| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama

Reklama w Internecie

Click 2 SMS – co to takiego i czy to działa?

Aktualizacja: 19.01.2012

Telemarketing – przez wielu znienawidzona, ale nadal bardzo skuteczna forma promocji swoich produktów i usług. Bardzo wiele firm sprzedaje swoje oferty poprzez stary i sprawdzony call center. Niekiedy klient jest zainteresowany i zamówi proponowany produkt od razu, niekiedy oddzwoni po zastanowieniu. Ale co zrobić w momencie, gdy konsument jest zainteresowany ofertą, ale w danej chwili nie może rozmawiać? »

Reklama w mobilnym Internecie – jak przewidzieć reakcję odbiorcy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Jeszcze kilka lat temu telefon komórkowy służył jedynie do dzwonienia i wysyłania wiadomości SMS. Obecnie, nowoczesne smartfony to swoiste połączenia telefonu z komputerem, aparatem fotograficznym, organizerem i odbiornikiem GPS w jednym. Co ciekawe, nie tylko telefonu uległy ewolucji, ale także nasze zachowanie. Jak to możliwe? »

Komunikat reklamowy – jak dokładnie wybrać odbiorcę?

Aktualizacja: 19.01.2012

W ostatnim czasie rozwój mobilnego Internetu nabrał niebywałego tempa, a z dnia na dzień lawinowo wręcz rośnie liczba kontentu zarówno w formie mobilnych stron internetowych jak również różnego rodzaju aplikacji. Dla nas najważniejszy jest fakt, że wraz z tym wzrostem, zwiększa się powierzchnia reklamowa. Jak w tym ciągle rosnącym świecie dotrzeć do konkretnego klienta? »

Czy za wysyłanie spamu firmie grozi kara grzywny?

Aktualizacja: 19.01.2012

Rozsyłanie wiadomości reklamowych do skrzynek potencjalnych odbiorców może przybrać postać spamu. Czy wobec tego nadawca może zostać ukarany? Czy grożą mu konsekwencje finansowe? Poniżej znajdziesz odpowiedź na postawione pytania. »

Reklama w mobilnych aplikacjach internetowych

Aktualizacja: 19.01.2012

Wspominaliśmy już o reklamie w mobilnych aplikacjach internetowych. Posiada ona wiele zalet zarówno dla reklamodawcy, jak i odbiorcy. Reklamodawca może dotrzeć do określonej grupy odbiorców, którzy są potencjalnie zainteresowani reklamowanym produktem lub usługą. Odbiorcy reklamy zaś unikają typowej nudy, gdyż reklamy zmieniają się dynamicznie. Co jeszcze oferuje reklama w mobilnych aplikacjach i jak to wygląda w praktyce? »

Mobilny Internet – jak zaplanować kampanie reklamową?

Aktualizacja: 19.01.2012

Mobilny Internet to zupełnie inne medium, w porównaniu do Internetu stacjonarnego. Mobilny Internet jest wypełniony najróżniejszymi aplikacjami, miejscami do pobierania muzyki, dzwonków, tapet, poprzez aplikacje nawigacyjne, treningowe, liczące kalorie czy ilość wypitego alkoholu po gry i zabawy. Zaznaczmy, że wszystko jest zaprojektowane i przygotowane pod kątem urządzeń mobilnych. Zabierając się do planowania kampanii reklamowej w Internecie mobilnym trzeba również pamiętać o doskonałym dopasowaniu do tego nowego miejsca, gdyż wszelkie błędy mogą mieć nieciekawe skutki. »

Reklama w mobilnym Internecie – jak to działa?

Aktualizacja: 19.01.2012

Wiemy już, że w tym roku mobilny Internet będzie jednym z głównych mediów, w których wszyscy będą starali się umieszczać swoje reklamy. Mobilny Internet przeżywa dynamiczny rozwój, i nie wiadomo, czy już po koniec tego roku większość wirtualnych stron nie przeniesie się z komputerów na komórki i tablety. Poznajmy więc zasadę działania oraz największe zalety reklamy w mobilnym Internecie. »

Mobilny Internet – nowe miejsce na reklamę dla firmy?

Aktualizacja: 19.01.2012

Wiemy już, analizując ubiegły rok, jak szybko rozwija się mobilny Internet. W 2010 roku pojawiło się mnóstwo projektów wykorzystujących mobilny Internet w dotarciu do konsumentów, takie jak strony internetowe firm, dostosowane do urządzeń mobilnych, firmowe aplikacje mobilne, czy też kampanie reklamowe prowadzone w mobilnym Internecie. Ciężko sobie wyobrazić, jakoby to nowe medium miało ponieść klęskę. Jak wygląda rynek reklamy w mobilnym Internecie? »

Mobilne aplikacje – czy to się opłaca?

Aktualizacja: 19.01.2012

Mobilny Internet to bardzo ważna pozycja w nadchodzącym roku. Być może ta odmiana Internetu zakróluje i wszystkie firmy obecne dotychczas w Internecie „stacjonarnym” przeniosą się do mobilnego odpowiednika. Czy mobilne aplikacje firmowe to sposób na zarobek? »

Jak efektywnie wykorzystać firmowe usługi internetowe?

Aktualizacja: 19.01.2012

Podczas tworzenia strony WWW firma wchodzi w posiadanie usług internetowych, będących zapleczem serwisu internetowego przedsiębiorstwa. Warto w pełni wykorzystać korzyści płynące z posiadania firmowej domeny i serwera. »

Jak pozycjonuje się markę

Aktualizacja: 19.01.2012

Idea pozycjonowania polega na powiązaniu naszej marki z jedną konkretną cechą, korzyścią lub słowem, które jest dobrze odbierane przez naszych potencjalnych klientów. W związku z tym rozciąganie marki automatycznie unicestwia możliwość prawidłowego jej pozycjonowania. »

Jak duże e-serwisy budują markę

Aktualizacja: 19.01.2012

E-pomysły, które odniosły sukces, nie zawsze korzystały z brandingu. Jakimi drogami podążali najwięksi i jak przekłada się to na nowe przedsięwzięcia? Przeczytasz poniżej. »

Jak wykorzystać bannery w brandingu

Aktualizacja: 19.01.2012

Branding jest procesem, którego rezultaty poznajemy dopiero po upływie znacznego okresu czasu. Jednym ze środków, który może pomóc w jego działaniu w e-biznesie jest wykorzystywanie bannerów reklamowych. Jak je skutecznie wykorzystać? »

Jak kreować wizerunek w polskiej sieci

Aktualizacja: 19.01.2012

Kreowanie wizerunku firm, bądź ich pracowników w sieci stanowi obecnie najdynamiczniej rozwijający się trend w reklamie. Jak ważny jest e-wizerunek?  »

Na czym polega branding

Aktualizacja: 05.11.2010

Branding to proces kreowania i utrwalania w umysłach klientów wizerunku marki. Początkujące firmy powinny zwrócić na niego szczególna uwagę. Jak poradzić sobie z budowaniem świadomości wśród konsumentów? Przeczytaj. »

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Anna Konarzewska-Żuczek

Prawnik

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »