| IFK | IRB | INFORLEX | GAZETA PRAWNA | INFORORGANIZER | APLIKACJA MOBILNA | PRACA W INFOR | SKLEP
reklama
Jesteś tutaj: STRONA GŁÓWNA > Moja firma > Biznes > Wiadomości > Branża ubezpieczeniowa walczy o kolejnych klientów

Branża ubezpieczeniowa walczy o kolejnych klientów

Dzień Dziecka to okazja dla firm oferujących swoje produkty dla dzieci. Choć wśród najpopularniejszych prezentów są gadżety komputerowe i zabawki podmioty działające na rynku ubezpieczeń także widzą w tym dniu szansę na zwiększenia sprzedaży.

- Nowoczesne produkty ubezpieczeniowe pozwalają na bezpieczne gromadzenie kapitału, który w przyszłości zasili rachunek dziecka. Systematycznie wpłacane środki czekają do momentu, kiedy dziecko osiągnie wskazany w umowie wiek, np.: pełnoletniość lub rozpoczęcie studiów. W ten sposób na starcie w dorosłe życie nasze dziecko lub wnuk będzie zabezpieczony finansowo - podkreśla Agnieszka Rudnicka, menedżer ds. produktów w ING Życie.

Decydując się na tego rodzaju prezent dorośli wykazują się świadectwem dojrzałości i odpowiedzialnością za przyszłość obdarowywanego. Dodatkowo nie mają później poczucia, że wydali pieniądze na coś mało wartościowego, z czego dziecko szybko wyrośnie.

Polecamy: Tytuły ubezpieczeń Wieszjak.pl

Ubezpieczenie „W trosce o pewną przyszłość” ING Życie łączy w sobie funkcję ochronną z inwestycyjną.

Biorąc pod uwagę uniwersalny charakter ubezpieczenia posagowego, stanowi ono interesującą propozycję prezentu, nie tylko na Dzień Dziecka, ale także na urodziny czy imieniny. Funkcjonalne oraz praktyczne rozwiązanie jest alternatywą dla popularnych zabawek oraz gadżetów. Dorosły zyskuje pewność, że podarował coś wartościowego, z czego pociecha skorzysta w niedalekiej przyszłości. Natomiast dziecko za kilka lat z pewnością doceni prezent, który ułatwi mu start w dorosłe życie.

Polecamy: Ubezpieczenia społeczne Wieszjak.pl

reklama

Narzędzia przedsiębiorcy

POLECANE

Dotacje dla firm

reklama

Ostatnio na forum

Fundusze unijne

Pomysł na biznes

Eksperci portalu infor.pl

Proactive

Zostań ekspertem portalu Infor.pl »