdoskonalszy produkt nie znajdzie nabywcy, jeśli ten nie będzie miał możliwości dowiedzenia się o jego istnieniu. Nie ważne, czy prowadzimy osiedlowy sklep spożywczy, czy duże przedsiębiorstwo produkcyjne, na początku zawsze borykamy się z tym samym problemem – co zrobić, aby skutecznie dotrzeć do klienta? »

Jakie są stawki i przepisy przejściowe? - zmiana podatku VAT

Aktualizacja: 25.11.2011

Zmiany w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. Nr 54, poz. 535, zwana dalej „ustawą z dnia 11 marca 2004 r.) zbliżają się wielkimi krokami. Obecnie wprowadzenie zmian w ustawie z dnia 11 marca 2004 r. (w zakresie stawek i przepisów przejściowych) reguluje projekt ustawy z dnia 30 września 2010 r. o zmianie niektórych ustaw związanych z realizacją ustawy budżetowej (druk sejmowy 3430) który uchwalono, po trzecim czytaniu, w dniu 29 października 2010 r. oraz przekazano Prezydentowi i Marszałkowi Senatu. »

Jakie znaczenie ma domena internetowa dla przedsiębiorców?

Aktualizacja: 08.12.2011

Domena internetowa to nie tylko składnik adresu strony internetowej, którego głównym celem jest jej odróżnienie. Obecnie pozwala ona również, jako znak towarowy, na identyfikację towarów, usług czy przedsiębiorców. »

Jak faktoring w praktyce pomaga rozwiązywać problemy firm?

Aktualizacja: 08.12.2011

Doświadczenia przedsiębiorców z okresu zapaści gospodarczej doprowadziły do większego przywiązania uwagi do istotnego czynnika jakim jest zachowanie płynności finansowej. Kryzys dobiega końca, jednak wiele firm nadal sięga po sprawdzone rozwiązanie faktoringu. Czy może on być rozwiązaniem problemów trapiących przedsiębiorców? »

Jak określić przewagi produktu?

Aktualizacja: 08.12.2011

Właściciele firm mają świadomość, że na półkach są dziesiątki produktów różnych producentów. Wiele z nich wygląda tak samo. Klienci nie wiedzą, który z nich wybrać, dokonują więc przypadkowego wyboru. »

Jak kalkulować koszty i zyski dla spółki spin off?

Aktualizacja: 08.12.2011

Prowadzenie spółki spin off jest działaniem różniącym się od zarządzania innymi typami firm. Zanim przedsiębiorca rozpocznie działalność technologiczną powinien zastanowić się w jaki sposób wejść na rynek oraz jak rozpocząć działalność, aby zyskać najwięcej. Jak to zrobić? »

Co się dzieje na rynku tłumaczeń dla małych firm?

Aktualizacja: 08.12.2011

Międzynarodowy biznes wymaga tłumaczeń korespondencji, dokumentacji i umów. Jak wygląda rynek tłumaczeń? Jakie metody stosują polskie przedsiębiorstwa prowadzące działalność międzynarodową? »

Co się dzieje z product placement

Aktualizacja: 25.11.2011

Nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji i nie napawa optymizmem specjalistów od product placement. Czy na pewno mają oni powody do obaw? »

Czy product placement jest szansą dla małych firm

Aktualizacja: 25.11.2011

Tradycyjna reklama przestaje przynosić pożądane efekty. Odbiorca zaczyna ją zwyczajnie ignorować. Jak wybrnąć z tej sytuacji i przekonać konsumenta do swojego produktu nie wydając na kampanię wielu milionów? »

Czy kobiety są przedsiębiorcze?

Aktualizacja: 08.03.2012

Przyjęło się uważać, że prowadzenie biznesu jest domeną mężczyzn. Tak zresztą świat wyglądał przez wieki – mężczyzna prowadził interes, a kobieta dom. Współcześnie jednak sytuacja wygląda odrobinę inaczej. »

Na co zwrócić uwagę wypełniając wniosek EDG-1

Aktualizacja: 16.12.2011

Wypełnienie wniosku wydaje się nie być trudne, ale zdarzyć się może, że zawiłości języka urzędniczego mogą skutecznie uniemożliwić zrozumienie najprostszego formularza. Na pierwszy rzut oka wniosek EDG-1 to zwykły druk, w którym widnieją takie rubryki, jak imię, nazwisko czy adres, ale nie dajmy się zwieść, bo to dopiero pierwsza strona. Dlatego kilka drobnych wskazówek, jak prawidłowo wypełnić wniosek, na pewno się przyda. »

Jak właściwie eksponować domenę?

Aktualizacja: 24.05.2012

Każda firma, która chce zaistnieć również w Internecie powinna zastanowić się jak wyeksponować swoja domenę. Odpowiednie przedstawienie adresu www na kreacjach reklamowych może przyczynić się do wzrostu serwisu WWW, a co za tym idzie zwiększenia dochodów przedsiębiorstwa. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Iuridico

Doradztwo Prawne & Tłumaczenia

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »