| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Reklama w Internecie

Jak przygotować się do kampanii linków sponsorowanych

Aktualizacja: 19.01.2012

Firma, która decyduje się na realizację kampanii linków sponsorowanych, aby wypromować swoje produkty i usługi za pośrednictwem wyszukiwarek Google, Onet, Netsprint, w celu osiągnięcia jak najwyższych korzyści, winna poprzedzić działania reklamowe, krótkim przygotowaniem założeń kampanii (nawet wówczas gdy całość obsługi jest przekazywana docelowo do agencji reklamowej). »

Marketing w wyszukiwarkach – co to są linki sponsorowane

Aktualizacja: 19.01.2012

Dla małych i średnich firm, które podjęły już decyzję dotyczącą promocji swoich usług lub produktów w internecie, pozostaje wybór takiej formy reklamy, gdzie głównym i kluczowym założeniem jest uzyskanie jak najwyższych korzyści np. pozyskanie dużej liczby nowych klientów, zwiększenie sprzedaży produktów, przy poniesieniu stosunkowo niskich kosztów. »

Marketing w wyszukiwarkach – jakie korzyści niesie dla firm

Aktualizacja: 19.01.2012

Liczba internautów używających wyszukiwarek wciąż rośnie. Każdy użytkownik, korzystający z internetu, chce jak najszybciej dotrzeć do poszukiwanych informacji. Jeżeli firmie zależy na dotarciu do szerokiego grona odbiorców, powinna ona zainwestować w reklamę internetową w wyszukiwarkach. »

Marketing w wyszukiwarkach – jak może pomóc wypromować firmę w internecie

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama w wyszukiwarkach jest doskonałą formą promocji dla małych i średnich firm, zarówno pod względem skuteczności i efektywności pozyskania nowych klientów, jak i niskich kosztów związanych z ceną reklamy. »

Rejestracja stron internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Internet wciąż dla wielu stanowi wirtualną rzeczywistość, w której nie obowiązują żadne prawa. Nie zdajemy sobie sprawy z prawnych konsekwencji takich zjawisk jak: handel w Internecie, korzystanie z poczty, użytkowanie witryn internetowych, naruszenie praw autorskich innych użytkowników itp. »

Modele cenowe reklamy internetowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama w internecie stanowi dla wielu firm podstawę działalności marketingowej. W kilku krajach nakłady na nią przebiły już nakłady przeznaczone na reklamę w telewizji. Jeśli chcemy aby i nasza firma zaistniała w świadomości internautów powinniśmy dowiedzieć się ile przyjdzie nam za to zapłacić. »

Formy reklamy internetowej

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama w sieci przeżywa niesamowity rozkwit. Od wprowadzanie Web 2.0 zupełnie zmieniło się to jak postrzegamy internet, jak z niego korzystamy i zarabiamy dzięki niemu. Obecnie w sieci reklamują się już wszystkie firmy bez względu na swoją branżę. Stosunkowo niska cena połączona z zasięgiem takiej kampanii reklamowej sprawiły, że do wyboru mamy co najmniej kilkanaście form reklamowych. »

Produkty reklamowe

Aktualizacja: 19.01.2012

Reklama internetowa używa jako medium Internetu i stron WWW. Jak tradycyjna reklama służy pozyskaniu klientów i przesyłaniu informacji marketingowej mając za odbiorców wszystkich internatów. Obecnie rozwija się ona głównie za pośrednictwem wyszukiwarek, banerów czy marketingu opartego o pocztę elektroniczną. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

INDEPENDENT TAX ADVISERS Doradztwo Podatkowe Sp. z o.o.

Doradcy podatkowi

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »